Että mun ihastuksen kohteeni on vähän sellanen naistenmies. Pelimies. Se pikkulintu ei siis tiedä että olen ihastunut siihen pelimieheen. Harmittaa kyllä jos on kovasti sen luontoinen.
Pikkulinnut lauloi
8
69
Vastaukset
- Anonyymi
Sattumalta puhui tästä henkilöstä mulle, jos nyt kyseessä edes on sama mies. Ap
- Anonyymi
Mitään ei puhuta sattumalta. Oliko kenties ihastunut siihen pelimiehees?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ei puhuta sattumalta. Oliko kenties ihastunut siihen pelimiehees?
Kuulemma aika moni oli ollut siihen ihastunut kun se "pikkulintu" oli samassa ammatissa ollut sen "pelimiehen" kanssa. Ja sanoi että se mies oli ollut sängyssä hänen ystävänsä kanssa. Kiertoreittiä päädyttiin puhumaan oikeasti sattumalta siitä miehestä.
- Anonyymi
Kannattaako kaikkeen uskoa, mitä kuulee?
- Anonyymi
No ei aina. Riippuu kuka kertoo asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei aina. Riippuu kuka kertoo asioita.
Et sä saa sitä miestä, vaik kuin valehtelet hänestä. Kaikki on tuuleen huutelua! Olet todella patologinen valehtelija!
- Anonyymi
no siksihän ne just pelaa kun kaikki niihin ihastuu, ei se oo niitten oma vika
- Anonyymi
Se ei olekaan laadukkaan ihmisen merkki. Ihan sama kuin moni ihastuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898094Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1864326Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302557Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1862522Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17952111- 511666
- 541607
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191531Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421294- 1671263