Hei, olen hoikka mies Oulun seudulta.
Niin kauan kuin muistan minulla on ollut fantasia, että saisin kunnolla piiskaa. Toinen fantasia olisi saada kokea miltä tuntuu ottaa suuhun toiselta mieheltä ja niellä hänen lämpimät spermat. Fantasiat pitäisi joskus pyrkiä toteuttamaan, nyt koen että olisi sen aika.
Piiska fantasiaa olen lievittänyt piiskaamalla itseäni pajupiiskalla, vyöllä yms. mutta lyönteihin ei itse saa voimaa, joten jää vähän vaisuksi kokemukseksi.
Hakisin nyt seuraa miehestä jonka luo voisin tulla, riisuutua pelosta vapisten alastomaksi edessäsi, sitoisit minut valitsemaasi piiskausasentoon ja antaisit piiskaa, vyöllä, pajupiiskalla, raipalla tms. niin että tuntuu... ja tuntuisi monta päivää.
Sinä päättäisit milloin pakarani olisivat riittävän juomuilla ja kirjavana, suukapulan tukahduttamista huudoistani välittämättä.
Piiskauksen päätyttyä seisottaisit minua nurkassa tai peilin edessä, kunnes itku ja nyyhkytys loppuisivat, sen jälkeen polvistuisin eteesi ja ottaisin siittimesi suuhuni, imisin sitä tai sinä nussisit suutani, kunnes lämmin sperma täyttäisi suuni ja joutuisin nielemään kaiken. Halutessasi voisin runkata sinut ja ottaa spermasuihkun kasvoilleni, enkä saisi pyyhkiä niitä pois ilman lupaasi.
Sperman maku suussani tai spermat kasvoillani, persekipeänä lähtisin kotiini, kunnes seuraavan kerran tarvitsisit paineen poistajaa ja piiskattavaa.
Tarvittaessa voisin jäädä yöksi tai koko viikonlopuksi tyydyttämään halusi ja piiskattavaksi.
löytyisikö täältä alistajaa joka voisi fantasiani toteuttaa, entä miten muuten haluaisit minua alistaa? Pukea huoraksesi, pitää vessa orjana???
Piiskaa ja spermaa
6
801
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä olisi yx 53vuotias mies joka tarvitsee juuri tuollaista orjaa. Miten saan sinuun yhteyden? Vai onko tämäkin vaan fantasia kirjoittelua tänne Suomi sivustoille?
- Anonyymi
Urpot ne taas uskoo kaiken mitä nämä älypäät tänne suoltaa
Jos sinä seison ja pidän pitkä pajunoksa kädessä kyllä sinä pystyt piiskata lujaa!Minä olen piiskanut minua itse tuhansia kertoja ja fantasionut että joku muu ihminen piiskaa minua!Jos sinä makaan vatsalleen silloin on vaikea saada voima iskuja!
Minä olen vähän kiinnostunut sinua!Jos haluat kirjoittaa minulle löydät varmasti nopeasti minun e-postiosoite täällä sivulla jossain!Jos minä en hävisin naapurille sinä saisit olla täällä joku viikonloppu!
- Anonyymi
Nuori jätkä oulusta kanssa kaipais jonkun piiskaamaan.
- Anonyymi
Minutkin saisi joku pystyvä mies piiskata. Jos uskot olevasi keskimääräistä voimakkaampi aikuinen mies, niin voisit näyttää minulle, kuinka tällainen rääpäle saa vielä oikeasti piiskaa.
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240