Olen luovuttanut elämän suhteen aikapäiviä sitten

Anonyymi

jokin naiivi toivonkipinä yhä kytee ajatuksena takataivossa, että pakko tähän elämään on osua jotain hyvääkin, kun niin paljon paskaa on tullut niskaan.

Luulin voittaneeni elämän puolella pariin otteeseen lotossa, mutta ne olivatkin kylmiä suihkuja, jottei ylpistyisi liikaa.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pallo nyt sinulla muuttaa suihku lämpimäksi!

      • Anonyymi

        Kultainen suihku kuulostaa hyvältä, mutta ei välttämättä ole käytännössä sitä.


      • Anonyymi

        Niin sitten kun on traumatisoitu niin heitetään pallo ja hoetaan että kaikki on nyt susta kiinni? Miksei se aiemmin sitten voinut olla miksi sitten aiemmin piti puuttua toisen elämään ja tuhota se? Valehdellaan jo alusta saakka että olet vapaa mutta peruskoulukin nyt kumminkin on pakollinen. Miksi valehtelette? Varmaan siksi ettei tarvitsisi tehdä ruumiillista työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kultainen suihku kuulostaa hyvältä, mutta ei välttämättä ole käytännössä sitä.

        Kulta suihkuna olisi petollisen kuumaa, koska vain kiinteänä on viileämpi. Sulana polttaisi heti nahkan ja uppoisi kehoon kuin kuuma veitsi voihin? Luihin ja ytimiin asti uppoaisi?


    • Anonyymi

      Sama juttu minullakin. Vastoinkäymisiä on ropissut niskaan roppakaupalla. Välillä mietin, että pitäisikö luovuttaa. Ehkä luovutan välillä hetkeksi ja lepään. Sitten taas leuka rinnassa kohti uusia vastoinkäymisiä. Toivottavasti joku päivä sattuisi jotain hyvääkin omalle kohdalle. Oikeastaan kun tarkemmin ajattelee, niin onhan niitä hyviäkin asioita elämässä, mutta niitä ehkä liian usein pitää itsestään selvinä. Esimerkiksi se, että on suhteellisen hyvässä kunnossa, pystyy liikkumaan ja huolehtimaan itse itsestään. Sekin on hyvä asia, että on syntynyt Suomeen, eikä esimerkiksi nälänhädän keskelle Afrikkaan. Kyllä niitä hyviäkin asioita löytyy, kun vähän kaivelee.

      • Anonyymi

        Samoja ajatuksia toveri.


    • Anonyymi

      Mikä sinua nyt eniten ahdistaa? Rakkaus, raha, terveys elämä yleensä?

      • Anonyymi

        Kaikki. Kyseessä ei ole yksi kenkä, jonka nauha on solmussa, vaan kasa kenkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki. Kyseessä ei ole yksi kenkä, jonka nauha on solmussa, vaan kasa kenkiä.

        Ymmärrän. Ei ole hirveän positiivinen olo itselläkään. Vaikea mitään sanoa kun ei tilanteesta tiedä. Ja itseäni ainakin vaan tympii jonninjoutavat luritukset. Parempi huominen jne. Varmaan jos yksi solmu aukeaa niin pikku hiljaa loputkin. Kuitenkin elämä heittelee koko ajan jotain uutta sontaa niskaan. Mutta niin se on kaikilla välillä. Toisille enemmän kuin toisille. Ja se on h* lvetin väärin mutta kun niistä selviää on lopulta vahvempi taas. Ei ne ymmärrä jotka eivät ole olleet siellä mustassa paikassa mitä se on. Kun maailmaan onkin harmaa ja kaikki on lopullisesti mustaa. Kuitenkin jos jaksaa ne värit tulee esiin vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Ei ole hirveän positiivinen olo itselläkään. Vaikea mitään sanoa kun ei tilanteesta tiedä. Ja itseäni ainakin vaan tympii jonninjoutavat luritukset. Parempi huominen jne. Varmaan jos yksi solmu aukeaa niin pikku hiljaa loputkin. Kuitenkin elämä heittelee koko ajan jotain uutta sontaa niskaan. Mutta niin se on kaikilla välillä. Toisille enemmän kuin toisille. Ja se on h* lvetin väärin mutta kun niistä selviää on lopulta vahvempi taas. Ei ne ymmärrä jotka eivät ole olleet siellä mustassa paikassa mitä se on. Kun maailmaan onkin harmaa ja kaikki on lopullisesti mustaa. Kuitenkin jos jaksaa ne värit tulee esiin vielä.

        Niin tai traumatisoitunut ei vahvempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai traumatisoitunut ei vahvempi.

        Niin no tietenkin kieroutunut ihminen ajattelee noin ja syöttää sitä muillekin. Ootko ihan terve?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no tietenkin kieroutunut ihminen ajattelee noin ja syöttää sitä muillekin. Ootko ihan terve?

        Traumatisoitunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no tietenkin kieroutunut ihminen ajattelee noin ja syöttää sitä muillekin. Ootko ihan terve?

        Miten niin kieroutunut? Armeijassa koulutetaan tappamaan ja sotilaspappikin myhäilee tyytyväisenä näin kuuluukin toimia. Eikö tällainen sinun mielestäsi ole kieroutunutta?

        Jos menet hakemaan apua esiintymiskammoon niin lääkäri lyö pilleripurkin käteen ja valehtelee että nämä auttavat. Eivät auta mitenkään ja sitten ruvetaan ehdottelemaan että sulla on masennus. Onko tällainen toiminta kieroutunutta?

