Joulu on mielestäni vuoden kohokohta jota alan odottamaan jo heti joulun päätyttyä.
Joulu vain tuntuu niin lyhyeltä joten aina joulun jälkeinen aika on hyvin haikeaa kun muistot ihanasta jouluaatosta ja kaikki joululaulut soivat päässä vielä pitkään joulun jälkeen mutta haluaisin jo unohtaa joulun viimeistään nuutinpäivään mennessä mutta silti haikeus jatkuu todella pitkään. Viime vuonnakin taisi haikeus loppua kokonaan vasta keväällä kun alkoi jo lämmetä ja aloin odottaa kesää mutta heti joulu tulee mieleen kun alkaa vähän viilentyä. Minulle joulu on koko kuukausi mutta silti se tuntuu lyhyeltä kun kunnon joulunviettoa on ainoastaan 23-25 päivä kun joulutunnelma latistuu kun joulukalenteristakin luukut ovat loppuneet.
Olisin hyvin kiitollinen jos joku tietäisi miten voisin päästä irti joulun päättymisen haikeudesta.
Jokavuotinen joulun jälkeinen haikeus.
2
822
Vastaukset
- Anonyymi
Mieti kesää
- Anonyymi
Mikä estää sinua aloittamasta joulua jo nyt.? Tai aiemmin?Koristele kotisi ja parvekkeesi jouluun/ jos piha on pihasikin..Tee niin kuin tuttavani ei koskaan poista joulua koristeinen kotinsa koska rakastaa joulua.Minulle joulu on aika jolloin tunne suurinta yksinäisyttä ja hylätyki tulemisen tunteeni 100%.Katsoin allakaa sen on onneksi vain 24.12-26.12.22.Lyhyt. Inhoa joulkortja Ilista Joulua, Inhoan posti kuorta jossa joulun sukat ja haettava jonkun postitoimipaikan lokero.En tarvitse lahjoja ihisiltä.Ilosta joulua,en korteja. en tietoa kuin ihana joulu tulosa,henkistä väkivaltaa.En sanoja ajattele ei joulu tressiä ja säästy rahasi.Joulukussa entiten avioeroja kuin itse murhia. Juuri joulu tressin takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409