Niinkin kaukana kuin Padasjoella on tehostettua asumispalvelua vanhuksille. Kuhmoinen vain ainoastaan Päijännekodin varassa joka ei kykene vastaamaan tarpeeseen.Myös kotihoito ei auta syrjemmällä asuvia vanhuksia. Padasjoella esim.sekin toimii.
Tehostettu palveluasuminen
8
223
Vastaukset
- Anonyymi
Näin se vaan on. Kuhmosissa on aina oletettu muiden hoitavan asiat ja näin se tulee jatkumaankin. Muistan vuosien takaa erään vaalimainoksen, jossa ko. henkilöt palasivat politiikkaan luvaten laittaa kunnan asiat kuntoon. Kuntalaisten verorasitus kasvoi: siinä heidän lupausten konkretia.
- Anonyymi
Olen sitä ihmetellyt, miten käytetään joka vuosi 200 000 euroa ateriapalveluihin kirkolla ja syrjäkylien ikääntyneet jäävät kokonaan ilman?
- Anonyymi
"Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä."
Kylläpä osaakin taas olla herkkä aihe, kun 25% viesteistä poistettu?- Anonyymi
Joku ei osaa osallistua keskusteluun kuin siihen tulisi. Siksi deletointi. Asialliseen keskusteluun ei asiattomuudet kuulu. Valitettavasti joku ei sitä ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku ei osaa osallistua keskusteluun kuin siihen tulisi. Siksi deletointi. Asialliseen keskusteluun ei asiattomuudet kuulu. Valitettavasti joku ei sitä ymmärrä.
"Joku ei osaa osallistua keskusteluun kuin siihen tulisi. Siksi deletointi. "
Onko tämä sensuuri paikallista vai Suomi24-palstan toimesta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on yksi kunnan tärkeimmistä asioista. Jos vanhus saa paikan Kangasalta, paljonko maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on yksi kunnan tärkeimmistä asioista. Jos vanhus saa paikan Kangasalta, paljonko maksaa?
"Jos vanhus saa paikan Kangasalta, paljonko maksaa?"
Tarkoitatko paljonko asiakas itse maksaa vai paljonko paikka maksaa kunnalle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos vanhus saa paikan Kangasalta, paljonko maksaa?"
Tarkoitatko paljonko asiakas itse maksaa vai paljonko paikka maksaa kunnalle?15% tuloista pitää jäädä aina asiakkaan omaan käyttöön. Lopun maksaa kunta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv332937- 1452782
- 1372267
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162193Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131930Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161821489Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311256Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo961254Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891202Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1371198