        Psykiatrit hoitivat aikoinaan kranaattikammoisia sotilaita jotta saadaan takaisin rintamalle tappamisessahan ei tietenkään nähty mitään mieleltään väärää aktiviteettia. Ei tietenkään kieroutunutta kun nehän on käynyt kouluja ei ne voi tehdä mitään väärää.


    • Anonyymi

      Itse oon väsynyt siihen, etten osaa mitään ja kaikki on pelkkää väkisin vääntämistä. Mitään iloa en saa mistään enkä oo koskaan saanutkaan. Mä oon luovuttanut kaiken suhteen kanssa jo kauan sitten. Odotan vaan kotona, että kuolema korjaa. Mitään toivoa ei oo ollut mistään pitkiin aikoihin enkä enää haluakaan mitään. On helpompaa, kun ei yritä mitään.

    • Anonyymi

      Googlatkaa se Raamattu ja lukekaa sieltä Uutta testamenttiä.

      Jumala ei ole luonut kärsimystä ensisijaisesti ihmistä varten, vaan itseään varten. Että Hän, iankaikkinen, ääretön ja muuttumaton Jumala, saisi tulla maailmaan ja kärsiä luomiensa ihmisten pahojen tekojen tähden. Se mitä tapahtui Golgatan ristillä Jeesukselle, on osa Jumalaa iankaikkisesti ja muuttumattomasti. Se tarkoittaa että hänellä on antaa iankaikkinen armo ja anteeksianto niille jotka häneen uskovat. Se tarkoittaa että hänen rakkautensa on loppumaton. Ja myös sitä että ne jotka eivät usko, tulevat suuresti tuomituiksi koska vaikka he eivät rakasta Jeesusta, on Jeesus silti rakastanut heitä ja kärsinyt yhtälailla heidän synneistään.

      Omissa tuskissani on jo auttanut sen tiedostaminen että nämä omat murheet ja vaivat ovat hiekan jyviä autiomaassa kun Kristuksen kärsimykset laitetaan niiden rinnalle.

    • Anonyymi

      Mulla on samat fiilikset. Mikä helvetti, ett yhä jaksaa odottaa, ett tulisi jotain hyvääkin ja mukavaa kohdalle, kun on ollut pitkään pelkkiä murheita ja suruja ja masennustakin, ei yli kymmeneen vuoteen ole mitään iloista tai hauskaa tai hyvää asiaa ollut elämässä. Ei edes mukavia, uusia tuttavia ole eteen tullut, Edes se koulutus mihin pari vuotta sitten erehdyin hakeutumaan, ei ollutkaan mikään hyvä juttu, ei auttanut mua millään tavalla vaan pahensi entisestään mun pitkään kestänyttä masennusta. Tuli vaan täyslaidallinen paskaa niskaan, ilman tuota kurssiakin tiesin olevani vanha, mutt kurssin jälkeen tuli tunne ettei mun ikäsellä ole muuta vaihtoehtoa kuin mennä saunan taakse ja vetää nappi otsaan. Vois luulla, ett tosiaan jossain vaiheessa tulisi niitä parempia aikoja kohdalle, nyt melkein pelolla odottaa, mitä seuraavaksi nurkan takaa läsähtää naamalle, tuleeko lisää lunta tupaan. Nuorempana oli onnistumisiakin, vaikka tuli takkiin, jaksoin nousta ja etsiä uutta suuntaa, mutt näin vanhempana alkaa uuden suunnan löytäminen olla vaikeata, vaihtoehtoja ei löydy. En mä enää mitään parisuhdetta kuvittele löytäväni, ulkonäköä ei vaan ollut tarpeeksi sellaseen. Enkä etsi uusia ystäviä, ei aiemmatkaan tuttavuudet mitään mukavia olleet, en halua enää kuulla miten rumana mua muut pitää tai miten huono olen ja muut parempia kuin mä, mieluummin yritän pärjätä yksin kuin olla haukuttavana tai kohdalle pitäisi tulla henkilö, joka näkee mussa muutakin kuin vikoja ja kohtelee mua ihmisenä.

    • Anonyymi

      Luulitko tosissosi että voitat??

      Ähäkutti... mäni kuumille kiville...,,!!

      • Anonyymi

        Yöllinen humalainen voitonriemu koski se sitten mitä tahansa voi olla karua luettavaa seuraavana ehtoona. Sivusta, en tiedä mitä julistuksesi koskee, mutta pienoinen myötähäpeä hiipii silti empaattisena ihmisenä minun mieleeni.


    • Anonyymi

      Samaa ongelmaa kyllä minullakin. Vaikea nähdä tulevaisuudessa mitään muuta, kuin yksinäisyyttä ja pahaa oloa. Itsepähän olen itseni tähän tilaan ajanut tyhmyyden ja masennuksen kanssa. Ei vaan jaksaisi enää.

    • Anonyymi

      aina kannattaa jaksaa, ja, en osaa paremmin sanoa,

      mutta, toivon sinulle kaikkea hyvää ja, toivon todellakin että jaksat elämässäsi,

      sillä, olet korvaamaton,

      toivoisin että kaikki olisi paremmin, mutta, joudumme, vain, maksamaan,

      erittäin kovan hinnan, harvojen tyhmyydestä,

      toivoisin että maailma olisi erilaisempi,

      ja, sinulla menisi paljon paremmin,

      muista aina, että olet arvokas, juuri sellaisena kuin olet,

      ja, olet äärimmäisen arvokas,

      ja, aina, kun olet olemassa,

      niin, elämäni on paljon parempaa,

      sillä, parempaa ihmistä kuin sinä, ei ole, eikä tule,

      N

      • Anonyymi

        Johtajille, kouluttajille ja lääkäreille toki korvaamaton sittenhän sitä joutuisivat itse tekemään ruumiillista työtä ja se sellainenhan ei vaan käy liian hyvät asemat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe