Onko seksi miehen kanssa kokeilun arvoista

Anonyymi

Voiko siitä syntyä addiktio vaikka sinällään olisi hetero?

55

2856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä edes harkitse.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti kannattaa kokeilla!

    • Anonyymi

      EI hetero EDES ajattele seksiä miehen kanssa. Pelkkä ajatuskin tympäisee.

    • Anonyymi

      Ei kerta homoksi tee ja joka 10 nollaantuu. Jos kuitenkin huomaa vuoden pääsyä nussivansa vain miesten kanssa ja on vakipano voi jo vähän epäillä onko hetero.

    • Anonyymi

      Eikö sitä vähintäänkin bi ole jos siitä addiktio tulee?

    • Anonyymi

      Hetero ei ikinä harjoita homoutta. Ei ikinä!

      Heteropride

      • Anonyymi

        Miksi sitten käyt gay palstoilla? Jokainen on vähän bi-seksuaali monien psykologisten tutkimusten mukaan, seksuaalisuus kun voi olla hiukan taipuisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten käyt gay palstoilla? Jokainen on vähän bi-seksuaali monien psykologisten tutkimusten mukaan, seksuaalisuus kun voi olla hiukan taipuisaa.

        Käyn täällä kertomassa totuuden homoudesta. Ryhdy sinäkin heteroksi!

        Heteropride


      • Anonyymi

        Hah! Pipi mikä pipi. Järkee vaille oot jääny, kun sitä on jaettu...


      • Anonyymi

        No sä liene oot viimeinen ihminen puhumaan rakkaudesta. Et tiedä mitä se edes on. Oot täällä muka totuutta kertomassa asiasta, mistä et mitään tiedä. Aika vajakki hommaa. Taidat olla aika sekaisin päästäs, jos kuvittelet joka homon olevan "saastainen perseenpanija", "homohuora" tai edes hiv- positiivinen. Itse olen tavannut monta homoakin joiden "totuus" on kaukana omastani. Joten miksi sä olisit muka oikeessa? Varsinainen totuuden torvi!

        Tollanen ihmisvihaaja ihan oikeesti pitäis blokata tältä palstalta. Johan tuo on tota paskaansa jo vuosia täällä jauhanu. Pitäis olla konstit moiseen. Hänen jutuillaan ei ole mitään tekemistä homouden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn täällä kertomassa totuuden homoudesta. Ryhdy sinäkin heteroksi!

        Heteropride

        Olen hetero, ehkä pienestä mielenkiinnosta kyselin täällä enkä usko että kukaan sormia napsauttamalla voi ryhtyä heteroksi tai homoksi tai ihan miksikä vaan mutta en ole sillä lailla kiinnostunut miehistä, tahdoin vain saada osviittaamiesten välisestä seksistä ja voiko sellainen johtaa addiktioon että hakee vain seksiä ja etenkin miehiltä kun sitä on kerran kokeillut sillä joitakin juttuja olen lukenut sellaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hetero, ehkä pienestä mielenkiinnosta kyselin täällä enkä usko että kukaan sormia napsauttamalla voi ryhtyä heteroksi tai homoksi tai ihan miksikä vaan mutta en ole sillä lailla kiinnostunut miehistä, tahdoin vain saada osviittaamiesten välisestä seksistä ja voiko sellainen johtaa addiktioon että hakee vain seksiä ja etenkin miehiltä kun sitä on kerran kokeillut sillä joitakin juttuja olen lukenut sellaisesta.

        Jos on seksiaddikti, niin ei se kumppania katso kenen kanssa sitä harrastaa. Jos nyt "heterona" jää koukkuun miesten väliseen seksiin, niin eiköhän se kerro siitä, että on oppinut itsestään jotain uutta ja pitää siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on seksiaddikti, niin ei se kumppania katso kenen kanssa sitä harrastaa. Jos nyt "heterona" jää koukkuun miesten väliseen seksiin, niin eiköhän se kerro siitä, että on oppinut itsestään jotain uutta ja pitää siitä.

        No silloin olisikin jo bi mutta ei tässä nyt olla lähdössä miehissä sekkailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sä liene oot viimeinen ihminen puhumaan rakkaudesta. Et tiedä mitä se edes on. Oot täällä muka totuutta kertomassa asiasta, mistä et mitään tiedä. Aika vajakki hommaa. Taidat olla aika sekaisin päästäs, jos kuvittelet joka homon olevan "saastainen perseenpanija", "homohuora" tai edes hiv- positiivinen. Itse olen tavannut monta homoakin joiden "totuus" on kaukana omastani. Joten miksi sä olisit muka oikeessa? Varsinainen totuuden torvi!

