Mistä se jäi kiinni

Anonyymi

Miksi et halunnut edetä pidemmälle kanssani? Johtuiko se mun ulkonäöstä, luonteesta vai onko sinulla joku elämässäsi? Olisiko se ollut väärin viettää kahden kesken aikaa? Näitä jäin miettimään...

118

3885

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja kuinkahan pitkälle me kenties edettiin ? Teen nyt olettamuksen että olet kuitenkin nainen.

• Anonyymi

Hyvä kysymys. Koskee yhtä hyvin minuakin aloituksen suhteen, olettaen että ap on kuitenkin mies.

• Anonyymi

Et lähestynyt oikeassa elämässä.

• Anonyymi

Ehtiihän vielä.

• Anonyymi

Sinulle mies,ethän ole mikään komistus ja muitakin oli tarjolla,Sorry mutta näin se välillä menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle mies,ethän ole mikään komistus ja muitakin oli tarjolla,Sorry mutta näin se välillä menee.

Ihan Naisena sivusta - aika ylimielinen kommentti ja turha. Luuln että jos luonteesi on tuo, saatv ielå maistaa omaa lääkettäsi..

• Anonyymi

Tietysti ehtii. Rakkaus ei kiirehdi. Sivusta.

• Anonyymi

En saanut koskaan selvää mitä halusit minusta

• Anonyymi

Samat sanat.

• Anonyymi

Joistakin ihmisistä on mahdoton saada selvää, vaikka miten yrittäisi.

• Anonyymi

Mitähän vieras nettikirjoittaja ois susta koskaan halunnut ?? Mitä luulet vai oisko yhtään mitään ? Eikö tämmöiset keskustelut käydä jonkun muun kanssa kuin täällä olevien tuntemattomien kanssa.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joistakin ihmisistä on mahdoton saada selvää, vaikka miten yrittäisi.

Millä keinoilla olet yrittänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä keinoilla olet yrittänyt.

Monellakin, vaikea tässä kuvailla tarkemmin. Jotkut ilmeisesti tykkää leikkiä piilosilla oloa vuosikausia.

• Anonyymi

Miten olisi voinutkaan jos olet näitä pelkästään nettisivulla vieraille puhuvia. Sillä kurin ei saa selville siitä oikeasta henkilöstä mitään mutta siitä on turha syyllistää ketään jos / kun itse toimii näin.

• Anonyymi

En mitään halunnut!

• Anonyymi

Lista on pitkä, mutta minun mielestä kannattaa olla hiljaa, jos ei ole hyvää sanottavaa.

• Anonyymi

Tuota periaatetta olen itsekin noudattanut kaikissa asioissa ja hyvin on toiminut.

• Anonyymi

Ei ole siis hyvää sanottavaa, mutta silti kuvittelet hänet tänne. voi perk eleen tunari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole siis hyvää sanottavaa, mutta silti kuvittelet hänet tänne. voi perk eleen tunari.

Useampikin tunari tuntuu uskovan tämän aloituksen olevan itselle. Itse en pidä lainkaan uskottavana, että kukaan kysyisi tosissaan, että voisitko luetella ranskalaisilla viivoilla kiitos missä meni pieleen ja varaanko jo ajan plastiikkakirurgille tai asennemuokkaukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuvittele ketään tuttua tänne eli viesti käsittelee itse asiaa. Ihmettelen näitä viestejä, että todellako täällä käydään keskustelua kuvitellen sen ihastuksen olevan täällä? Skitsofreenikoilla on tuollainen sairauden oire. Eräs tuntemani sairas sai viestejä eri paikoista, varmaan täältäkin, jos osaisi käyttää nettiä.

