Minä poden määräkohteista pelkoa ja pakko oireista häiriötä

Anonyymi

Jouduin v. 2018 pakkohoitoon siksi kun lapsuudenkodissa oma huoneeni oli melko siivottomassa kunnossa ja siellä lojui lattialla jätesäkkejä ja tyhjiä jogurttipurkkeja sekä lensi koiperhosia ja hedelmäkärpäsiä ja olin saada häädön ja ainakin erään hoitajan ja ilmeisesti myös lääkärin mukaan potemassani kadunylitysfobiassa pelot ovat mukamas niin voimakkaita että se hänen mielestään oli psykoottista vaikka korkeanpaikan kammossa pelot ovat vieläkin pahempia eikä ketään sen vuoksi ole koskaan mielisairaaksi todettu ja skitsofreenikoksi diagnosoitu.

Ensinkään hän ei voinut tietää sitä kuinka voimakkaita pelot fobiassani ovat koska Schopenhauerin mukaan kukaan ei voi irtaantua omasta itseydestään samaistuakseen muiden henkilöiden kanssa niin että ne välittömästi oppisimme tuntemaan ja toisekseen pelon voimakkuus fobiassa ei merkitse psykoottisuutta koska määräkohteinen pelko eli fobia on diagnostisten kriteereiden mukaan itsepintaista pelkoa joka on kohteeseen ja tilanteeseen nähden epärealistista ja liiallista ja se luokitellaan pelko oireiseksi ahdistuneisuushäiriöksi jossa henkilö ei kuitenkaan menetä todellisuuden tajuaan kuten psykoosissa jossa todellisuuden ja epätodellisuuden välinen raja hämärtyy ja henkilö saattaa kuulla vaikka Hitlerin puhetta ilmanvaihtohormista tai kuvitella perusteettomasti että joku julkisuuden henkilö vainoaa häntä tai kuvitella että ufot ovat kiinnittäneet häneen implantteja hallitakseen hänen mieltään tai että ajatukset eivät ole omia vaan ne on ujutettu hänen mieleensä tai että häneen johdetaan virtoja erilaisista kojeista ja laitteista ja psykoosissa ei enää tunne ja muista hänelle tuttuja ja läheisiä ihmisiä vaan saattaa luulla heitä jopa joksikin toiseksi henkilöksi jne., jollaisia oireita minulla ei ole koskaan ilmennyt ja siitä huolimatta suomen valtio on vienyt vapauteni jo kahdesti.

24

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä aloituksessa on pisin lause, jonka olen koskaan lukenut. Sinun vapauttasi ei ole vienyt suomen valtio vaan lääkäri. Hoitovastainen ja psykoottista ajattelua heijastava kirjoitus

      • Anonyymi

        Etkö juuri lukenut mitä kirjoitin. Fobia eli määräkohteinen pelko ei milloinkaan ole pelkän voimakkuutensa vuoksi psykoottista sillä pelon liiallisuus juuri kuuluu sen olemukseen ja luonteeseen sillä eihän siinä muuten voisi edes olla kysymyksessä fobia johon ei kuulu myöskään todellisuudentajun menettäminen yllä kuvatun kaltaisine irrationaalisine ja psykoottisine tiloineen ja kokemuksineen vaan ajatteluni ja kokemukseni ovat täysin rationaalisia johon eivät kuulu vainokuvitelmat tai ufot stalkkaamisine. Olin tuon ko. pakkohoidon jälkeen noin 4 vuotta kuntoustusyksikössä jossa odotin tukiasuntopaikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö juuri lukenut mitä kirjoitin. Fobia eli määräkohteinen pelko ei milloinkaan ole pelkän voimakkuutensa vuoksi psykoottista sillä pelon liiallisuus juuri kuuluu sen olemukseen ja luonteeseen sillä eihän siinä muuten voisi edes olla kysymyksessä fobia johon ei kuulu myöskään todellisuudentajun menettäminen yllä kuvatun kaltaisine irrationaalisine ja psykoottisine tiloineen ja kokemuksineen vaan ajatteluni ja kokemukseni ovat täysin rationaalisia johon eivät kuulu vainokuvitelmat tai ufot stalkkaamisine. Olin tuon ko. pakkohoidon jälkeen noin 4 vuotta kuntoustusyksikössä jossa odotin tukiasuntopaikkaa.

