Valkkujen käytös

Anonyymi

Kuulin että taas on yksi valkku käyttäytynyt sopimattomasti lapsia kohtaan

Eikö näistä koskaan opita

14

1458

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä lajissa?

• Anonyymi

Mikä seura tai edes paikkakunta?

• Anonyymi

Olen kuullut samaa. Pieni paikkakunta ja tunnettu valmentaja.

• Anonyymi

EI TAAS

• Anonyymi

Jep,jep...

• Anonyymi

Mitä onko joku pistänyt äidin pikku kullannupukat järjestykseen? Ei kai treeneissä ole pitänyt ihan urheilla? Vai jotain muuta? Vai oliko taas täyttä…

• Anonyymi

On hyvin surullista jos on oikeasti tapahtunut mitä ajatellaan ja täällä asiaa vähätellään. Tämän takia sopimaton käytös jatkuu kun on ihmisiä jotka ei edes tajua että siinä on mitään väärää. Taitaa nämä vähättelijät olla itse samanlaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hyvin surullista jos on oikeasti tapahtunut mitä ajatellaan ja täällä asiaa vähätellään. Tämän takia sopimaton käytös jatkuu kun on ihmisiä jotka ei edes tajua että siinä on mitään väärää. Taitaa nämä vähättelijät olla itse samanlaisia.

Ei varmaan kukaan vähättele. Jos asiat tuodaan tälle juorufoorumille siten, ettei kukaan tiedä mitä, missä, milloin ja miten, niin sama ois jättää kirjoittamatta asiasta.
        Jokainen, kun voi vetää aloituksesta ympäripyöreitä johtopäätöksiä ihan oman maun mukaan. Lisäksi nykyään mielensä pahoittaminen asiasta kuin asiasta näyttää olevan muotia.

• Anonyymi

Valkku ei suostunut ilmoittamaan meidän Anteroa (nimi muutettu) tyttöjen sarjaan! :(

• Anonyymi

Onko kyseessä tuo toimintansa lopettava seura?

• Anonyymi

Ei todellakaan!

• Anonyymi

Mikäs seura kuolee? Korona syynä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs seura kuolee? Korona syynä?

Putinismi syynä :=)

• Anonyymi

Lapsessa ei ole ikinä mitään syytä eikä valittavassa aikuisessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11208
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2565
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1781
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1685
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1320
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1275
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1096
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe