Joulu on mielestäni vuoden kohokohta jota alan odottamaan jo heti joulun päätyttyä.
Joulu vain tuntuu niin lyhyeltä joten aina joulun jälkeinen aika on hyvin haikeaa kun muistot ihanasta jouluaatosta ja kaikki joululaulut soivat päässä vielä pitkään joulun jälkeen mutta haluaisin jo unohtaa joulun viimeistään nuutinpäivään mennessä mutta silti haikeus jatkuu todella pitkään. Viime vuonnakin taisi haikeus loppua kokonaan vasta keväällä kun alkoi jo lämmetä ja aloin odottaa kesää mutta heti joulu tulee mieleen kun alkaa vähän viilentyä. Minulle joulu on koko kuukausi mutta silti se tuntuu lyhyeltä kun kunnon joulunviettoa on ainoastaan 23-25 päivä kun joulutunnelma latistuu kun joulukalenteristakin luukut ovat loppuneet.
Olisin hyvin kiitollinen jos joku tietäisi miten voisin päästä irti joulun päättymisen haikeudesta.
Jokavuotinen joulun jälkeinen haikeus.
2
938
Vastaukset
- Anonyymi
Mieti kesää
- Anonyymi
Mikä estää sinua aloittamasta joulua jo nyt.? Tai aiemmin?Koristele kotisi ja parvekkeesi jouluun/ jos piha on pihasikin..Tee niin kuin tuttavani ei koskaan poista joulua koristeinen kotinsa koska rakastaa joulua.Minulle joulu on aika jolloin tunne suurinta yksinäisyttä ja hylätyki tulemisen tunteeni 100%.Katsoin allakaa sen on onneksi vain 24.12-26.12.22.Lyhyt. Inhoa joulkortja Ilista Joulua, Inhoan posti kuorta jossa joulun sukat ja haettava jonkun postitoimipaikan lokero.En tarvitse lahjoja ihisiltä.Ilosta joulua,en korteja. en tietoa kuin ihana joulu tulosa,henkistä väkivaltaa.En sanoja ajattele ei joulu tressiä ja säästy rahasi.Joulukussa entiten avioeroja kuin itse murhia. Juuri joulu tressin takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
EU aikoo kieltää puun polton Suomessa vuoteen 2027 mennessä.
https://www.suomenuutiset.fi/eu-haluaa-terveydelle-haitallisen-puunpolton-aisoihin-saunojen-ja-takkojen-piippuihin-sahko4274145Köyhien ruoka-avun rahat virtasivat perussuomalaisen poliitikon tilille
"Kyse on ruoka-apua Vantaalla välittävän Joosua Mission avustuksista, jotka ovat siirtyneet suoraan kaupunginvaltuutetun2052240En tule löytämään
Koskaan sunlaista rakkautta. Ei ole toista sinua. ❤️ tiedät miten paljon halusin muttet sä ollut itse valmis enempään.512020Palomäen pyssysankarit
Jämsän Palomäentiellä on käynnissä poliisitehtävä. Poliisi pyytää välttämään liikkumista alueella. Poliisin mukaan kaks351780- 1371681
- 881490
- 581481
Ei on ei!
Jos olet päätynyt estoon, se ei ole sinulle vinkki yrittää kovemmin. Hän ei tahdo sinusta kuulla, ja on jo laittanut äär901386Älä kävele onnesi ohi
Vaikka joku olisi varattu, hänelle voi silti kertoa tunteista. Antakaa ihmisten itse päättää omasta elämästään, ketään k891212Milloin salassa tehdyt varkaudet tuodaan julki?
Ähtärin kaupunkihallitus on salaisissa pykälissä myönnellyt rahaa miljoonia euroja. Anastanut siis kaupungin ja kaupunki141168