Minkä sortin ihmiset

Anonyymi

Kutsuvat itse itsensä kylään?

15

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aamu yön trollit

• Anonyymi

Ihan pyynnöstä menevät.

• Anonyymi

Millä lailla he kutsuvat itse itsensä kylään? Kerro esimerkki.

• Anonyymi

Sivusta vain, esim. Heippa, mitä sinne teille kuuluu, liikuskelen tänään siellä teidän suunnilla, oletteko kotosalla, jos poikkeaisin kylään samalla? Tai onko sulla tänään kiirettä? Siellä tulee hyvä leffa tänään telkkarista, tulisin mielelläni katsomaan sitä teidän seuraksi, tuon pikku evästä mukanani, ei kerro mitä tuo? Esim. tarjouspullaa -30%? Seuran kipeät kutsuvat itsensä kylään? Tiukka budjetti niin investoinnit myös tiukkoja?

• Anonyymi

En tiedä. Mua ei ole vuosikausiin kylään pyydetty, enkä ole tuppautunut käymään ilman kutsua. Joskus nuorempana erehdyin menemään yhden tutun luo käymään, en ollut etukäteen kysynyt voinko tulla, oli helvetin vihainen ja ajoi mut pois, joskus myöhemmin sitten oli taas sitä mieltä, ettei mun tarvitsisi odottaa kutsua tulla käymään, mutt se aiempi kerta opetti, ett parempi on sopia milloin voi tulla.

• Anonyymi

Saako maalla poiketa vielä tervehtimässä, mulla oli kerran yks kaveri joka oli kotosin hieman syrjemmästä, se tuli kerran kylään tuosta vaan, ei pimpottanu ees ovikelloa. Se oli sen alkuhämmennyksen jälkeen ihan okei.

• Anonyymi

Ihan normaalia se ennen oli. Ja maalla edelleen joku vaan piipahtaa kylään .

• Anonyymi

Laita ulko-oveen "ei kyläilyä" lappu sen "ei mainoksia" lisäksi.

• Anonyymi

Digi-intelligentit lähinnä. Tai sitt ei lainkaa.

• Anonyymi

"Koska me voidaan tulla" 🤣

👋👍

• Anonyymi

Silloin kun minä olin nuori, niin kyllä kutsuin itseni kylään. 😂 En kyllä ymmärrä että miksi ei sisään sitten päässytkään, jokainen tervejärkinen haluaa humalaisen naisen kotiinsa aamuyöllä, eikö. 😉

• Anonyymi

Usein kutsunut itseni kylään🍻

• Anonyymi

Siis mitä, meillä se on ihan normaalia, kaverin kanssa aina toinen laittaa, et jos tuun käymään, en mä erikseen ikinä kutsu ketään, en ole seura ihminen.

• Anonyymi

Normaalia toimintaa muissa maissa.

Suomessa myös ennen.

Nykyään tietysti ihmiset pissivät housuunsa jos tulee joku ihminen heidän sotkuiseen paskaiseen kämppäänsä hyvää tarkoittaen käymään.

Ehkä pitää sua reppanana jolla ei ole seuraa muuten?

• Anonyymi

Monta kertaa käynyt kyläilee ihan kivaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      3884
    2. Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"

Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli
      Suomalaiset julkkikset
      32
      3488
    3. Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus

Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html
      Maailman menoa
      126
      1874
    4. Voiko Martinaa muuta kuin nauraa

Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "
      Kotimaiset julkkisjuorut
      353
      1647
    5. Mitäs ajattelisit

Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?
      Ikävä
      102
      1227
    6. Onko kaivatullasi jokin taito

millä saada sinut polvilleeen?
      Ikävä
      37
      846
    7. Sofia ilmestyi eilen illalla instaansa, on silmät surulliset ja koko kasvojen olemus .

Ei ole koskaan helppoa eroa olemassa, vaikka kuinka sitä toisin jotkut väittävät.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      785
    8. Se mitä meidän välillämme oli

Oli vasta lämmittelyä. Haluatko sukeltaa syvään päähän ✨
      Ikävä
      49
      715
    9. Ajattelin valvoa vielä tunnin

hänestä haaveillen..
      Ikävä
      55
      682
    10. En halua nähdä sua enää

jos et tunne mitään mua kohtaan. Mitä muuta kuvittelet? Olen roikkunut sinussa. SINUSSA!
      Ikävä
      66
      619
    Aihe