        Ok, sinulla on fobioita, mutta eihän se sulje pois lisäksi psykoosia. Meillä Suomessa on erittäin vaikea päästä psykiatriseen hoitoon, mutta sinä olet päässyt. Siitä voi päätellä, että sinulla täytyy olla fobioita vaikeampia mielenterveyden häiriöitä. Ja täysi sairauden tunnottomuus.
        Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, sinulla on fobioita, mutta eihän se sulje pois lisäksi psykoosia. Meillä Suomessa on erittäin vaikea päästä psykiatriseen hoitoon, mutta sinä olet päässyt. Siitä voi päätellä, että sinulla täytyy olla fobioita vaikeampia mielenterveyden häiriöitä. Ja täysi sairauden tunnottomuus.
        Tsemppiä!

        Kiitos tsemppiä myös sinulle mutta uskon että minulle on annettu väärä diagnoosi ja pohdin pitäisikö mennä yksityiselle psykiatrille diagnoosin uudelleen arviointiin vaikka minulle on sanottu ettei se kannata ja se tulee maksamaan maltaita. Olen potenut vuosikymmeniä täsmälleen samoja oireita mutta ei koskaan ennenkään kukaan minulle skitsofreniadiagnoosia antanut vaan se on tapahtunut vastikään vaikka oireistossa ei ole tapahtunut mitään muutoksia.


      • Anonyymi

        Tuo on itse asiassa virke, joka koostuu useista lauseista. Mut kyllähän lääkkeet pistää pään lopullisesti sekaisin.


      • Anonyymi

        Osta masennuslääkettä. Katsele kun raajasi irtoavat yx kerrallaan. Ole hyvä. Tarjosin kokemuksen. Suomalainen, virolainen, venäläinen perustappaja, tunteita imitoiva tekstiniittikone. Katselee uutisista tappojuttuja, ja kuolinilmoituksia. Näiden lisäksi ei omaa muita fantasioita. Sairaanhoitajilla, ne on silti suomalaisia, samat tappofantasiat, tämän viestin lähettäjä on Russia.Systems.Operation.Kill.Finnish.Idiots.Faster(int lkm, string asuinalue). Toimii VC :lla kuin junan vessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta masennuslääkettä. Katsele kun raajasi irtoavat yx kerrallaan. Ole hyvä. Tarjosin kokemuksen. Suomalainen, virolainen, venäläinen perustappaja, tunteita imitoiva tekstiniittikone. Katselee uutisista tappojuttuja, ja kuolinilmoituksia. Näiden lisäksi ei omaa muita fantasioita. Sairaanhoitajilla, ne on silti suomalaisia, samat tappofantasiat, tämän viestin lähettäjä on Russia.Systems.Operation.Kill.Finnish.Idiots.Faster(int lkm, string asuinalue). Toimii VC :lla kuin junan vessa

        Sit ku Putin tulee rajan yli, se asuu sit meillä. #eikä-ku-meillä


      • Anonyymi

        tappamisen verbaalius kuulostanee liian mahtipontiselta, myönnettäköön se joillekin pelleille, mutta ensin on tarkoitus hiljentää potilas. sitten syöttää ajatukset lääkkeistä. ja poimia näitä ajatuksia esiin vastaanotolla. tämän tyylistä se on. kun ja jos, kun parempi, raajat alkaa tippumaan, niin, elämä, elämän annit, ne ei kiinnosta, kaikki on valjastettu tappamiselle, joka alkaa hiljentämisestä.
        hiljentynyt voidaan tappaa, todetaan kaikissa Inner Child opaskirjoissa. lapsi rääkyy ja voivottelee kaupaksi kutsutussa rakennuksessa. aikuinen on jo kehittynyt tappajaksi. pitelee mielessään ulkoavaruuden henkilöitä. eikä katso scary movie 3:sta. unohtaa frank drebinin ja todelliset selittäjät. melkein kaikilla on joku sairaus, koska ulkoavaruuden henkilöt vaihtoivat sadistivaihteen kohteensa päälle.
        teille jää kaksi vaihtoehtoa. ottaa kirja käteen siitä kohtaan mihin oma nauha jäi.
        tai hakea "tapetaan se lääke-kehotuksilla" tietue presidentinlinnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tappamisen verbaalius kuulostanee liian mahtipontiselta, myönnettäköön se joillekin pelleille, mutta ensin on tarkoitus hiljentää potilas. sitten syöttää ajatukset lääkkeistä. ja poimia näitä ajatuksia esiin vastaanotolla. tämän tyylistä se on. kun ja jos, kun parempi, raajat alkaa tippumaan, niin, elämä, elämän annit, ne ei kiinnosta, kaikki on valjastettu tappamiselle, joka alkaa hiljentämisestä.
        hiljentynyt voidaan tappaa, todetaan kaikissa Inner Child opaskirjoissa. lapsi rääkyy ja voivottelee kaupaksi kutsutussa rakennuksessa. aikuinen on jo kehittynyt tappajaksi. pitelee mielessään ulkoavaruuden henkilöitä. eikä katso scary movie 3:sta. unohtaa frank drebinin ja todelliset selittäjät. melkein kaikilla on joku sairaus, koska ulkoavaruuden henkilöt vaihtoivat sadistivaihteen kohteensa päälle.
        teille jää kaksi vaihtoehtoa. ottaa kirja käteen siitä kohtaan mihin oma nauha jäi.
        tai hakea "tapetaan se lääke-kehotuksilla" tietue presidentinlinnasta.

        ulkoavaruuden matkaajat. saavat selittäjät kuten wespa mukaan fiilistelemään jotakin kohdetta missä ne ovat sanotusti (ulkomaiden selittäjät) kytiksellä. fiilistelevät mielikuvia ja muita havaintoja. samalla nämä ulkoavaruuskyttääjät (istuvat huoneen nurkassa niin kauan kunnes saavat WLAN:in päälle ja lääkkeet virtaamaan) yrittävät irrottaa mielikeskuksen irti ihmisestä. täysin irrotetut ovat irrationaalisia ei-ketään-tärkeää-huomioivia, ovat täysin omassa teatterissaan esittämässä rooleja muille irrotetuille.
        hyvä iltasatu? otetaan kaikki lääkkeitä ja kuollaan nopeasti, toteaa eräs irrotettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta masennuslääkettä. Katsele kun raajasi irtoavat yx kerrallaan. Ole hyvä. Tarjosin kokemuksen. Suomalainen, virolainen, venäläinen perustappaja, tunteita imitoiva tekstiniittikone. Katselee uutisista tappojuttuja, ja kuolinilmoituksia. Näiden lisäksi ei omaa muita fantasioita. Sairaanhoitajilla, ne on silti suomalaisia, samat tappofantasiat, tämän viestin lähettäjä on Russia.Systems.Operation.Kill.Finnish.Idiots.Faster(int lkm, string asuinalue). Toimii VC :lla kuin junan vessa

        Olen joskus syönyt Anafranil nimistä masennuslääkettä eikä siitä ollut juuri hyötyä fobioihin tai pakko oireiseen häiriöön ja lopetin lääkkeen sivuvaikutusten takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, sinulla on fobioita, mutta eihän se sulje pois lisäksi psykoosia. Meillä Suomessa on erittäin vaikea päästä psykiatriseen hoitoon, mutta sinä olet päässyt. Siitä voi päätellä, että sinulla täytyy olla fobioita vaikeampia mielenterveyden häiriöitä. Ja täysi sairauden tunnottomuus.
        Tsemppiä!

