Mitä teen?????

Anonyymi

Mitä teen kun asun kehitysvammaisten asuntolassa ja muut miesasukkaat täällä asuntolassa kertovat minulle kuinka nainen hoitajat rakastelevat nöiden muiden mies asukkaiden kanssa mutta eivät koskaan minun kanssa miksi he eivät minun kanssa rakastele vaikka minä karjun heille että minun kanssa pitää myös rakastella minä hakkaan nais hoitajia huudan kiroilen heille uhkailen heitä lähentelen heitä yritän repiä heiltä vaatteita päältä työtää heille pippeliä peppuun että me rakastelisimme yritän repiä heitä huoneeseeni että voisimme sängyssä rakastella mutta he eivät suostu miksi he eivät rakastella minua vaan ainoastaan muita mies asukkaita ne nainen hoitajat ihan totta minun kanssa pitää myös rakastella minullakin on oikeus seksi rakastella eikö olekkin?

Minusta olisi kiihottavaa seksuaalisesti että muut ihmiset joisivat minun pissaa mutta kun he eivät suosu juomaan minun pissaa miksi muut eivät minun pissaa juo vaikka se olisi minusta kiihottavaa koska onhan minulla oikeus seksiin niin muiden on juotava minun pissaa kun se kuuluu minun seksiin ja minulla on oikeus seksiin mutta kun minulle hoitajat ovat kehitysvammaisten asutolassa hirveän vihaisia kun minä puhun koko ajan muille asukkaille ja hoitajille pissan juomisesta ja yritän saada heidät juomaan minun pissaa kun minä olen pissanut vaikka pulloon hoitajat sanovat sen olevan ällöttävää ja sairasta ja että minun pitäisi joutua mielisairaalaan ja että minä en saa pissata pulloon ja yrittää juottaa sitä muille asukkaille tai hoitajille eikä varsinkaan asuntolaan tuleville vieraille minua itkettää kun minulta otetaan pissapullot pois eikä sitä suostuta juomaan enkä minä saa kaataa pissaa muiden päälle miksi en saa kaataa pissaa muiden ihmisten päälle vaikka se olisi kiihottavaa enkä saa lyödä toisia ihmisiä vaikka sekin kiihottaisi minua enkä kulkea alasti asuntolassa enkä varsinkaan mennä alasti ulos minulle suuttiin viime kesänä hirveästi kun minä karkasin alasti ulos leikkikentälle missä oli lapsiakin ja aikuisia ja yritin saada muut juomaan pissaani siellä keitä siellä oli ja minä jouduin pitkäksi aikaa mielensairaalaan miksi minä jouduin sinne kun kyse oli vain minun seksistä johon minulla on oikeus minun ei edes anneta juoda omaa pissaa tai syödä omaa kakkaa asuntolassa eikä viedä kakkaa toisten huoneisiin että he saisivat hzistella ja syödä sitä miksi en saa tehdä niin minun kakka on ihanaa varmasti kaikkien mielestä se on hyvää ja tuoksuu hyvältä?

Minä olen mies joka seurustelee toisen miehen kanssa. Me haluaisimme yhdessä lapsen ja olemme päättäneet että minä synnytän sen. Miksi meille sanotaan, että me emme voi saada lapsia keskenämme ja että minä en voi tulla raskaaksi tai synnyttää vauvaa pepusta kuten me olemme yhdessä miettineet että miten minä voisin vauvan saada? Kyllähän minä voin lapsen saada ja se tulee ulos minun pepusta jos minun mies rakastelee minua sinne ja päästää sinne sperman. Hänen spermasta kehittyy minun mahassa vauva joka syntyy minun pepusta. Miksi niin ei voi tapahtua? Me olemme lukeneet että maailmalla miehet ovat synnyttäneet ja että monella miesparilla ja naisparilla on lapsia eli kyllä 2 miestä tai 2 naista voivat saada lapsia keskenään. Minun pikkuserkku on nainen ja hän on naimisissa naisen kanssa ja heillä on 3 lasta eivätkä he taatusti ole rakastelleet miesten kanssa vaan keskenään eli he ovat yhdessä saaneet vauvoja he 2 naista. Heistä toinen synnytti kaksoset ja toinen sen kolmannen lapsen eli heidän molempien pepusta on tullut vauva maailmaan kun se on kehittynyt heidän mahassa. Miksi me 2 miestä emme voisi saada sitten yhteistä vauvaa?

T: kehitysvammainen mies 67-vuotta mies 51v

6

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluan rakastella kanssasi

• Anonyymi

Olet vaarallinen, siksi sinun kanssa ei haluta seksiä.

• Anonyymi

Rakasi rakasi jos sula iiiiiso kikkel

• Anonyymi

ohjeet epäselvät kissa uunissa

• Anonyymi

sama täällä..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      179
      5046
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3626
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      40
      2628
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      41
      2286
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      99
      2198
    6. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      29
      2077
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      73
      2074
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      88
      2023
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      21
      1546
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      114
      1458
    Aihe