Mitä teen?????

Anonyymi

Mitä teen kun asun kehitysvammaisten asuntolassa ja muut miesasukkaat täällä asuntolassa kertovat minulle kuinka nainen hoitajat rakastelevat nöiden muiden mies asukkaiden kanssa mutta eivät koskaan minun kanssa miksi he eivät minun kanssa rakastele vaikka minä karjun heille että minun kanssa pitää myös rakastella minä hakkaan nais hoitajia huudan kiroilen heille uhkailen heitä lähentelen heitä yritän repiä heiltä vaatteita päältä työtää heille pippeliä peppuun että me rakastelisimme yritän repiä heitä huoneeseeni että voisimme sängyssä rakastella mutta he eivät suostu miksi he eivät rakastella minua vaan ainoastaan muita mies asukkaita ne nainen hoitajat ihan totta minun kanssa pitää myös rakastella minullakin on oikeus seksi rakastella eikö olekkin?

Minusta olisi kiihottavaa seksuaalisesti että muut ihmiset joisivat minun pissaa mutta kun he eivät suosu juomaan minun pissaa miksi muut eivät minun pissaa juo vaikka se olisi minusta kiihottavaa koska onhan minulla oikeus seksiin niin muiden on juotava minun pissaa kun se kuuluu minun seksiin ja minulla on oikeus seksiin mutta kun minulle hoitajat ovat kehitysvammaisten asutolassa hirveän vihaisia kun minä puhun koko ajan muille asukkaille ja hoitajille pissan juomisesta ja yritän saada heidät juomaan minun pissaa kun minä olen pissanut vaikka pulloon hoitajat sanovat sen olevan ällöttävää ja sairasta ja että minun pitäisi joutua mielisairaalaan ja että minä en saa pissata pulloon ja yrittää juottaa sitä muille asukkaille tai hoitajille eikä varsinkaan asuntolaan tuleville vieraille minua itkettää kun minulta otetaan pissapullot pois eikä sitä suostuta juomaan enkä minä saa kaataa pissaa muiden päälle miksi en saa kaataa pissaa muiden ihmisten päälle vaikka se olisi kiihottavaa enkä saa lyödä toisia ihmisiä vaikka sekin kiihottaisi minua enkä kulkea alasti asuntolassa enkä varsinkaan mennä alasti ulos minulle suuttiin viime kesänä hirveästi kun minä karkasin alasti ulos leikkikentälle missä oli lapsiakin ja aikuisia ja yritin saada muut juomaan pissaani siellä keitä siellä oli ja minä jouduin pitkäksi aikaa mielensairaalaan miksi minä jouduin sinne kun kyse oli vain minun seksistä johon minulla on oikeus minun ei edes anneta juoda omaa pissaa tai syödä omaa kakkaa asuntolassa eikä viedä kakkaa toisten huoneisiin että he saisivat hzistella ja syödä sitä miksi en saa tehdä niin minun kakka on ihanaa varmasti kaikkien mielestä se on hyvää ja tuoksuu hyvältä?

Minä olen mies joka seurustelee toisen miehen kanssa. Me haluaisimme yhdessä lapsen ja olemme päättäneet että minä synnytän sen. Miksi meille sanotaan, että me emme voi saada lapsia keskenämme ja että minä en voi tulla raskaaksi tai synnyttää vauvaa pepusta kuten me olemme yhdessä miettineet että miten minä voisin vauvan saada? Kyllähän minä voin lapsen saada ja se tulee ulos minun pepusta jos minun mies rakastelee minua sinne ja päästää sinne sperman. Hänen spermasta kehittyy minun mahassa vauva joka syntyy minun pepusta. Miksi niin ei voi tapahtua? Me olemme lukeneet että maailmalla miehet ovat synnyttäneet ja että monella miesparilla ja naisparilla on lapsia eli kyllä 2 miestä tai 2 naista voivat saada lapsia keskenään. Minun pikkuserkku on nainen ja hän on naimisissa naisen kanssa ja heillä on 3 lasta eivätkä he taatusti ole rakastelleet miesten kanssa vaan keskenään eli he ovat yhdessä saaneet vauvoja he 2 naista. Heistä toinen synnytti kaksoset ja toinen sen kolmannen lapsen eli heidän molempien pepusta on tullut vauva maailmaan kun se on kehittynyt heidän mahassa. Miksi me 2 miestä emme voisi saada sitten yhteistä vauvaa?

T: kehitysvammainen mies 67-vuotta mies 51v

6

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluan rakastella kanssasi

• Anonyymi

Olet vaarallinen, siksi sinun kanssa ei haluta seksiä.

• Anonyymi

Rakasi rakasi jos sula iiiiiso kikkel

• Anonyymi

ohjeet epäselvät kissa uunissa

• Anonyymi

sama täällä..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      65
      2147
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1732
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      244
      1402
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1347
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1202
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      360
      1143
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      330
      1108
    Aihe