Tehostettu palveluasuminen

Anonyymi

Niinkin kaukana kuin Padasjoella on tehostettua asumispalvelua vanhuksille. Kuhmoinen vain ainoastaan Päijännekodin varassa joka ei kykene vastaamaan tarpeeseen.Myös kotihoito ei auta syrjemmällä asuvia vanhuksia. Padasjoella esim.sekin toimii.

8

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin se vaan on. Kuhmosissa on aina oletettu muiden hoitavan asiat ja näin se tulee jatkumaankin. Muistan vuosien takaa erään vaalimainoksen, jossa ko. henkilöt palasivat politiikkaan luvaten laittaa kunnan asiat kuntoon. Kuntalaisten verorasitus kasvoi: siinä heidän lupausten konkretia.

• Anonyymi

Olen sitä ihmetellyt, miten käytetään joka vuosi 200 000 euroa ateriapalveluihin kirkolla ja syrjäkylien ikääntyneet jäävät kokonaan ilman?

• Anonyymi

"Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä."

Kylläpä osaakin taas olla herkkä aihe, kun 25% viesteistä poistettu?

• Anonyymi

Joku ei osaa osallistua keskusteluun kuin siihen tulisi. Siksi deletointi. Asialliseen keskusteluun ei asiattomuudet kuulu. Valitettavasti joku ei sitä ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku ei osaa osallistua keskusteluun kuin siihen tulisi. Siksi deletointi. Asialliseen keskusteluun ei asiattomuudet kuulu. Valitettavasti joku ei sitä ymmärrä.

"Joku ei osaa osallistua keskusteluun kuin siihen tulisi. Siksi deletointi. "

Onko tämä sensuuri paikallista vai Suomi24-palstan toimesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän on yksi kunnan tärkeimmistä asioista. Jos vanhus saa paikan Kangasalta, paljonko maksaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän on yksi kunnan tärkeimmistä asioista. Jos vanhus saa paikan Kangasalta, paljonko maksaa?

"Jos vanhus saa paikan Kangasalta, paljonko maksaa?"
        Tarkoitatko paljonko asiakas itse maksaa vai paljonko paikka maksaa kunnalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos vanhus saa paikan Kangasalta, paljonko maksaa?"
        Tarkoitatko paljonko asiakas itse maksaa vai paljonko paikka maksaa kunnalle?

15% tuloista pitää jäädä aina asiakkaan omaan käyttöön. Lopun maksaa kunta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      33
      2937
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      145
      2782
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      137
      2267
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2193
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1930
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      182
      1489
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1256
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      96
      1254
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1202
    10. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      137
      1198
    Aihe