Että mun ihastuksen kohteeni on vähän sellanen naistenmies. Pelimies. Se pikkulintu ei siis tiedä että olen ihastunut siihen pelimieheen. Harmittaa kyllä jos on kovasti sen luontoinen.
Pikkulinnut lauloi
8
56
Vastaukset
- Anonyymi
Sattumalta puhui tästä henkilöstä mulle, jos nyt kyseessä edes on sama mies. Ap
- Anonyymi
Mitään ei puhuta sattumalta. Oliko kenties ihastunut siihen pelimiehees?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ei puhuta sattumalta. Oliko kenties ihastunut siihen pelimiehees?
Kuulemma aika moni oli ollut siihen ihastunut kun se "pikkulintu" oli samassa ammatissa ollut sen "pelimiehen" kanssa. Ja sanoi että se mies oli ollut sängyssä hänen ystävänsä kanssa. Kiertoreittiä päädyttiin puhumaan oikeasti sattumalta siitä miehestä.
- Anonyymi
Kannattaako kaikkeen uskoa, mitä kuulee?
- Anonyymi
No ei aina. Riippuu kuka kertoo asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei aina. Riippuu kuka kertoo asioita.
Et sä saa sitä miestä, vaik kuin valehtelet hänestä. Kaikki on tuuleen huutelua! Olet todella patologinen valehtelija!
- Anonyymi
no siksihän ne just pelaa kun kaikki niihin ihastuu, ei se oo niitten oma vika
- Anonyymi
Se ei olekaan laadukkaan ihmisen merkki. Ihan sama kuin moni ihastuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem773000HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat622297- 272043
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3851490- 681414
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k441358Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?861200Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan231154- 561139
- 471020