Joskus olen ollut

Anonyymi

susta huolissaan. Pärjäilethän. En voi sanoa sen muuta kuin tänne.

33

1411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi huolissaan?

    • Anonyymi

      Ei minusta tarvitse olla huolissaan. Minä teippaan hymyn kasvoille joka tilanteessa.

    • Anonyymi

      Mä olin jonkun aikaa sitten huolissani yhden tuttavan pärjäämisistä, olin tukena ja kuuntelijana. Nyt kun hänellä menee hyvin, on lopettanut yhteydenpidon mun suuntaan, eli kyllä ihmiset pärjää aina, osan pakko yksinänsä selvitä, toiset taas toisten tuella. Kovimmin kolahti erään pitkäaikaisen tuttavan päätös lopettaa yhteydenpito just silloin, kun olisin eniten tarvinnut juttuseuraa ja piristystä arkeen, hän vaan sanoi puhelimessa, ett koeta pärjätä. Näin mä häntä yhdessä paikassa ohimennen, kun vein läheistäni hoitoon sinne, moikkasi vaan mennessään ohi. Elämä opettaa pärjäämään yksin, kun ei ole muita vaihtoehtoja.

    • Anonyymi

      Huoli voi olla yksi hierarkkisen vallankäytön muoto esimerkiksi asiantuntijapuheessa. Huolella voidaan perustella erilaisia asioita ja toimenpiteitä tai arkisemmassa merkityksessä tavoitella ylemmyydentunnetta suhteessa toiseen henkilöön. Huolen varjolla voidaan siis keksiä myös tuulesta temmaten käsityksiä joille voidaan hakea tukea vahvistamattomilla tavoilla tai tavoilla joita ei ole tarkoituskaan vahvistaa millään tavalla.

      • Anonyymi

        Noinhan se on.
        Ihmiset tekevät itsensä tarpeellisiksi väärillä teoilla ja tavoilla,
        niin ammattinsa suojissa ja velvoittamina, kuin muuten.

        Ihminen on ihmiselle susi.


    • Anonyymi

      Don't worry be happy.

    • Anonyymi

      Onneksi mulla on ihmisiä jotka oikeasti välittää. Ja sinä et kuulu niihin.

    • Anonyymi

      Kyllä voit sanoa muuallakin.

    • Anonyymi

      Miksi niin salaisesti pitää kysellä, vähän typerää.

      • Anonyymi

        Itse en arvostaisi puupennin vertaa.


    • Anonyymi

      Jos olet minusta huolissani, niin miksi et voi kysyä kuinka voin? Ilahtuisin varmasti🤗.

    • Anonyymi

      Arvostaisin jos kertoisit sen minulle suoraan. Voisit helposti sen tehdä.

    • Anonyymi

      Miksi et voi sanoa muualle, kuin tänne?

      Musta olisi ainakin tosi ihanaa, jos hän kysyisi. En ole erikseen alkanut kertomaan, miksi mulla on vaikeaa, sillä olemme työkavereita, mutta ehkä hän aavistaa sen jostain. Kerran hän soitti, kun kuuli, että olin sairastunut ja se merkitsi paljon. ❤

      • Anonyymi

        Miten sä jaksat

        Minä joten kuten

        Mut jos päätetään yhessä pärjätä

        Pärjään

        Pärjätään

        Välillä matalampaa lentoa

        Sit huomaa sen paremmankin hetken

        Välillä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä jaksat

        Minä joten kuten

        Mut jos päätetään yhessä pärjätä

        Pärjään

        Pärjätään

        Välillä matalampaa lentoa

        Sit huomaa sen paremmankin hetken

        Välillä on

        Kauhea riittämättömyyden tunne vaivaa opiskeluiden, työn ja sosiaalisen elämän kanssa. Ja on fyysisiä vaivojakin, joita parhaillaan tutkitaan. Mutta muuten elämässä pitäisi olla kaikki pääosin hyvin.

        Niin pärjätään. Yhdessä olisi toki parempi. 💗


    • Anonyymi

      Tuo on vähän kuin kiusaamista täällä sanottuna.
      Musta ei ole mitään syytä kenenkään olla huolissaan.
      Pärjään kyllä.

    • Anonyymi

      Kiva, kun kannat huolta.

      Kiitos! 🙂

      En tiedä, kuinka käy.

      Menehdyn ikävään ja kaipuuseen lopulta vielä ??? Sulla oli niin suunnaton vaikutus minuun !!!

      Sytytä kynttilä, jos huonosti kuulet/tiedät mulle käyneen! 😌

    • Anonyymi

      Jos oikeasti mies olisit minusta siellä Espossa huolissasi. Olisit tullut luokseni ja osaisit viellä mun puhelin numerokin oikein.Kunhan elät elämäsi sun akkasi kanssa.Joka sulle ei kuitenkaan riitä,mut en sua suostunut jakaa. On sentään itse kunnioitus.Pyörität varmaan jo utta heilla? tai olet siellä Vuosaari sen S,,,,, luoma.

    • Anonyymi

      Mitä jos kerron totuuden. Että en pärjäile.

    • Anonyymi

      Ei se mitään, mä kestän mitä vaan, vaikka suuhuni pakkasella rautaa.

    • Anonyymi

      Kuinka niin joskus? Etkö enää ole..kyllä sinun tulisi huolehtia minusta😔

    • Anonyymi

      Mä olen vähän huolissani oman terveyteni suhteen ja tällä kertaa ihan tuolla fyysisellä puolella. Pitäisi varmaan mennä johonkin tutkimuksiin ja aika piankin. Mutta kyllä mä aina pärjään jotenkin. Miten sinä olet voinut??

    • Anonyymi

      Kysy kuule hlökohtaisesti.
      Tuollaista palstakyselyä en yhtään arvosta.

    • Aaaa, no kiitos, mutta ei tartte, mulla on kaikki ok. Ja voi sen sanoa muuallakin, jos tunne on pakonomainen.

    • Anonyymi

      Huolta voi käyttää vallankäytön välineenä esimerkiksi erilaisissa ilmoituksissa. Ei tarvi koskaa myöntää totuutta ja voi koittaa tehdä sillai kiusaa.

    • Anonyymi

      Asiaa voi kysyä kysymättä..

    • Anonyymi

      Aina voi kysyä, mitä kuuluu tai miten menee ja osoittaa näin kiinnostusta toisen tilanteesta. Jos jätät sen tekemättä, osoitat välinpitämättömyyttä.

    • Anonyymi

      Paremmin kuin luuletkaan pärjäilen ilman kenenkään anonyymin apuja.

    • Anonyymi

      Mikä ihmisiä vaivaa, kun tälläiseenkin huolehtivaan aloitukseen pitää käydä äksyilemässä? Ei mitään käytöstapoja täällä!

      • Anonyymi

        Sulle ei saa käydä huonosti

        Piste

        Sulla on tehtävä

        It ’ s me

        Me


      • Anonyymi

        Huolehtiva aloitus😂 Pelkkää patronoivaa herjaa. Miten minusta tuntuu, että tällaisia aloituksia kirjoittelevan olisi syytä olla huolissaan ainoastaan itsestään, eikä miettiä niiden ihmisten jutskia keistä ei mitään tiedä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko tämä nyt joku mies vai joku pikku likka taas matelemassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe