Että mun ihastuksen kohteeni on vähän sellanen naistenmies. Pelimies. Se pikkulintu ei siis tiedä että olen ihastunut siihen pelimieheen. Harmittaa kyllä jos on kovasti sen luontoinen.
Pikkulinnut lauloi
8
76
Vastaukset
- Anonyymi
Sattumalta puhui tästä henkilöstä mulle, jos nyt kyseessä edes on sama mies. Ap
- Anonyymi
Mitään ei puhuta sattumalta. Oliko kenties ihastunut siihen pelimiehees?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ei puhuta sattumalta. Oliko kenties ihastunut siihen pelimiehees?
Kuulemma aika moni oli ollut siihen ihastunut kun se "pikkulintu" oli samassa ammatissa ollut sen "pelimiehen" kanssa. Ja sanoi että se mies oli ollut sängyssä hänen ystävänsä kanssa. Kiertoreittiä päädyttiin puhumaan oikeasti sattumalta siitä miehestä.
- Anonyymi
Kannattaako kaikkeen uskoa, mitä kuulee?
- Anonyymi
No ei aina. Riippuu kuka kertoo asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei aina. Riippuu kuka kertoo asioita.
Et sä saa sitä miestä, vaik kuin valehtelet hänestä. Kaikki on tuuleen huutelua! Olet todella patologinen valehtelija!
- Anonyymi
no siksihän ne just pelaa kun kaikki niihin ihastuu, ei se oo niitten oma vika
- Anonyymi
Se ei olekaan laadukkaan ihmisen merkki. Ihan sama kuin moni ihastuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a677650Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,874624Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1103845Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut683230Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii742986Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1302674SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het342128Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621957Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2591902Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä551858