• Anonyymi

Kyllä se on nyt kerrottava suoraan kun toinen kerran kysyy

eli tässä siis vain muutamia syitä mainitakseni:
        - luonteesi ensinnäkin on ihan perseestä
        - olet tissutteleva ja varasteleva kaappijuoppo
        - olet valehteleva limanuljaska
        - käyt vieraissa heti kun silmä välttää
        - kaikki mahdolliset kassialmat ja uunoturhapurot ovat potentiaalisia salarakkaitasi
        - olet persaukinen toisten nurkissa pyörivä luuseri
        - ulkonäkösi on kuvottava, koska syöt roskaruokaa ja olet hirveä läski
        - kuorsaat, koska olet juoppo läski
        - et huolehdi hygieniastasi
        - hengityksesi haisee ja keltaiset hampaasi etovat
        - jalkasi löyhkäävät emmentalilta kynsisienestä johtuen
        - suolikaasuihisi meinaa tukehtua
        - haiset myös aina vanhalta viinalta ja hieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota periaatetta olen itsekin noudattanut kaikissa asioissa ja hyvin on toiminut.

Olen itse eri mieltä. Mielummin kannattaa sanoa juuri niin kuin ajattelee, että toiselle ei jää arvailun varaa. Sen siis voi sanoa rakentavallakin tavalla ja suoraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useampikin tunari tuntuu uskovan tämän aloituksen olevan itselle. Itse en pidä lainkaan uskottavana, että kukaan kysyisi tosissaan, että voisitko luetella ranskalaisilla viivoilla kiitos missä meni pieleen ja varaanko jo ajan plastiikkakirurgille tai asennemuokkaukseen?

Varaa aika mielisairaalaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittelen juuri sieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on nyt kerrottava suoraan kun toinen kerran kysyy

eli tässä siis vain muutamia syitä mainitakseni:
        - luonteesi ensinnäkin on ihan perseestä
        - olet tissutteleva ja varasteleva kaappijuoppo
        - olet valehteleva limanuljaska
        - käyt vieraissa heti kun silmä välttää
        - kaikki mahdolliset kassialmat ja uunoturhapurot ovat potentiaalisia salarakkaitasi
        - olet persaukinen toisten nurkissa pyörivä luuseri
        - ulkonäkösi on kuvottava, koska syöt roskaruokaa ja olet hirveä läski
        - kuorsaat, koska olet juoppo läski
        - et huolehdi hygieniastasi
        - hengityksesi haisee ja keltaiset hampaasi etovat
        - jalkasi löyhkäävät emmentalilta kynsisienestä johtuen
        - suolikaasuihisi meinaa tukehtua
        - haiset myös aina vanhalta viinalta ja hieltä

Sivusta;
        - tämän kirjoittaja on ilmeisesti tekstistä päätelle BI-henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta;

Eli bi-seksuaalinen tunnistaa turhautuneesta tekstistä, liittyykö ihan valinnanpaljouteen tämä viha vai miten on? Ette ole terveitä miehiä kumpikaan, sinä ja tuo ranskalaisviiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi nyt vain jos osui arkaan paikkaan, mutta mielestäni ei ole oikein sitä ajateltua ihmistä kohtaan omaksua tällainen teksti hänen kirjoittamakseen. Ei koske minua, kun en usko minua kenenkään kaipaavan, mutta ajattelin nyt kuitenkin mainita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta;

Lue tarkemmin, se on toi ap, joka on bi. Sille kelpaa sekä kassialmat että turhapurot.
        Kaikki käy!

• Anonyymi

Kyllä johtui.

• Anonyymi

Monimutkaisia asioita läpikäyt? Ihminen ajattelee aina asioita omista lähtökohdista? Näin ainakin itse koen, jos ei ole omaan tilanteeseen tyytyväinen, silloin harvemmin on aktiivinen suhteiluihin?

Vaikka tulisi kuinka hyvä kohdalle, menetyksen mahdollisuus tuntuu silloin myös suurelta, eikä halua kokea lisää pettymyksiä vaan tyytyy mielummin vain sen hetkiseen olotilaansa? Korostan omaa kokemaa!

Älä ota asioita itseesi, ettet olisi riittävä toiselle, vaan monet asiat voivat vaikuttaa taustalla? Aika ei ehkä ollut vain teille otollinen? Älä syyllistä itseäsi äläkä toista, hetkenne ei vain ollut paras mahdollinen?

• Anonyymi

Hyvin sanottu. Tätä komppaan täysin.

• Anonyymi

Kysymysmerkki -Yoda vauhdissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voima vahva kanssasi on padawan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama mies kuin aina ennenkin. On vissiin sulle kovinkin läheinen ystis

• Anonyymi

Ei oo haluista kiinni eikä noistakaan mainituista syistä. Kiinnostat kyllä ( siis jos olet nainen, tuskin miehet analysoi jälkeenpäin) olet kuin liukas saippuapala josta ei saa otetta eikä tiedä minne se käsistäni luiskahtaa jos kädessä jo on..

• Anonyymi

Samantapainen kokemus, ihmiset harrastaa näitä katoamistemppuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samantapainen kokemus, ihmiset harrastaa näitä katoamistemppuja.

Sivusta;
        Johtunee siitä, että aina ei ole aikaa olla täällä kun on muutakin elämää ja paljonkin.

• Anonyymi

Meneekö Jiille? Jos menee niin itse aloit minua kohtelemaan tylysti kun en heti suoraan näyttänyt vihreää valoa.

• Anonyymi

Mielenkiinnosta kysyn naisesta jotain tuntomerkkejä. En ole aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn naisesta jotain tuntomerkkejä. En ole aloittaja.

Hänellä on punaiset hiukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on punaiset hiukset.

Hiusten väri sopii, mutta en tiedä olenko kyseinen henkilö. En mielestäni ole kohdellut ajatusteni kohteena olevaa miestä koskaan tylysti, vaikka olen saanut häneltä välillä hyvinkin tylyä kohtelua. Olen kuitenkin oppinut ottamaan etäisyyttä häneen, ja asettamaan oman hyvinvointini etusijalle. Aiempiin kohtaamisiin verrattuna hän voi kokea sen tylyytenä. En tiedä.

• Anonyymi

Kun et vääntänyt rautalangasta. 🙄

• Anonyymi

En tiedä kenelle on mutta vastaan kuin olisi minulle.
      Kuka väittää etten olisi halunnut? Tai haluaisi edelleen. Sinähän sanoit olevasi liian heikko samalla kun rymistit toisen naisen syleilyyn. Se särki sydämeni.
      n-->>m

• Anonyymi

Ai kuka mies, nyt kerrpt heti tsi kerrot poliisille!

• Anonyymi

Eikö oo tullu mieleen ollenkaan että SÄ ET VAAN EHKÄ OO KIINNOSTAVA??

• Anonyymi

Capslock auttaa mielipahan purkamisessa tuntemattomille! Voimia ja jumalan siunausta! -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Capslock auttaa mielipahan purkamisessa tuntemattomille! Voimia ja jumalan siunausta! -sivusta

Jumalan terve myös sinulle uskonveli!

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan terve myös sinulle uskonveli!

Sinä et kyllä ole uskova, vaan saatana itte!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et kyllä ole uskova, vaan saatana itte!

Päinvastoin, olen uskossa syvästi ja linkissä herrastamme ja vapahtajastamme Jeesuksesta kertova laulu:
        https://m.youtube.com/watch?v=k7FY22OD0L4

• Anonyymi

Kyllä se luonteeseesi ja käytökseesi kilpistyi. Mutta sinähän olet taivaan lahja maailman naisille, joten ei tämän seikan pitäisi sinua häiritä millään lailla.

• Anonyymi

Den här kolumnen är dälig, utan taggan. När jaga verligen hittar henne bjuder jag henne på en Romantisk middag för henne!

• Anonyymi

Ei mikään noista.

• Anonyymi

Jos olis mulle, en katso ulkonäköä, en ole varmuudella nähnyt sinua. Pelkään aiheuttaneeni ongelmia. Olisi mukavaa viettää aikaa kanssasi. :)

• Anonyymi

Puhutko täällä paljon miehestä, joka ei kuulu millään tavalla sun elämään, eikä ole koskaan kuulunutkaan. Kannattee lopettaa tollanen haaveilu,, lapsellista touhua, itse siitä sairastut ajan myötä, ei kukaan muu!

• Anonyymi

Lauseestasi jossa mainitsit vihaavasi lapsia ja ettet koskaan hanki omia. Ymmärsin ettet tule koskaan olemaan tyttöystävämateriaalia vaikka seksiseurana aivan uskomaton. Olet näinä vuosina varmasti tehnyt monta miestä hyvin onnelliseksi.

• Anonyymi

Kyllä miesten välinen rakkaus ilman lapsia on parasta.

• Anonyymi

Sinne on niin pitkälti.

• Anonyymi

Ei se ole matka eikä mikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole matka eikä mikään.

Kauas on pitkä matka

• Anonyymi

Totuuden nimessä kyllä se oli pelkkä pyyteetön lähimmäisenrakkaus. Sinä olet niin nuori vielä, ehdit perustaa oman perheen ja saada liudan lapsia. Muistelen, että halusit niitä ainakin viisi? Semmoista se ikäero teettää, vaikka seksi olisi kuinka hyvää. :)

• Anonyymi

Omasta puolesta voin sanoa etten ole vielä löytänyt sellaista ihmistä joka todella kiinnostaisi parisuhdetta ajatellen. En kyllä ole juuri etsinytkään. Jossain vaiheessa sitten, kunhan muut asiat ensin ovat kunnossa. Ei ole vielä ollut jaksamista etsiä toden teolla ja kun ei ole jaksamista ei pysty edes kiinnostumaan kunnnolla-

• Anonyymi

Olet miehen kaa naimisissa mies!!

• Anonyymi

Tosiasiassa se on pienestä kiinni .

• Anonyymi

10 senttiä ei kuitenkaan ole tarpeeksi.

• Anonyymi

No jos vaikka aloitus olisi ollut mulle niin vastaan että olisin halunnut edetä pidemmälle mutta kyllä se ikäero taisi olla liikaa kun sää oot vähän yli kakskyt ja ite melkeen nelkyt.

• Anonyymi

Ei sinussa mitään vikaa ollut mua vaan ujostutti...

• Anonyymi

Koska olen narsisti. Löysin toisen kiinnostavamman kohteen mutta älä pelkää, otan vielä yhteyttä kunhan olet taas valmis sokeasti uskomaan kaiken sanomani...

Ja kun se päivä koittaa, niin JUOKSE KARKUUN!

• Anonyymi

Sen tiedän, että olet narsisti. Karkuun ei kuitenkaan tarvitse juosta, kun en enää usko sanoihisi. 😊

• Anonyymi

Hei anteeksiantaminen ei ole enää mahdollista, koska olet aiheuttanut haittaa monilla tavoin elämääni. Joten samantekevää mikä olet miehiäsi. Mitään yhteiselämää, et kokemuksia tule saamaan minun kanssani ikipäivänä. Sorry että näin kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei anteeksiantaminen ei ole enää mahdollista, koska olet aiheuttanut haittaa monilla tavoin elämääni. Joten samantekevää mikä olet miehiäsi. Mitään yhteiselämää, et kokemuksia tule saamaan minun kanssani ikipäivänä. Sorry että näin kävi.

Jokainen aikuinen on itse vastuussa valinnoistaan ja käytöksestään. Näin se vain on.

• Anonyymi

Teki pahaa. Myönsi jälkikäteen että teki väärin. Mutta luottamus meni

• Anonyymi

Eikä anteeksianto ole mahdollista? Kuinka pahasti teki? Petti? Pilkkasi? Vai jotain muuta?

• Anonyymi

Vaikutit (halutessasi) todella suloiselta. Mutta se oli vain esitystä saadaksesi haluamasi. Käytät ihmisiä kuten yritit käyttää minuakin, onneksi väistin luodin.