        Eihän minulla voi olla sairaudentunnottomuutta kun tiedän potevani pakko oireista häiriötä johon kuuluu erilaisia tarkistuspakkoja ja lisäksi poden fobioita kuten mainitsikin joten tiedän ja tunnen että minulla on psyykkisiä häiriöitä mutta ei vainokuvitelmia tai kuuloharhoja jotka kuuluvat paranoidiseen skitsofreniaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän minulla voi olla sairaudentunnottomuutta kun tiedän potevani pakko oireista häiriötä johon kuuluu erilaisia tarkistuspakkoja ja lisäksi poden fobioita kuten mainitsikin joten tiedän ja tunnen että minulla on psyykkisiä häiriöitä mutta ei vainokuvitelmia tai kuuloharhoja jotka kuuluvat paranoidiseen skitsofreniaan..

        No mutta nyt on aika katsoa elämässä eteenpäin. Melkein sanoisin, että jopa tämä murehtiminen tällä foorumilla on turhaa siihen nähden.


    • Anonyymi

      Hienoa että pääset elämässäsi eteenpäin.

      Ainoa ohje jonka voin antaa on, elä päivä kerrallaan.

      • Anonyymi

        Kiitos, yritän noudattaa antamaasi neuvoa.


    • Anonyymi

      vähennä aspartaamia

      • Anonyymi

        CitiOS, yritän välttää 5G-towereita


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä en saanut juuri edes altistushoitoa saati psykoterapiaa fobioihini vaikka ne ovat ainoat spesifiset hoitomuodot jotka soveltuvat fobioiden hoitoon.

      • Anonyymi

        Harmillista, täälläpäin terapiaa saa teoriassa hyvin. Pari käyntiä työterveyshuollossa riittää, mutta käytännössä se terapeutin löytäminen on kivenalla.


    • Anonyymi

      häiriöt liittyvät koneisiin
      sairaus liittyy liikaan tunneilmaisuun psykiatrisille toimijoille. paetkaa tätä paskaa vuorille. ja siellä joku tibet tyyppi kertoo viouri o munn.

    • Anonyymi

      Psykiatriassa fobiat luokitellaan sairauksiksi ja niiden luonteeseen ja olemukseen nimenoaan kuuluu paitsi että niihin sisältyvä pelko on itsepintaista, liiallista ja epärealistista niin ne kohdistuvat johonkin tilanteeseen tai kohteeseen kuten korkeanpaikkaan tai käärmeisiin mutta ne eivät pelon voimakkuuden vuoksi ole psykoottisia häiriöitä kuten eräs hoitaja ja lääkäri väittivät vaan että fobian joka luokitellaan lieväksi mielenterveyden häiriöksi edellytyksenä nimenomaan on että sitä poteva potee liiallsisen voimakasta pelkoa mikä juuri tekee siitä fobian eikä skitsofrenian kuten eräs psykiatriaa päivääkään lukematon heppu väitti sanoessaan että kadunylittämisen pelko on mukamas skitsofreniaa mitä se todellakaan ei ole yksittäisenä fobiana.

    • Anonyymi

      kyllä tämä tästä ap

    • Anonyymi

      Ei tarvitse mennä töihin. Nauti elämästä niin hyvin kuin pystyt ja jätä nettihörhöt sönköttämään omaa harhaista paskaanas.

      • Anonyymi

        Kävin töissä parin kuukauden ajan joskus 20 vuoden ikäisenä kunnes potemieni lukuisien fobioiden takia päädyin päättämään työsuhteeni ja hain ammattiapua HYKSin psykiatrian poliklinikalta jossa minulle diagnosoitiin pakko oireinen häiriö ja pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe