Hei, olen hoikka mies Oulun seudulta.
Niin kauan kuin muistan minulla on ollut fantasia, että saisin kunnolla piiskaa. Toinen fantasia olisi saada kokea miltä tuntuu ottaa suuhun toiselta mieheltä ja niellä hänen lämpimät spermat. Fantasiat pitäisi joskus pyrkiä toteuttamaan, nyt koen että olisi sen aika.
Piiska fantasiaa olen lievittänyt piiskaamalla itseäni pajupiiskalla, vyöllä yms. mutta lyönteihin ei itse saa voimaa, joten jää vähän vaisuksi kokemukseksi.
Hakisin nyt seuraa miehestä jonka luo voisin tulla, riisuutua pelosta vapisten alastomaksi edessäsi, sitoisit minut valitsemaasi piiskausasentoon ja antaisit piiskaa, vyöllä, pajupiiskalla, raipalla tms. niin että tuntuu... ja tuntuisi monta päivää.
Sinä päättäisit milloin pakarani olisivat riittävän juomuilla ja kirjavana, suukapulan tukahduttamista huudoistani välittämättä.
Piiskauksen päätyttyä seisottaisit minua nurkassa tai peilin edessä, kunnes itku ja nyyhkytys loppuisivat, sen jälkeen polvistuisin eteesi ja ottaisin siittimesi suuhuni, imisin sitä tai sinä nussisit suutani, kunnes lämmin sperma täyttäisi suuni ja joutuisin nielemään kaiken. Halutessasi voisin runkata sinut ja ottaa spermasuihkun kasvoilleni, enkä saisi pyyhkiä niitä pois ilman lupaasi.
Sperman maku suussani tai spermat kasvoillani, persekipeänä lähtisin kotiini, kunnes seuraavan kerran tarvitsisit paineen poistajaa ja piiskattavaa.
Tarvittaessa voisin jäädä yöksi tai koko viikonlopuksi tyydyttämään halusi ja piiskattavaksi.
löytyisikö täältä alistajaa joka voisi fantasiani toteuttaa, entä miten muuten haluaisit minua alistaa? Pukea huoraksesi, pitää vessa orjana???
Piiskaa ja spermaa
6
816
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä olisi yx 53vuotias mies joka tarvitsee juuri tuollaista orjaa. Miten saan sinuun yhteyden? Vai onko tämäkin vaan fantasia kirjoittelua tänne Suomi sivustoille?
- Anonyymi
Urpot ne taas uskoo kaiken mitä nämä älypäät tänne suoltaa
Jos sinä seison ja pidän pitkä pajunoksa kädessä kyllä sinä pystyt piiskata lujaa!Minä olen piiskanut minua itse tuhansia kertoja ja fantasionut että joku muu ihminen piiskaa minua!Jos sinä makaan vatsalleen silloin on vaikea saada voima iskuja!
Minä olen vähän kiinnostunut sinua!Jos haluat kirjoittaa minulle löydät varmasti nopeasti minun e-postiosoite täällä sivulla jossain!Jos minä en hävisin naapurille sinä saisit olla täällä joku viikonloppu!
- Anonyymi
Nuori jätkä oulusta kanssa kaipais jonkun piiskaamaan.
- Anonyymi
Minutkin saisi joku pystyvä mies piiskata. Jos uskot olevasi keskimääräistä voimakkaampi aikuinen mies, niin voisit näyttää minulle, kuinka tällainen rääpäle saa vielä oikeasti piiskaa.
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3516969Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai755989Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1955463Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi844270Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan543461HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok673423Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava63393Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta583346Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan373084Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739132316