Vihreiden politiikka tuhoaa Suomen. Siksi yhdenkään suomalaisen ei pitäisi äänestää vihreitä.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Minä äänestän vihreitä ja niin meillä on jälleen uusi Nokia eikä rahan tuloa voi estää.
Höpöheinä laillistetaan Jes 😁 - Anonyymi
Ei ääniä vihreille
- Anonyymi
Menemme isolla porukalla äänestämään vihreitä ja uusi aloite kannabiksen laillistamiseen
- Anonyymi
Hölmöjä olette ei vihreille ääniä ei demareille ei kepulle ei vasureille. Eipä vaihtoehtoja enään jää muutakun ps.
- Anonyymi
Sitähän ei sulta kysytä jokainen tyylillään
- Anonyymi
Ps luulee, että nyt päätetään bensan hinnasta. Harva peeässäläinen tajuaa yhteiskunnasta paljoakaan. Ne vaan vouhottaa jostain toisarvoisesta naama norsun veellä.
Elämmänkoululaisia suurin osa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps luulee, että nyt päätetään bensan hinnasta. Harva peeässäläinen tajuaa yhteiskunnasta paljoakaan. Ne vaan vouhottaa jostain toisarvoisesta naama norsun veellä.
Elämmänkoululaisia suurin osa.Niinhän siellä korvessa kaikki on ulapalla
- Anonyymi
Kyllä se nyt nähty nämä puolueet jotka hallituksessa. Ei järjen tolkkua .
- Anonyymi
Kyllä on järkeä kun äänestää vihreitä ja uusi Nokia on syntynyt
- Anonyymi
Perussuomalaisille äänet loppus tuo vihervasurien vouhotus
- Anonyymi
Tyyppinen juntti rasisti puolue joka lupailee mutta mitään ei tapahdu
- Anonyymi
Vihreä junttien juntti
- Anonyymi
Oohh Höpöheinä kukoistaa ja rahaa tulvii ikkunoista ja ovista
- Anonyymi
Eipä ole pelkoa äänestämisestä.
- Anonyymi
Ethän sinä osaa ku piirtää kirkkoveneen lappuun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396