        Tollanen ihmisvihaaja ihan oikeesti pitäis blokata tältä palstalta. Johan tuo on tota paskaansa jo vuosia täällä jauhanu. Pitäis olla konstit moiseen. Hänen jutuillaan ei ole mitään tekemistä homouden kanssa.

        Miksi homo loukkaantuu sanasta "oerseenpanija"? Eikä homouteen ole aina kuulunut panoy puolin ja toisin. Vai eikö puunattuun homo julkisuuskuvaan. Sovi mielikuva homo parista josta bottomilla tai molemmilla. On melkein aina spermaa suolessa. Tabu miehestä työntämässä kullia toisen miehen sisöän. Taitaa olla homoillekin vielä aika suuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi homo loukkaantuu sanasta "oerseenpanija"? Eikä homouteen ole aina kuulunut panoy puolin ja toisin. Vai eikö puunattuun homo julkisuuskuvaan. Sovi mielikuva homo parista josta bottomilla tai molemmilla. On melkein aina spermaa suolessa. Tabu miehestä työntämässä kullia toisen miehen sisöän. Taitaa olla homoillekin vielä aika suuri.

        No ei se jos pelkäks perseenpanijaks sanotaan loukkaa liene ketään. Se että sanotaan "saastaseks" hieman joo. Ei liene anaali sen saastasempaa ku vaginaankaan työntyminen, jos hygieniasta huolehtii. Mutta... noita asiantuntijoita on niin saamaristi, jotka tietää asiasta kuin asiasta, vaikkei niistä ole hajuakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se jos pelkäks perseenpanijaks sanotaan loukkaa liene ketään. Se että sanotaan "saastaseks" hieman joo. Ei liene anaali sen saastasempaa ku vaginaankaan työntyminen, jos hygieniasta huolehtii. Mutta... noita asiantuntijoita on niin saamaristi, jotka tietää asiasta kuin asiasta, vaikkei niistä ole hajuakaan.

        Niin... ja ei kaikki homot edes pane. Siinäkin mennään jo harhaan ja pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin... ja ei kaikki homot edes pane. Siinäkin mennään jo harhaan ja pahasti.

        Se on kyllä harvinaista. Tuntuu suurin osa olevan bottomeja


    • Anonyymi

      Vanha Suomessa tunnettu sananlasku:

      Anna pirulle pikkusormesi ja se vie koko miehen.
      Homouden henki on väkevä, heteroiden tulee olla valppaita ja vastustaa tiukasti homosexiä!
      🤠

      • Anonyymi

        En minä vastusta ketään ellei se ole raiskaus tai pedofiliaa. Olkoon mitä ovat ja mitä minulle toisten petipuuhat kuuluu? Niinpä, ei kuulukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä vastusta ketään ellei se ole raiskaus tai pedofiliaa. Olkoon mitä ovat ja mitä minulle toisten petipuuhat kuuluu? Niinpä, ei kuulukkaan.

        Heteropridellä on täysi työ, naiset eivät anna hermorauniolle seksiä, siksi nassehetero on hyvin hyvin vihainen.
        🤠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteropridellä on täysi työ, naiset eivät anna hermorauniolle seksiä, siksi nassehetero on hyvin hyvin vihainen.
        🤠

        Olet väärässä, lasten raiskaaja. Minä saan seksiä joka päivä, eikä edes tarvitse käydä huorissa. Sinä sen sijaan saat seksiä vain ottamalla väkisin.

        Heteropride


    • Anonyymi

      Ei siinä ole kyse rakkaudesta, vaan pelkästä seksikokeilusta, jos miehet keskenään kokeilee. Monella nuorella on epäselvää, mitä oikeasti haluaa. Jos tuntuu siltä, että haluaisi miehen nussimaan itseään, niin minkä sille itse mahtaa. Joko pitäisi kieltää halunsa, tai sitten vain yksinkertaisesti kokeilla sitä. Ihan yksinkertaista. Sama kuin muidenkin asioiden kokeileminen, ei niistä välttämättä pidä kokeiltuaan.

    • Ei ois pitäny koskaan kokeilla, enkä voi suositella 😝

      • Anonyymi

        Mitä teitte? Miltä tuntui?


    • Anonyymi

      Kyllä se seksi toisen miehen kanssa on kokeilun arvoista. Miksi me kaikki olemme tulleet tälle palstalle lukemaan näitä juttuja, jos miesten välinen seksi ei yhtään kiinnostaisi. Eli kokeile vaan, jos sinulle tulee siihen mahdollisuus. Jos se tuntuu sinusta hyvältä, siihen voi syntyä addiktio, mutta onko siinä sitten mitään väärää.

    • Anonyymi

      Kaikkeen voi syntyä addiktio jos olet sen luonteinen. Jos kokeilet, varaudu myös mahdolliseen pettymykseen.

      • Anonyymi

        En usko että ikinä aion kokeilla, se vain ei tuntuisi luontevalta koska en voisi edes ihastua mieheen sillä tavalla enkä ole ikinä miettinyt miehistä sillä tavalla muutenkuin joskus hyvin harvoin uteliaisuuttani, fantasia jota en todellisuudessa haluakkaan toteuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että ikinä aion kokeilla, se vain ei tuntuisi luontevalta koska en voisi edes ihastua mieheen sillä tavalla enkä ole ikinä miettinyt miehistä sillä tavalla muutenkuin joskus hyvin harvoin uteliaisuuttani, fantasia jota en todellisuudessa haluakkaan toteuttaa.

        Ihan vaan hyvien keskustelujen perässä roikut homopalstalla:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan hyvien keskustelujen perässä roikut homopalstalla:))

        Missä ne hyvät keskustelut on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että ikinä aion kokeilla, se vain ei tuntuisi luontevalta koska en voisi edes ihastua mieheen sillä tavalla enkä ole ikinä miettinyt miehistä sillä tavalla muutenkuin joskus hyvin harvoin uteliaisuuttani, fantasia jota en todellisuudessa haluakkaan toteuttaa.

        Ihan järkevää jättää fantasiaksi minusta.


    • Anonyymi

      kaunis asia

    • Anonyymi

      Olen heteropridelle ikuisesti kiitollinen. Hän avasi silmäni. Homous ei ole Ihanaa vaan iljettävää. Kiitos! Nyt lähden rakastelemaan vaimoani.

      Terveisin ex gay

    • Anonyymi

      Tottakai kannattaa kokeilla jos on kiinnostusta. Jos siitä addiktio tulee niin ei todellakaan ole hetero. Itse kokeilin ensimmäisen kerran 19 vuotiaana kun halu kokeilla oli ollut jo kauan. Ekan kerran jälkeen kadutti hetken aikaa mutta kohta halusin jo lisää ja tajusin että en ole hetero. Aiemmin olin ajatellut olevani bi mutta tuon ihanan ensimmäisen kerran jälkeen ei enää naiset kiinnostanut. Suosittelen kokeilemaan, jos et tykkää niin se jää yhteen kertaan ja jos taas tykkäät niin olet löytänyt itsestäsi uuden puolen. Kumppani kannatta valita tarkasti ettei heti ensimmäisen miehen kanssa mene sänkyyn. Kannattaa jutella mitä haluaa ja miten edetään

      • Anonyymi

        "Ekan kerran jälkeen kadutti hetken aikaa mutta kohta halusin jo lisää ja tajusin että en ole hetero. "

        Mielenkiintoista. Tunsitko syyllisyyttä, vai itseinhoa, vai millaista katumusta? Menikö kauan ennen kuin kokeilit seuraavan kerran miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ekan kerran jälkeen kadutti hetken aikaa mutta kohta halusin jo lisää ja tajusin että en ole hetero. "

        Mielenkiintoista. Tunsitko syyllisyyttä, vai itseinhoa, vai millaista katumusta? Menikö kauan ennen kuin kokeilit seuraavan kerran miestä?

        Tuli olo että olen tehnyt jotain väärää ja kiellettyä ja ehkä pientä itseinhoa. Uskon tuon johtuvan tiukasta ja homofobisesta kasvatuksesta. Meni noin 2 viikkoa niin olin taas miehen kanssa, toinen kerta oli parempi kuin ensimmäinen koska enää ei jännittänyt niin paljoa ja jälkeen ei tullut katumusta tai muita ikäviä tunteita. Enemmänkin tuntui lähes uudestisyntyneeltä sillä viimein tiesin mitä haluan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli olo että olen tehnyt jotain väärää ja kiellettyä ja ehkä pientä itseinhoa. Uskon tuon johtuvan tiukasta ja homofobisesta kasvatuksesta. Meni noin 2 viikkoa niin olin taas miehen kanssa, toinen kerta oli parempi kuin ensimmäinen koska enää ei jännittänyt niin paljoa ja jälkeen ei tullut katumusta tai muita ikäviä tunteita. Enemmänkin tuntui lähes uudestisyntyneeltä sillä viimein tiesin mitä haluan

        Kiinnostavaa. On tullut fantasioitua miehistä sooloseksissä aika paljon, mutta jos homman jatkaa loppuun asti, niin jälkikäteen tulee vähän inhottava tunne. Silti sitä tekee aina uudestaan ja uudestaan. Mutta ei ole koskaan tullut kokeiltua käytännössä just siksi, kun ei voi tietää millainen tunne siitä tulisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostavaa. On tullut fantasioitua miehistä sooloseksissä aika paljon, mutta jos homman jatkaa loppuun asti, niin jälkikäteen tulee vähän inhottava tunne. Silti sitä tekee aina uudestaan ja uudestaan. Mutta ei ole koskaan tullut kokeiltua käytännössä just siksi, kun ei voi tietää millainen tunne siitä tulisi.

        Mulla oli aluksi sama että soolona fantasioin ja jälkeen oli inhottava tunne. Jos vähänkin tuntuu siltä niin kannattaa kokeilla, siinä ei menetä mitään, päinvastoin on vaan yhden kokemuksen rikkaampi ja tuntee itsensä paremmin. Ensimmäisellä kerralla kynnys toteuttaa on korkealla mutta sen jälkeen on helpompaa ja sittenpä tiedät onko sun juttu vai ei. Ensimmäinen kerta jännitti hirveästi mutta halu kokeilla oli niin vahva että oli pakko päästä toteuttamaan ja ainakin mun kohdalla kannatti. Se on ainoa miinus että en oikeen kehtaa käydä yleisissä saunoissa kun Jos sinne sattuu tulemaan komea kundi niin alkaa halut heräämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli aluksi sama että soolona fantasioin ja jälkeen oli inhottava tunne. Jos vähänkin tuntuu siltä niin kannattaa kokeilla, siinä ei menetä mitään, päinvastoin on vaan yhden kokemuksen rikkaampi ja tuntee itsensä paremmin. Ensimmäisellä kerralla kynnys toteuttaa on korkealla mutta sen jälkeen on helpompaa ja sittenpä tiedät onko sun juttu vai ei. Ensimmäinen kerta jännitti hirveästi mutta halu kokeilla oli niin vahva että oli pakko päästä toteuttamaan ja ainakin mun kohdalla kannatti. Se on ainoa miinus että en oikeen kehtaa käydä yleisissä saunoissa kun Jos sinne sattuu tulemaan komea kundi niin alkaa halut heräämään

        Toki suojaus täytyy muistaa ettei tule tauteja, monet kyllä vonkaa paljaalla ja sanovat olevansa terveitä mutta ei pidä luottaa varsinkaan jos on ennestään tuntematon


    • Anonyymi

      Sattuuko se?

      • Anonyymi

        Riippuu mitä tekee ja miten tekee


      • Anonyymi

        Yleensä kyllä


    • Anonyymi

      Yritin olla hetero mutta pikkuhiljaa annoin luvan vähän katsella kullejakin koska jo pikkupoikana halusin hiplailla kavereiden pippeleitä. Sitten muutama vuosi eteenpäin imin jo kyrpää ja olin "bi". Mutta kyllä mulle tuli ainakin kulli addiktio ja naiset on unohtunut. Eli umpi gay kai sitten sisimmältään.

    • Anonyymi

      Vaarallista kokeilua. Kun pääsee kyrvän makuun niin ei paluuta ole välttämättä...

      • Anonyymi

        Ja kiima vaivaa 24/7


      • Anonyymi

        No sitten en lähde edes kokeilemaan. Ei se kiinnostus siihen ole niin suuti muutenkaan. Joskus on vain kiima.


    • Anonyymi

      Mä heteron ukko miehenä Kiinnostuin mies hierojalta kun vaimoni tykkäsi hierojalta heillä oli rajat ylittävää sekstailu.
      Kertoili aina käynnin jälkeen.
      Kun kävin samalla hierojalla mulla rupes seisoo kysyi hieroja eikö vaimo ole hoitanut vai jättikö mulle.
      Sanoin että joo.. Siitä alkoi ekaksi hieroi liukkaaksi ja laukesi.. Sit seuraavalla kerralla imi mua ja sit nai ja imin miestä.
      Näin alkoi jäin koukkuun imemiseen samalla tavalla kun naisen nuolin.
      Sit ollut useita miehiä tiesti isokalusia ja erilaisia. Kokeiltu eri kiksejä... Oon ollut tyttönä sidottuna saanut piiskaa jne..

      • Anonyymi

        Huh, haluaisin olla tyttönä sidottuna ja saada piiskaa <3


    • Anonyymi

      Voi kokeilla ja tuntuu hyvälle

    • Anonyymi

      Hesaan muutto ei ole vain kokeilu. Täällä on monia miehiä jotka haluaa nähdä sut sellaisena kuin olet.

      • Anonyymi

        Onko niin että peppuneitsyelle on paljonkin kysyntää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niin että peppuneitsyelle on paljonkin kysyntää?

        Ehdottomasti on! Suurin osa on loppuun poljettuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti on! Suurin osa on loppuun poljettuja

        Tahtoisin että mies ottaisi minut kuin naisen ja pitäisi narttunaan


    • Anonyymi

      Omalta kohdaltani sanoisin, että kannattaa kokeilla. Tuntuu hyvälle ja jälkeenpäinkin sellainen mukavaa olo.

      • Anonyymi

        Miltä se tuntuu olla ottavana osapuolena?


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe