Siis miten joku voi jäädä junan alle jyrin rautatiesillalla?
Ei siellä ole jalankulkijoiden kulkuväylä.
Ylyn junaonnettomuus...
36
5356
Vastaukset
- Anonyymi
Uutta yläkoulua varten tehtiin uudet tiejärjestelyt, ulkoilureitille ei tehty ylityspaikkaa, kun vanha kulkureitti jäi teiden alle. Kävi syksyllä mielessä kun juoksin vanhaa reittiä, että junanrataa pitkin voisi tien ylittää kätevästi...
En ole varmasti ainut liikkuja, joka miettii oikaisemista junanradan kautta.
Tässä olisi Liperin kunnalle korjauksen paikka.- Anonyymi
Pitääkö siis sitä siltaa pitkin nykyisin juosta, vai siis miten?
- Anonyymi
Ei vahingossa voi jäädä junan alle, ellei ole kuurosokea.
- Anonyymi
Kuurosokeitahan nämä nykyajan kakarat ovat. Luurit korvalla ja kännykkä turvan edessä.
- Anonyymi
Lähestyvää junaa ei kuule, jos se tulee edestä tai takaa. Kiskot kitisee vasta vähän ennen junan tuloa. Kyllä juna kohdalla pitää meteliä. 100m ennen junaa on vain 4 sekuntia aikaa reagoida.
- Anonyymi
Liekkö ollut tarkoitus. Ei montaa junaa päivössä kulje tuostakaan.
- Anonyymi
No mitäs luulisit?
- Anonyymi
Niin hirveä tapaus :( Oli nuori nainen, ja elämä edessä. Mitenhän oikeesti rautatiesillalle on "eksynyt"?
- Anonyymi
Surullista.
- Anonyymi
Se on ollu työntekijä.
- Anonyymi
No ei ollut, Mikkelin turmassa varmaan oli, mutta ei tässä Ylämyllyn...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ollut, Mikkelin turmassa varmaan oli, mutta ei tässä Ylämyllyn...
Mistäs noin tarkkaan tiedät?
Nykyihmiset kuleksii naama älylaitteella ja napit korvilla.
- Anonyymi
Miten maikkari puhuu sysmäjärvestä joensuuhunhan tuo juna oli menossa.
- Anonyymi
oli tarkoituksillinen ei kenestään voi tietää mitä pään sisällä liikkuu
- Anonyymi
Tuntuu uskomattomalta, jos tämä tyttö olisi tahallaan kiskobussin alle jäänyt. Uskon, että oli lenkillä raiteilla tai ylittämässä raidetta.
- Anonyymi
antakaa ihmisten surra rauhassa
- Anonyymi
Eikä anneta.
- Anonyymi
En käsitä, miten nykypäivänä ihmiset ovat näin töykeitä. Jos ette itse tiedä henkilöstä sen kummempaa, niin älkää tulko arvailemaan tänne syitä tai puhumaan miten nykynuoret ovat kännykässä kiinni. Antakaa tytön läheisten surra asiaa, en usko että heistä olisi kiva lukea tätä keskustelua varsinkin kun he tietävät miksi tyttö oli raiteilla. Vähän tilannetajua.
- Anonyymi
Eli siis on tiedossa, miksi oli raiteilla. Itsemurhako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis on tiedossa, miksi oli raiteilla. Itsemurhako?
Lopettakaa ihmiset tuo arvailu. Asettakaa itsenne vanhempien asemaan. Me emme ole kaikkitietäviä. Voimia omaisille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa ihmiset tuo arvailu. Asettakaa itsenne vanhempien asemaan. Me emme ole kaikkitietäviä. Voimia omaisille!
Hei kuule asioista on iät ja ajat puhuttu ja uutisoitu.
Surullinen tapahtuma mutta siitä että on luonnollista että ihmiset puhuvat ei kannata vetää hernettä nenään!
Ennenvanhaan puhuttiin yhtä paljon ja yhtä laajasti ja mentiin utelemaan röyhkeästikkin surutupaan. Kaikki jutut tuskin vanhaan aikaan tuli heti surutalon tietoon kuten nykyisin.
Ihmiset arvuuttelevat se on luonnollista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei kuule asioista on iät ja ajat puhuttu ja uutisoitu.
Surullinen tapahtuma mutta siitä että on luonnollista että ihmiset puhuvat ei kannata vetää hernettä nenään!
Ennenvanhaan puhuttiin yhtä paljon ja yhtä laajasti ja mentiin utelemaan röyhkeästikkin surutupaan. Kaikki jutut tuskin vanhaan aikaan tuli heti surutalon tietoon kuten nykyisin.
Ihmiset arvuuttelevat se on luonnollista.Asian käsittely ei mielestäni kuulu tälle kommenttipalstalle. Arvuutelkaa tykönänne niin paljon kuin haluatte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asian käsittely ei mielestäni kuulu tälle kommenttipalstalle. Arvuutelkaa tykönänne niin paljon kuin haluatte.
Ihmisillä on erilaisia tapoja käsitellä surua ja järkytystä. Keskustelupalstat on tärkeä kohtaamispaikka monelle, joilla ei välttämättä ole muuta mahdollisuutta käydä asiaa läpi muiden ihmisten kanssa. <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asian käsittely ei mielestäni kuulu tälle kommenttipalstalle. Arvuutelkaa tykönänne niin paljon kuin haluatte.
Mielipiteitä on monia mutta asiahan vain on niin ettei kukaan voi komentaa toisia minne ja mitä kirjoittelevat.
- Anonyymi
Oli koulukiusattu, ja teki oman ratkaisun kiusaamisen loppumiseen :(
- Anonyymi
Jumalan siunausta tytölle!
Antakoon Jumala sinulle rauhan ja Rakkauden !- Anonyymi
Toivotan edesmenneelle Jumalan hellää hoivaa ja ikuista rakkautta!
Sureville voimia! - Anonyymi
Kyllä siunaukset on jo pahasti myöhässä. Voisi sitä laupeutta osoittaa ajoissa, turha se on jälkeenpäin enää siunailla.
- Anonyymi
Itsekin olen joutunut miettimään jotakin vastaavaa ratkaisua, tähän Siun Soten syrjintään/kiusaamiseen kohdallani, joten ymmärrän nuoren tytön ratkaisun vaikka se surullista. Mitenkähän näitä voisi ehkäistä. Hänen ei tarvitse kärsiä enää tämän maailman pahuuksista. Toivon jaksamista sureville.
- Anonyymi
Toisin siivet sinulle ja haluasin auttaa!
- Anonyymi
kannattas lopetta jo tuo jankkaaminen tästä jutusta. Siinä on omaisille jo riittävästi surua!
- Anonyymi
Itsehän tänne vielä kommentoit, ja näin pidät viestiketjun "pinnalla" :D
- Anonyymi
Patokka aikaan oli pennuille kuri nyt ei ole hyppivät silmille.
- Anonyymi
Onko siellä joku oikopolku junarataa pitkin?
- Anonyymi
Vitun urpo
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569