• Anonyymi

Oli halua olla vain ystävällinen, hyvää aistivana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli halua olla vain ystävällinen, hyvää aistivana.

Niin minullakin mutta koen että siitä (ystävällisyydestä) otettiin vain hyöty irti.
        Toki autan mielelläni muita mutta rajansa kaikella. One way street ja niin edelleen.

• Anonyymi

Yleisimmin syynä on se, että kuvitellaan jonkun tai vaikka suhteen olevan jotain ja yhtään mitään ei olla tekevinään sen eteen.. Odotellaan, että koska se jokin syttyy ja kun näin ei tapahdu, petytään, itketään sekä tullaan foorumille itkemään miksi aina käy näin :DD

• Anonyymi

Rakastan sitä että luulet että se olisi ollut edes mahdollista.

• Anonyymi

En jaksa käytöstäsi. Ja sitä, että et nykyisin edes vastaa minulle.
      -mieheltä >naiselle.

• Anonyymi

Ei kukaan ainakaan kysyny. Tai sitten kysymys ei tullu perille tai esittäjä oli väärä.

Tää mieheltä naiselle, alotuksessa kun ei mainittu

• Anonyymi

En vaan halunnut satuttaa sinua enkä myöskään itseäni sillä niinhän siinä lopulta olisi käynyt...

• Anonyymi

Vastenmielistä settiä

• Anonyymi

Olisin kyllä halunnut mutta kun oli vielä silloin muhun luottava eukko ja pikkuknen iltatähtikin vielä. Ja tulihan susta kuitenkin myöhemmin kahden lapsen äiti srn toisen kera.

• Anonyymi

Se 7 kilon savi housuissa?

• Anonyymi

Olin vain epävarma tilanteestasi. Anteeksi! Totta kai olisi ollut kiva nähda ja keskustella suoraan.

• Anonyymi

Vielä ei ole myöhäistä? Tavataan puolivälin krouvissa ja humallutaan yhdessä.

• Anonyymi

Koska sinä käytät aikasi ja energiasi mieluummin toisten elämien hankaloittamiseen jos et saa haluamaasi, sen sijaan, että ottaisit riskin saadaksesi mitä haluat. Saat sen mitä olet ansainnut.

• Anonyymi

Suurta ihastusta tai räjähdystä minun kanssa on turha odottaa. Olen käytännöllinen ihminen ja se olisi ihan lihaa ja perunaa alusta asti.

• Anonyymi

Tuntemattoman ihmisen kanssa niin ei voi varmaan tapahtua? Ettet ole missään tekemissä sen ihmisen kanssa?

• Anonyymi

Sulla oli niin iso se, ja sillä toisella niin pieni se.

• Anonyymi

Rakkaus on niin ainutkertaista, me emme kohdanneet oikealla hetkellä. Meitä molempia odottaa jossain se henkilö, jonka kanssa sydän oikeasti herää ja jonka kanssa tuntuuu heti oikealta olla. Tiedät mitä tarkoitan. Älä ole huolissasi, etet olisi rakkauden arvoinen, me kaikki olemme. Usko täydestä sydämestä, että ihan pian kohtaat sen, joka sinua arvostaa ja ihailee täyestä sydämestään, haluaa suojella ja tarjota sinulle parasta mitä hänellä on. Pidä sydän avoimena, huomaa muut ympärilläsi, älä käperry ajattelemaan itseäsi, vaan kohtaa ihmiset ainutkertaisina, ainutlaatuisina ja mielenkiintoisina, niin huomaat, kun se sinun ihmisesi osuu vastaan <3

• Anonyymi

Ja säkö muka nainen. Pyh

• Anonyymi

Hieno viesti. Hän mies taitaa ajatella näin. Hyväksyn sen. Koska jokin meitä jarruttaa, ja sen täytyy olla tuo..

• Anonyymi

Älä usko kaikenlaista lässynlässyä!

• Anonyymi

• Anonyymi

Hyvä aloittaja, pääsittekö edes Helsinkiin asti vai jäitkö siihen matkalle?

• Anonyymi

Väärä aika ja paikka...

• Anonyymi

...kuin ryöstäisi pankkia poliisien ympäröimänä..

• Anonyymi

Rehellisesti sanoen siitä, että valehtelin sulle perusasioista. Tuskin olisit sitä sulattanut, jos oisit selville saanut. Plus en usko että fyysisestikään miellyttäisin sua. Sä et tiedä kaikkee. Helpompaa kadota, tein sen sulle sillä tavalla helpoksi vihata mua ja siirtyä eteenpäin. En uskonut meihin / sinuun/ itseeni, mutta ei silleen myöskään pitänyt käydä, etten saa sua mielestä. Vituttaa joo. Mut kaatunut maito on kaatunut maito, ei sitä takas purkkiin voi enää laittaa. Ja luoti omassa jalassa...no onnutaan sitte loppuelämä. Ei sitä niin pitkästi enää ole jäljellä.

• Anonyymi

Siis valehtelit olevasi sinkku?

• Anonyymi

Olisit ehkä myös voinut antaa toisen tehdä omat päätöksensä, etkä tehdä niitä hänen puolestaan.

• Anonyymi

Kaksi haavoittunutta ontuu loppuelämän koska ei uskoneet itseensä? Siitähän sinä tiedät että hän oli sinulle "se" kun et pysty häntä unohtamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi haavoittunutta ontuu loppuelämän koska ei uskoneet itseensä? Siitähän sinä tiedät että hän oli sinulle "se" kun et pysty häntä unohtamaan.

Höpö höpö, voi olla joku toinenkin, ei kannata uskoo kaikkia miesten sanomia lässytyksiä, tottuneita naisia rikkomaan ja itkettämään kun kiva olla ihailija vaikka itseä ei kiinnostaisi.

Miks ruikuttaa sen miehen perään jatkuvaan, etkö voi tehdä jotain muuta kun olla netissä? Elämä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö, voi olla joku toinenkin, ei kannata uskoo kaikkia miesten sanomia lässytyksiä, tottuneita naisia rikkomaan ja itkettämään kun kiva olla ihailija vaikka itseä ei kiinnostaisi.

Miks ruikuttaa sen miehen perään jatkuvaan, etkö voi tehdä jotain muuta kun olla netissä? Elämä?

Mikä sanoo etten olisi tehnyt? On elämä kyllä palstan ulkopuolella.

• Anonyymi

En vehtaa varattujen kanssa.

• Anonyymi

Koska jaoit tavaraasi henkilöille, joita en voi sietää.

• Anonyymi

Siitä että sä et rakastanut...

• Anonyymi

Mies naiselle?

• Anonyymi

Nainen miehelle. Pääkaupunkiseutu.

• Anonyymi

Jos ei tee mitään eikä suostu mihinkään on se=ei mitään ole tulossa. Ei voi toimia.

• Anonyymi

Minussa on vain yksi heikko kohta että se on liian pieni.

• Anonyymi

Elämäntilanteesta. Lääkärissä olisi mennyt liian kauan niin en olisi pystynyt antamaan mitä haluat. Parempi että minä odotan ja sinä löydät jonkun muun.

• Anonyymi

Olen vaan tosi hidas, et pääse musta koskaan

• Anonyymi

kyllä se ihan siitä jäi kiinni etten edes tiedä kuka olet :D

• Anonyymi

Sinun sieluttomuudestasi. Ulkokuori habituksesta.

• Anonyymi

Ei mistään se ole kiinni, etkö tajua?

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      393
      3031
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1737
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      708
      1665
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      84
      1133
    5. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      836
    6. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      46
      807
    7. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      704
    8. Noniin tänään on ensimmäinen päivä

Jolloin aion keskittyä muuhun ja ajatella vähemmän sinua! Ei tosin alkanut kovin vahvasti. 😅 Pakko nyt vaan irrottaa ja unohtaa. Toivoa on vasta sitt
      Ikävä
      45
      675
    Aihe