Ihana että tunnet vihaa puolestani

Anonyymi

Mutta me edetään sisäisellä voimalla. Vahvuus, rakkaus ja puhtaus - sehän me yhdessä olemme. Valoa päivääsi rakkaani! Kylmä tuulahdus poskellasi, puhallan vain lämpöä sieluusi. Jätä kieroilu minulle, osaan sen paremmin. Puhdas kierous, rehellinen pikku pilke silmäkulmassa on parempi kyin epätoivoinen tappelu, jossa on vain häviäjiä. Tästä me kyllä joskus kinastellaan, tai mökötät. Nyt jatketaan hommia, sinullakin niitä näyttää olevan. Kurkkasin vain nopeasti ympärille 😘

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä varsinainen puhdas enkeli _ pikkupi*u, saat itse valita kirjaimen tuohon tilalle.....

      • Anonyymi

        En ole miestäsi nussinut, omani ei minua halunnut. Miksi olen paha? En halua pahaa, et vain sovi osaksi minua. Voin olla tekemisissä, et ole huono, et vain sopiva osaksi minua. Miksi olen paha? Miksi minut pitää tuhota? Mikä minusta tekee epäpuhtaan pillun? Älä minulle kosta muiden tekoja, maailma on ääliöitä täynnä. Etsi itsesi, itse käytän muistoja ja toiveita ja haaveita apuna. Realismilla, olen se kuka olen, varmasti parannettavaa löytyy, enkä sovi kaikille. On varmasti ihmisiä, jotka ajattelee ei kai vaan se. Niimpä sanon heille hyvää jatkoa. Aina on ihmisiä jotka pitää ja jotka ei. Ja muistettava se oikea elämä, voi olla ystäviä, perhettä, kavereita, vaikka ajatukset, sielut ja olemus pysyisi erillään. Elämä on parhaimillaan silloin kun löytyy oikeat ihmiset, omat toiveet ja selviytyminen. Joskus joutuu joustamaan ja tinkimään, joskus pääsee valitsemaan. Onni, sattuma, ja kohtalo. Kaikkea hyvää. En tappele, sanon vain nähdään oikeassa elämässä. Kukaan ei ole huono tai parempi, on vaan erilaisuutta ja sopivuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole miestäsi nussinut, omani ei minua halunnut. Miksi olen paha? En halua pahaa, et vain sovi osaksi minua. Voin olla tekemisissä, et ole huono, et vain sopiva osaksi minua. Miksi olen paha? Miksi minut pitää tuhota? Mikä minusta tekee epäpuhtaan pillun? Älä minulle kosta muiden tekoja, maailma on ääliöitä täynnä. Etsi itsesi, itse käytän muistoja ja toiveita ja haaveita apuna. Realismilla, olen se kuka olen, varmasti parannettavaa löytyy, enkä sovi kaikille. On varmasti ihmisiä, jotka ajattelee ei kai vaan se. Niimpä sanon heille hyvää jatkoa. Aina on ihmisiä jotka pitää ja jotka ei. Ja muistettava se oikea elämä, voi olla ystäviä, perhettä, kavereita, vaikka ajatukset, sielut ja olemus pysyisi erillään. Elämä on parhaimillaan silloin kun löytyy oikeat ihmiset, omat toiveet ja selviytyminen. Joskus joutuu joustamaan ja tinkimään, joskus pääsee valitsemaan. Onni, sattuma, ja kohtalo. Kaikkea hyvää. En tappele, sanon vain nähdään oikeassa elämässä. Kukaan ei ole huono tai parempi, on vaan erilaisuutta ja sopivuutta.

        En minä mies oikein usko, että olet kenenkään miestä nusaissut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mies oikein usko, että olet kenenkään miestä nusaissut.

        Sinä et ole hän. Olen pahoillani mutta luulet minua joksikin toiseksi. Olet ehkä rakentanut jonkinlaisen kuvan hänestä, hän on sinulle loukkaantunut koska et tunne häntä. Tai vielä pahempaa sinulla on suhde ihan eri henkilön kanssa. Hän voi olla sinulle hyvin loukkaantunut. Jos olet sitä mieltä että sinulla on joku, etsi hänet. Autan sinua kertomalla, minä se en ole. Oikea elämä helpottaisi, oppii tuntemaan toisen. Täällä tapahtuu väärinkäsityksiä, ja paljon. Miehet ja naisetkin menee sekaisin. Itse yritän hoitaa asiat muualla, mutta ymmärrän tämänkin. Toivottavasti löydöt hänet, ja saatte asianne kuntoon. Sinulla ainakin tuntuu olevan paljon tunnetta. Mieti sitä kenen kanssa olet tekemisissä intiimisti, pyydä näyttämään kasvonsa ja sydämensä. Nyt taas pois. Ehkä jo saisin jätetettyä tämän taakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole hän. Olen pahoillani mutta luulet minua joksikin toiseksi. Olet ehkä rakentanut jonkinlaisen kuvan hänestä, hän on sinulle loukkaantunut koska et tunne häntä. Tai vielä pahempaa sinulla on suhde ihan eri henkilön kanssa. Hän voi olla sinulle hyvin loukkaantunut. Jos olet sitä mieltä että sinulla on joku, etsi hänet. Autan sinua kertomalla, minä se en ole. Oikea elämä helpottaisi, oppii tuntemaan toisen. Täällä tapahtuu väärinkäsityksiä, ja paljon. Miehet ja naisetkin menee sekaisin. Itse yritän hoitaa asiat muualla, mutta ymmärrän tämänkin. Toivottavasti löydöt hänet, ja saatte asianne kuntoon. Sinulla ainakin tuntuu olevan paljon tunnetta. Mieti sitä kenen kanssa olet tekemisissä intiimisti, pyydä näyttämään kasvonsa ja sydämensä. Nyt taas pois. Ehkä jo saisin jätetettyä tämän taakseni.

        Joopå joo satusetä, en ymmärtänyt sanaakaan, mutta ihan huvittavaa tajunnanvirtaa. ”Ja nyt pois”. Olisipa edes se totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole hän. Olen pahoillani mutta luulet minua joksikin toiseksi. Olet ehkä rakentanut jonkinlaisen kuvan hänestä, hän on sinulle loukkaantunut koska et tunne häntä. Tai vielä pahempaa sinulla on suhde ihan eri henkilön kanssa. Hän voi olla sinulle hyvin loukkaantunut. Jos olet sitä mieltä että sinulla on joku, etsi hänet. Autan sinua kertomalla, minä se en ole. Oikea elämä helpottaisi, oppii tuntemaan toisen. Täällä tapahtuu väärinkäsityksiä, ja paljon. Miehet ja naisetkin menee sekaisin. Itse yritän hoitaa asiat muualla, mutta ymmärrän tämänkin. Toivottavasti löydöt hänet, ja saatte asianne kuntoon. Sinulla ainakin tuntuu olevan paljon tunnetta. Mieti sitä kenen kanssa olet tekemisissä intiimisti, pyydä näyttämään kasvonsa ja sydämensä. Nyt taas pois. Ehkä jo saisin jätetettyä tämän taakseni.

        Pyydä kertomaan joku asia itsestään jos sitä kautta löydöt oikealle auralle. Kannattaa valita kellonaika, jolloin on vapaalla. Tai kai hän kertoo jos on töissä. Kyllä ne asiat järjestyy. Kaikki mokaa, unohdetaan koko juttu. Ps. Lähetä naiselle kukkia, minäkin kyllä loukkaantuisin moisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole miestäsi nussinut, omani ei minua halunnut. Miksi olen paha? En halua pahaa, et vain sovi osaksi minua. Voin olla tekemisissä, et ole huono, et vain sopiva osaksi minua. Miksi olen paha? Miksi minut pitää tuhota? Mikä minusta tekee epäpuhtaan pillun? Älä minulle kosta muiden tekoja, maailma on ääliöitä täynnä. Etsi itsesi, itse käytän muistoja ja toiveita ja haaveita apuna. Realismilla, olen se kuka olen, varmasti parannettavaa löytyy, enkä sovi kaikille. On varmasti ihmisiä, jotka ajattelee ei kai vaan se. Niimpä sanon heille hyvää jatkoa. Aina on ihmisiä jotka pitää ja jotka ei. Ja muistettava se oikea elämä, voi olla ystäviä, perhettä, kavereita, vaikka ajatukset, sielut ja olemus pysyisi erillään. Elämä on parhaimillaan silloin kun löytyy oikeat ihmiset, omat toiveet ja selviytyminen. Joskus joutuu joustamaan ja tinkimään, joskus pääsee valitsemaan. Onni, sattuma, ja kohtalo. Kaikkea hyvää. En tappele, sanon vain nähdään oikeassa elämässä. Kukaan ei ole huono tai parempi, on vaan erilaisuutta ja sopivuutta.

        Hyvä ett on haaveita ja toiveita jollakulla, itselläni ei ole enää haaveita, ei hyödytä, kun ei ennenkään mitkään asiat toteutuneet. En tunne sua, mutt susta tulee mieleen yks tuttava tai nykyään jo entinen, hän skipannut mut jo yli laidan, kun ei tarvi enää. Ystäviä emme ikinä olleet, sen muisti joka välissä tehdä mulle selväksi, aina muisti kertoa senkin miten muut ovat hänelle arvokkaampia, tärkeämpiä ja välillä syyllisti mua siitäkin, kun en kertonut itsestäni mitään vaikka oli sanonut ettei mun jutut kiinnosta. Monesti aika tekee tehtävänsä, ihmiset menee eteenpäin, ei ole mitään yhteistä enää ja jos ei ollut ystävyyttäkään, niin silloin kai on turha roikkua sellasessa mitä ei ollutkaan. Hän kyllä muisti tehdä senkin mulle selväksi, ett piti mua muita huonompana, kohteli mua kuin ilmaa parempien tuttavien seurassa, piti kai mua jollain tavalla yksinkertaisena vaikka kyse oli mun liiallisesta kiltteydestä. No, anyway, kaikki meni niinkuin meni. Hän vaan kohteli mua samoin kuin mun aiemmatkin tuttavat, oli jatkumoa sille kaikelle ja toimi muistutuksena etten todellakaan ole minkään arvoinen, en kelpaa kenellekään ja ett olen oikeastikin ruma, sen nuo entisetkin tuttavat toivat esille, joten kertauksena toimi. Tuskin näen tuotakaan tuttavaa, en halua tulla taas loukatuksi kuten niillä kerroilla kun hänen pyynnöstä nähtiin. Ja mä todellakin olen huono, paskempi muita, se ei ole jäänyt epäselväksi missään vaiheessa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2013
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1660
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe