JJLehdon kuolemansuudelmat!

Anonyymi

JJ:llä on ollut elämässään poikkeuksellisia "kohtaamisia".

1. Tallikaveri Stefan Johansson ensimmäisessä tallissa - Johansson oli kuljettaja, joka myöhemmin, 1996 töppäili radalla Indy-sarjassa ja takaa tullut Jeff Krosnoff osui Johanssonin autoon ja kuoli.

2. JJ kolaroi testeissä 1994 ja lähes kuoli itse. Ayrton Senna lähetti kortin: Get Well Soon, lopputulos: Senna kuoli itse paria kuukautta myöhemmin.

3. Roland Ratzenberger: Ajoivat yhdessä Imolaan 1994, lopputulos: RR kuoli

4. Karl Wendlinger, tallikaveri Sauberilta, osui kaiteisiin Monacossa 1994 ja lähes kuoli

5. Vuosia myöhemmin JJ ja kaveri osuivat veneellä Jomalvikin kanavan betoniin, lopputulos: kaveri kuoli.

Miten yhden ihmisen "sattumat" voivat olla tällaisia. Lähes kaikki kaverit ovat kuolleet, osallisia kuolemiin taikka käyneet lähellä kuolemaa - Onko tämä sattumaa?

13

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi lisätä vielä 7. kertaisen MM:n M. Schumacherin: miehet Benettonilla 1994, nyt Schumi ei muista mitään ja JJ ei muista veneilyjään...

    • Anonyymi

      Harvalla on noin paljon epäonnea kuin JJ:llä. Itse lähes kuoli ja kaverit kuolleet.

    • Anonyymi

      Kohtalon yhteys Sennaan osoittaa todellista yhteyttä kohtaloon!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Älä lässytä! Kenelle muulle Senna lähetteli kortteja tai kenen muun kanssa Roland muka safkasi torstaina Monacossa ja ajoi Imolan radalle perjantaiksi? Totuus on, että JJ liittyy niin monen ihmisen kuolemaan, että hänen ystävänään vapisisi jopa Turtiaisen Ano, tuo miehistä miehisimmäksi sanottu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä! Kenelle muulle Senna lähetteli kortteja tai kenen muun kanssa Roland muka safkasi torstaina Monacossa ja ajoi Imolan radalle perjantaiksi? Totuus on, että JJ liittyy niin monen ihmisen kuolemaan, että hänen ystävänään vapisisi jopa Turtiaisen Ano, tuo miehistä miehisimmäksi sanottu!

        Ei munua pelottaisi yhtään, mutta kyytiin en lähtisi ainakaan jos on kännissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei munua pelottaisi yhtään, mutta kyytiin en lähtisi ainakaan jos on kännissä.

        eli ihmiset kuolevat JJ:n ympäriltä tavalla tai toisella ja sinä vaan hymyilist vierellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli ihmiset kuolevat JJ:n ympäriltä tavalla tai toisella ja sinä vaan hymyilist vierellä?

        En pelkää myöskään sairaanhoitajia tai lääkäreitä, vaikka onhan niissäkin myrkkyhoitajia ja mengeleitä. Aika moni tuttu on tappanut itsensä, kuollut onnettomuudessa tai sairauksiin, mutta en syytä myöskään itseäni niistä. Pelkurit kuolee joka päivä.


    • Anonyymi

      Väitettiin, että itse Keke otti JJ:n etäisyyttä.
      Ei hänelläkään niin rautahermot ole,
      että koettelisi onneaan siitä,
      onko seuraava!

      • Anonyymi

        Cry baby, itke itsesi uneen. Onko aiheet vähissä kun ei ole kausi alkanut? Onhan muitakin lajeja missä voit käydä itkemässä, ringette, kuviovoimistelu, cheerleaderit... vai oletko naisena kateellinen vain suomalaislle miehille :D


    • Anonyymi

      Ketä se JJ Lehto on ???

      • Anonyymi

        Ei se ketään ole.


    • Anonyymi

      Suurinosa JJ läheisistä ja kaukaisista on kuitenkin hengissä, jopa typerä aloittaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe