Minkälaiset

Anonyymi

Ihmiset haluaa "roikottaa.." tunteita perässään? Onhan se kiva saada tunne, että joku välittää, mutta kyllä minä ainakin hyvin äkkiä näytän et nou nou.. Mutta sitten on ihmisiä, jotka haluaa jatkuvaa ihailua. Huono itsetunto?

40

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On ihmisiä joilla on arvostus muita kohtaan vaikka ei olisi itse ihastunut. Kyllä itse pyrkinyt olemaan ystävällinen ja kunnioittaa ihmistä jos hän on ollut minuun ihastunut. Se on hankala tilanne molemmille . Ihmisestä voi välittää vaikka ei olisin ihastunut. Ihmistä voi kehua vaikka ei olisi ihastunut. Se kohteliasta ja ystävällistä. Tuollainen tunnekylmyys kauhistuttaa.

      • Anonyymi

        Totta!, itse yritän hienovaraisesti olla silti "ystävä" ja tekemisissä, mutta on ihmisiä jotka oikeasti vaan haluaa ihailua, eikä päästä irti, se on surullista. Toki, joskus tuntuu itsestä pahalle, kun on joitain miehiä josta pitää, mutta ei sillan syvällisessä mielessä, niin antaa vähän niin, kuin pakit, tulit Mika mieleen☹️, mutta mun mielestä tunnetta ei pidä jäädä myöskään roikottaa, se on hyvin surullista puolin ja toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta!, itse yritän hienovaraisesti olla silti "ystävä" ja tekemisissä, mutta on ihmisiä jotka oikeasti vaan haluaa ihailua, eikä päästä irti, se on surullista. Toki, joskus tuntuu itsestä pahalle, kun on joitain miehiä josta pitää, mutta ei sillan syvällisessä mielessä, niin antaa vähän niin, kuin pakit, tulit Mika mieleen☹️, mutta mun mielestä tunnetta ei pidä jäädä myöskään roikottaa, se on hyvin surullista puolin ja toisin.

        On toki. Yleensä silloin jotain tunne-elämän ongelmia jos ei ymmärrä mikä on ystävällisyyttä ja mikä ihastusta. Ja jos ei ole kiinnostunut muuten kuin ystävänä pitää se tehdä selväksi. Täytyy myös ymmärtää että ei ne toisen tunteet häviä noin vain. Ja siinä voi käydä niin ettei se ystävyys enää jatku tai ainakin muuttaa muotoaan.


    • Anonyymi

      No eiköhän se irl ratkase. Jos se ei ole sinuun irl missään yhteydessä, ei se sinua palstallakaan "roikota". Haloo, onko järjenvaloa näkyvissä ..🤦🏻‍♀️

      • Anonyymi

        No juuri näin😂..muista myös kertoo se hänelle🤦‍♀️..


      • Anonyymi

        Noin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se on.

        Kyllä se aikalailla noin niin, kuin oikeasti on, mutta tämä on vähän vaikeampi tapaus, en ole vastaavanlaista aijemnin tavannut. Ei Herran jumala, kun edes ajattelen asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se on.

        Tämä oli siis tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli siis tässä.

        Vähän mä vihaan tota sanaa, kun hänen ja mun tilanne piti olla jo ajat sitte noin, mutta koskaan se ei mennyt niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän mä vihaan tota sanaa, kun hänen ja mun tilanne piti olla jo ajat sitte noin, mutta koskaan se ei mennyt niin.

        Miten se sitten meni? Miten se sitten jatkuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se sitten meni? Miten se sitten jatkuu?

        Harhoissa se voi jatkuu miten vaan.. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se sitten meni? Miten se sitten jatkuu?

        Kysäseppä häneltä, hänellä taitaa olla vastaus. Mä oon niin vihainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysäseppä häneltä, hänellä taitaa olla vastaus. Mä oon niin vihainen

        Vielä kun tietäisi keneltä kysyn ja kuka olet? Jos ei nyt tapeltais ja rauhotuttaisiin jokainen. Menee päivä muuten pilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhoissa se voi jatkuu miten vaan.. 😏

        En halua elää harhoissa. Joko täällä ja irl on hän, taikka ei ole. Minä en ole harhaa, se on varmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli siis tässä.

        Kyllä todellakin oli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä todellakin oli!

        Ei tarvitse olla.


    • Anonyymi

      Saattaa johtua siitäkin että on huono itsetunto ja voi olla muitakin syitä. Minulle riittää ne omat läheiset ja pidän myös sellaisista ihmisistä jotka jo tunnen hyvin. Mutta ei haittaisi jos joskus löytyisi uusi kumppani.

      • Anonyymi

        Mistä mä aina löydän ihmisen jolla on huono itsetunto, vaikeaa itsensä kanssa tai on ujo? Siis joo, kyllä mä ujoista sillan pidän, mutta ei niis kyllä oo särmää, kun rohkeat miehet sit vie kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä mä aina löydän ihmisen jolla on huono itsetunto, vaikeaa itsensä kanssa tai on ujo? Siis joo, kyllä mä ujoista sillan pidän, mutta ei niis kyllä oo särmää, kun rohkeat miehet sit vie kaiken.

        Eihän ujo ole yhtä kuin huono itsetunto. Kyllä itse kun tapasin miehen vaikutti ekoilla treffeillä niin ujolta että ajattelin jo että ei ole ollenkaan kiinnostaa edes. Oli vain niin hermona ja ihastunut kuulemma. Ei halunnut mokata kaikkea.on muuten hyvin itsevarma mies. Rakkaus tekee miehistäkin pikkupoikia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ujo ole yhtä kuin huono itsetunto. Kyllä itse kun tapasin miehen vaikutti ekoilla treffeillä niin ujolta että ajattelin jo että ei ole ollenkaan kiinnostaa edes. Oli vain niin hermona ja ihastunut kuulemma. Ei halunnut mokata kaikkea.on muuten hyvin itsevarma mies. Rakkaus tekee miehistäkin pikkupoikia.

        No kyllä ne vähän sama asia on. Ujot on ihan jees, mutta kyllä mä ainakin sorrun helpommin kuitenkin vähän rohkeampiin, siis joo ujot viehättää, mutta rohkeempien kanssa leikki etenee tasaisesti, on kiva katsoo kuin pitkälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä ne vähän sama asia on. Ujot on ihan jees, mutta kyllä mä ainakin sorrun helpommin kuitenkin vähän rohkeampiin, siis joo ujot viehättää, mutta rohkeempien kanssa leikki etenee tasaisesti, on kiva katsoo kuin pitkälle.

        Niin no minä en oikeastaan ole "sortunut " koskaan miehiin joista en ole ollut itsekin kiinnostunut. Kyllä silloin on ollut tosi kyseessä . Ja en ole koskaan iskenyt miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no minä en oikeastaan ole "sortunut " koskaan miehiin joista en ole ollut itsekin kiinnostunut. Kyllä silloin on ollut tosi kyseessä . Ja en ole koskaan iskenyt miestä.

        Mä oon joskus! Tai siis sellaiseen, jonka kanssa on ollut vetovoimaa, eikä ole pystynyt vastustaa, mutta harvemmin. Joo sama, mä en "alennu" siihen, jos asiat tapahtuu vuorovaikutuksessa tilanne on ihan eri, jos ei tapahdu se on sit siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ujo ole yhtä kuin huono itsetunto. Kyllä itse kun tapasin miehen vaikutti ekoilla treffeillä niin ujolta että ajattelin jo että ei ole ollenkaan kiinnostaa edes. Oli vain niin hermona ja ihastunut kuulemma. Ei halunnut mokata kaikkea.on muuten hyvin itsevarma mies. Rakkaus tekee miehistäkin pikkupoikia.

        Näin on että ujolla voi olla hyvä itsetunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon joskus! Tai siis sellaiseen, jonka kanssa on ollut vetovoimaa, eikä ole pystynyt vastustaa, mutta harvemmin. Joo sama, mä en "alennu" siihen, jos asiat tapahtuu vuorovaikutuksessa tilanne on ihan eri, jos ei tapahdu se on sit siinä.

        Jotenkin niin outoa tekstiä joka kumoaa itse itsensä. Että en nyt saanut kiinni ajatuksesta. Kuitenkin monet noistakin roikkuimisesita ymsm on enemmän sen henkilön oman päänsisäisiä kuvitelmia. Itse en ymmärrä näitä pelailuja toisilla ja tunteita. Suurin osa noita ongelmista itse aiheutettuja. Ja väitän että valtaosa ihmisistä ajattelee samoin. Tietenkin jokut teini- ikäiset ( nuoret aikuiset) varmaan hakee huomiota kyseenalaisestikin. Ja elämä on jotenkin linkittynyt siihen seurusteluun. Kuitenkin moni meistä saa huomiota hakemattakin. Ja mitä vanhemmaksi tukee ilahtuu jo siitä että joku muistaa että on vielä elossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin niin outoa tekstiä joka kumoaa itse itsensä. Että en nyt saanut kiinni ajatuksesta. Kuitenkin monet noistakin roikkuimisesita ymsm on enemmän sen henkilön oman päänsisäisiä kuvitelmia. Itse en ymmärrä näitä pelailuja toisilla ja tunteita. Suurin osa noita ongelmista itse aiheutettuja. Ja väitän että valtaosa ihmisistä ajattelee samoin. Tietenkin jokut teini- ikäiset ( nuoret aikuiset) varmaan hakee huomiota kyseenalaisestikin. Ja elämä on jotenkin linkittynyt siihen seurusteluun. Kuitenkin moni meistä saa huomiota hakemattakin. Ja mitä vanhemmaksi tukee ilahtuu jo siitä että joku muistaa että on vielä elossa.

        Ei tuo viimeinen lause pidä paikkaansa kaikkien kohdalla. Erityispiirteisenä minulle on aika vähän merkitystä sillä muistaako joku minua vai ei. Omat läheiset riittävät ja entinen kumppani on sellainen jonka vointia voin kysellä. Uusi kumppani toisi lisää ihmisiä elämänpiiriin ja sellaisen hyväksyn ja mukavaa olisi jos hänellä olisi lapsenlapsiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä ne vähän sama asia on. Ujot on ihan jees, mutta kyllä mä ainakin sorrun helpommin kuitenkin vähän rohkeampiin, siis joo ujot viehättää, mutta rohkeempien kanssa leikki etenee tasaisesti, on kiva katsoo kuin pitkälle.

        Monet hakee sitä rohkeutta pullosta. Siksi meillä notkutaan baareissa ja kotibileissä. Itse olen ujo ja en pidä alkoholilla läträämisestä, niin täts tät. Heikot mahkut, kun suomessa on paljon "rohkeampia" miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin niin outoa tekstiä joka kumoaa itse itsensä. Että en nyt saanut kiinni ajatuksesta. Kuitenkin monet noistakin roikkuimisesita ymsm on enemmän sen henkilön oman päänsisäisiä kuvitelmia. Itse en ymmärrä näitä pelailuja toisilla ja tunteita. Suurin osa noita ongelmista itse aiheutettuja. Ja väitän että valtaosa ihmisistä ajattelee samoin. Tietenkin jokut teini- ikäiset ( nuoret aikuiset) varmaan hakee huomiota kyseenalaisestikin. Ja elämä on jotenkin linkittynyt siihen seurusteluun. Kuitenkin moni meistä saa huomiota hakemattakin. Ja mitä vanhemmaksi tukee ilahtuu jo siitä että joku muistaa että on vielä elossa.

        Mä oon vähän adhd, en jaksa lukee näitä, tai sit ei enää niin kiinnosta, mutta joo.. Nuoret hakee huomioita, mutta en tajua sitä itse, no mun ei oo ikinä tarvinnut hakea sitä keltään ei nuorena eikä nytkään, huomioin hakuisia en ymmärrä, linkittyy jotenkin huonoon itseluottamukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo viimeinen lause pidä paikkaansa kaikkien kohdalla. Erityispiirteisenä minulle on aika vähän merkitystä sillä muistaako joku minua vai ei. Omat läheiset riittävät ja entinen kumppani on sellainen jonka vointia voin kysellä. Uusi kumppani toisi lisää ihmisiä elämänpiiriin ja sellaisen hyväksyn ja mukavaa olisi jos hänellä olisi lapsenlapsiakin.

        Enhän minä voi puhua kuin omasta lähtökohdasta . Mutta muistaahan sinutkin siis joku läheiset ja entinen kumppani. Entö jos niitäkään ei olisi . Monesti se lähipiiri riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä mä aina löydän ihmisen jolla on huono itsetunto, vaikeaa itsensä kanssa tai on ujo? Siis joo, kyllä mä ujoista sillan pidän, mutta ei niis kyllä oo särmää, kun rohkeat miehet sit vie kaiken.

        Suosittelen kokeilemaan jotain perheväkivaltaa kokenutta, mitä pidempään sitä on kokenut niin aina parempi vaan. Sitä huonompi itsetunto sillä on ja jotain traumoja kaupanpäällisinä tulee varmasti.
        Sellainen haluaa tukea turvaa vaikka se on hankala kyllä saada luottamaan toisiin ihmisiin. Jos kaveripiirissä löytyy joku uhri valmiiksi niin sellainen on paljon helpompi saada luottamaan kun olet tuttu jo valmiiksi. Vähän kun osoitat olevasi huolissaan hänestä ja välität hänen turvallisuudesta niin loppu hoituu kuin itsestään ja sellaisesta saa ihan kelpo kumppanin kyllä, eivät pahemmin valita mistään (eivät uskalla kun ex on kouluttanut) jos kohtelet hyvin ja ovat uskollisia loppuun asti.
        Traumojen kanssa pärjää ja jos niiden itsetunto meinaa nousta lähellekään normaalia niin se on helppo saada tippumaan nopeasti. Rupeat vähättelemään kaikkea väkivaltaa mitä on kokenut ja aina parempi jos sinulta löytyy ymmärrystä väkivallan tekijää kohtaan ja syyllistät uhria että on itse aiheuttanut vain kaiken. Teet olon turvattomaksi jättämällä hänet sekä heittämällä hänet ulos kodistamme ja sitten otat päivän tai kahden päästä takaisin niin hän on ehtinyt miettiä asioita ja rauhoittua. Tätä on hyvä toistaa riittävän usein ettei pääse unohtamaan omaa asemaansa ja pitämään sinua itsestäänselvyytenä. Sopiva määrä on n. 35-45krt/vuodessa niin itsetunto pysyy pohjilla vuoden ympäri ja kaikkina kellonaikoina. Kannattaa ajoittaa ainakin muutama ulosheitto keskelle yötä ja muista myös käskeä viemään kaikki tavaransa yhdellä kertaa ja kaikki mitä häneltä jää niin voi lentää pihalle. Mutta muista että on tärkeää ettet missään nimessä anna hänelle kuin maksimissaan vartin verran aikaa kerätä tavaransa ja et auta häntä yhdenkään kassin kantamisessa. Kyllä siinä oppii olemaan kun saa yksin kantaa paskansa.
        Traumoja voi aina sopivin väliajoin lietsoa ja muistuttaa muutenkin kaikista vioista mitä hänessä on niin ei ala kuvittelemaan olevansa sinun arvoisesi ja rupea vielä vaatimaan jotain tasavertaista kohtelua. Jos on jotain pysyviä vammoja jäänyt pahoinpitelyistä niin niitä kannattaa käyttää hyväkseen vaatimalla samaa suoritustasoa kuin terveeltä voisi odottaa.
        Noilla pääsee jo hyvään alkuun ja saa kestävän ja täysipainoisen parisuhteen jossa toinen kyllä tekee mukisematta kaiken sinun hyvinvointisi eteen ja sinun ei tarvitse tehdä mitään. Voit vaikka ajankuluksesi ihastua ja rakastua johonkin kaikkitietävään pikkukakaraan ja pitää virtuaalista salasuhdetta avoimesti esim. täällä ja nauttia kaikesta rakkaudesta ja ikävöidä sydämesi kyllyydestä ja saat vain ihailua ja valtavasti pusuja ja haleja.
        Voitte rakentaa aivan "todellisen" elämänkuplan tänne ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja saat kokea elämäsi ainoan todellisen rakkauden elämäsi naisen kanssa joka mielellään on ainakin yli puolet sinua nuorempi ja tietää silti elämästä ja rakkaudesta aivan kaiken.
        Hänen ainoa hupi on julistaa kaikille tätä suurta rakkautta sinua kohtaan ja te olette ainoat tavalliset ja älykkäät ihmiset täällä ja koko virtuaalimaailmassa.
        Me muut emme voi ikinä olla teidän kaltaisianne normaaleita, terveitä ja täysin järjissään olevia sivistyneitä ihmisiä emmekä voi ymmärtää mitään teistä tai teidän elämästänne irl ja pyörimme harhoissamme ympyrää pötkö kainalossa ja kuvittelemme koko todellisuuden.
        Eikö kuulostaisi hyvältä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen kokeilemaan jotain perheväkivaltaa kokenutta, mitä pidempään sitä on kokenut niin aina parempi vaan. Sitä huonompi itsetunto sillä on ja jotain traumoja kaupanpäällisinä tulee varmasti.
        Sellainen haluaa tukea turvaa vaikka se on hankala kyllä saada luottamaan toisiin ihmisiin. Jos kaveripiirissä löytyy joku uhri valmiiksi niin sellainen on paljon helpompi saada luottamaan kun olet tuttu jo valmiiksi. Vähän kun osoitat olevasi huolissaan hänestä ja välität hänen turvallisuudesta niin loppu hoituu kuin itsestään ja sellaisesta saa ihan kelpo kumppanin kyllä, eivät pahemmin valita mistään (eivät uskalla kun ex on kouluttanut) jos kohtelet hyvin ja ovat uskollisia loppuun asti.
        Traumojen kanssa pärjää ja jos niiden itsetunto meinaa nousta lähellekään normaalia niin se on helppo saada tippumaan nopeasti. Rupeat vähättelemään kaikkea väkivaltaa mitä on kokenut ja aina parempi jos sinulta löytyy ymmärrystä väkivallan tekijää kohtaan ja syyllistät uhria että on itse aiheuttanut vain kaiken. Teet olon turvattomaksi jättämällä hänet sekä heittämällä hänet ulos kodistamme ja sitten otat päivän tai kahden päästä takaisin niin hän on ehtinyt miettiä asioita ja rauhoittua. Tätä on hyvä toistaa riittävän usein ettei pääse unohtamaan omaa asemaansa ja pitämään sinua itsestäänselvyytenä. Sopiva määrä on n. 35-45krt/vuodessa niin itsetunto pysyy pohjilla vuoden ympäri ja kaikkina kellonaikoina. Kannattaa ajoittaa ainakin muutama ulosheitto keskelle yötä ja muista myös käskeä viemään kaikki tavaransa yhdellä kertaa ja kaikki mitä häneltä jää niin voi lentää pihalle. Mutta muista että on tärkeää ettet missään nimessä anna hänelle kuin maksimissaan vartin verran aikaa kerätä tavaransa ja et auta häntä yhdenkään kassin kantamisessa. Kyllä siinä oppii olemaan kun saa yksin kantaa paskansa.
        Traumoja voi aina sopivin väliajoin lietsoa ja muistuttaa muutenkin kaikista vioista mitä hänessä on niin ei ala kuvittelemaan olevansa sinun arvoisesi ja rupea vielä vaatimaan jotain tasavertaista kohtelua. Jos on jotain pysyviä vammoja jäänyt pahoinpitelyistä niin niitä kannattaa käyttää hyväkseen vaatimalla samaa suoritustasoa kuin terveeltä voisi odottaa.
        Noilla pääsee jo hyvään alkuun ja saa kestävän ja täysipainoisen parisuhteen jossa toinen kyllä tekee mukisematta kaiken sinun hyvinvointisi eteen ja sinun ei tarvitse tehdä mitään. Voit vaikka ajankuluksesi ihastua ja rakastua johonkin kaikkitietävään pikkukakaraan ja pitää virtuaalista salasuhdetta avoimesti esim. täällä ja nauttia kaikesta rakkaudesta ja ikävöidä sydämesi kyllyydestä ja saat vain ihailua ja valtavasti pusuja ja haleja.
        Voitte rakentaa aivan "todellisen" elämänkuplan tänne ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta ja saat kokea elämäsi ainoan todellisen rakkauden elämäsi naisen kanssa joka mielellään on ainakin yli puolet sinua nuorempi ja tietää silti elämästä ja rakkaudesta aivan kaiken.
        Hänen ainoa hupi on julistaa kaikille tätä suurta rakkautta sinua kohtaan ja te olette ainoat tavalliset ja älykkäät ihmiset täällä ja koko virtuaalimaailmassa.
        Me muut emme voi ikinä olla teidän kaltaisianne normaaleita, terveitä ja täysin järjissään olevia sivistyneitä ihmisiä emmekä voi ymmärtää mitään teistä tai teidän elämästänne irl ja pyörimme harhoissamme ympyrää pötkö kainalossa ja kuvittelemme koko todellisuuden.
        Eikö kuulostaisi hyvältä?

        Todellakin hyvä


    • Anonyymi

      Itsetunto-ongelmat usein syynä aloituksen kaltaiseen tilanteeseen. On kiva saada paistatella ihailussa, vaikka tietää toisen tunteista, ja toimii väärin. Annetaan ymmärtää, muttei ymmärretä antaa. Kun sitten tilinteon aika koittaa, leikitään tyhmää. Todella lapsellista ja loukkaavaa. Karma hoitaa asian tulevaisuudessa, luotan niin...

      • Anonyymi

        Todella terve ajatusmaailma. Saat kärsiä siitä kun ihailin sinua. Tilinteon . Voihan ihminen kieltää tunteensa syystä tai toisesta. Ei kukaan ole toiselle tilivelvollinen jos ei ole parisuhteessa.


      • Anonyymi

        Karma hoitaa olen vakuuttunut


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi pitää roikkua roikottajassa? Jättäytyy pois jos vaikuttaa roikottamiselle.

    • Anonyymi

      Älähän kuvittele omiasi. Miehillä on tapana luulotella itselleen sellaista mitä toivovat,vaikka toinen ei olisi siihen mitenkään osallinen🥶

      • Anonyymi

        Mistä ne kuvitelmat tulevat? Ellei joku vedätä ja johda harhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ne kuvitelmat tulevat? Ellei joku vedätä ja johda harhaan.

        Varmaan tarkoittaa et mies yrittää leveillä että joku haluaa roikkuu siinä, vaikka ite haluaa sitä naista kuitenkin, ehkä kilpailuttaa kahta ja kuvittelee olevansa tilanteessa uhri, vaikka on kaikkea muuta, vaikka ei tietoisesti tekisi tahallaan ei se muuta asetelmaa miksikään paremmaksi. Ehkä joku päihdeongelma tai muu jälkeenjääneisyys tai elämässä epäonnistuminen syynä. Esimerkiksi tavoittamattoman unelmat, ja se että on tarve saada sitä huomiota sille hauraalla egolle, joka ei menestynyt missään, joka silti haluaa olla jotenkin " cool", kun se toinen haluaisi vaan tavallista elämää, eikä anna sitä huomiota...


    • Anonyymi

      Odotin anteeksipyyntöä en muuta. Sit olis saanut mennä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3550
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2952
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2840
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2728
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2058
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1773
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      165
      1723
    Aihe