En saanut netistä mitään selkeetä vastausta, niin olisko täällä kellään tietoa JULKISEN puolen hinnoista. Pitäs mahdollisesti käydä tutkimuksissa jatkuvan vatsan oireilun takia eli kokeita olis varmaan ulostenäyte, verinäyte ja tähystys mahdollisesti.
Eli yksinkertasesti: jos menen julkiselle puolelle lääkäriin ja nuo testit otetaan, paljonko mulle tulee laskua siitä?
Ja lisäks voikohan kelalta hakea korvausta laskuun kun tällä hetkellä on työttömänä.
Tutkimusten hintoja?
Anonyymi
1
165
Vastaukset 1
- Anonyymi
Poliklinikka maksu on 41,80 euroa Lääkärin vastaanotto on 21 euroa, lääkäri lähettää sinut poliklikalle tutkimuksiin niin se maksaa 41,80 euroa. Se ottaa testit, ei kai sen pitäisi enempää maksaa. Työtön saa rahat kelalta takas kun lähettää sinne laskut kun hakee toimeentulotukea niihin laskuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.377882- 102865
- 80660
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei170646- 50635
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 31590
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557