...... ......

Anonyymi

Hei. Kulta koska olen liian yksinkertainen lähettämään tämän viestin sinulle puhelimeen. Niin tuoko kaupasta talouspaperia se on loppu. Vois jotain ruokaa tarpeita tuoda myös. Tänään syödään jauhelihakeittoa. En jaksa muuta laittaa..Samalla käy ne paketit. Ja tyttö ollu vähän räkäinen tänään samoin mulla kurkku kipeä.

23

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      lol

      • Anonyymi

        Reppana mies kuvittelee, että tämä menee läpi


    • Anonyymi

      Huippu😂✌️

    • Anonyymi

      Ei niitä talouspaperia mihinkään tarvitse . Pyyhkikää mikroliinoilla niin jälki on siistimpi.

      • Anonyymi

        Osta nyt vaan sitä paperia äläkä aina viisastele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta nyt vaan sitä paperia äläkä aina viisastele.

        En voi tolle viisastelulle mitään. Hain kyllä äsken lidlistä talouspaperia. Onhan se hyvä vaikka nenäliinana jos oikeat nenäliinat on loppu.


    • Anonyymi

      😂Söpöö silti, noin siinä käy, kun kommunikointi on vaikeaa. Siis opetelkaa puhumaan!

      • Anonyymi

        Niinpä. Sitten se vielä väitti ettei ollut nähnyt koko viestiä.


    • Anonyymi

      Voi, auton takiako isket sitä miestä täällä itsellesi? Mee kävellen kauppaan.

      • Anonyymi

        Noinko sä isket miehen? Talouspaperilla ja jauhelihakeitolla .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko sä isket miehen? Talouspaperilla ja jauhelihakeitolla .

        Mistä sä tiedät voinko kävellä? Ihme olettamus .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä tiedät voinko kävellä? Ihme olettamus .

        jos et kävellä jaksa olet varmaan taaperoooonnn...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos et kävellä jaksa olet varmaan taaperoooonnn...

        Ymmärtkö sinä hyvä lapsi että kaikki me emme elä Täällä Suomessa taajamissa tai kaupungeissa. Saatikka kauppojen kävelymatkojen päässä.


    • Anonyymi

      Tuon vessapaperiakin ja pari kotitestiä. Nähdään!

      • Anonyymi

        Sivusta: ihan kun mun eiliset ostokset 😂


      • Anonyymi

        Nìn sekin vielä. Ja joku ehdotti että pitäisi itse lähteä sairaana kauppaa. Kato nyt näitä.


    • Anonyymi

      Naurattaa tämä. Miksihän :) Onko sulla nälkä?

      • Anonyymi

        Mikä siinä naurattaa..Ei oikeastaan ollut. Olin kyllä syönyt päivällistä jo tuolloin.
        Mutta joka päivä on monelle ihmiselle ruoka laitettava vaikka ei nälkä olisi.


    • Anonyymi

      Keitetäänkö makaronia jauhelihakeiton lisukkeeksi?

      • Anonyymi

        Sivusta: jos laittaa makaronia jauhelihakeittoon niin keiton nimi muuttuu. Se on silloin minestronekeitto 😂


      • Anonyymi

        En ole kyllä koskaan laittanut makaronia keittoon. Jos ei makaronivelliä lasketa.


    • Anonyymi

      Tarviiko mun nyt ostaa suolattua kirjolohta vai saanko silleen, tiedäthän...

      • Anonyymi

        No en kyllä tiedä. Meillä ei voida kalaa syödä ollenkaan. Toki sinä voi syödä omassa kotonasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe