Microsoft teki 60 miljardin jättikaupat !

Anonyymi

Microsoft aikoo ostaa Activision Blizzardin jättikaupalla. Microsoft on ilmoittanut ostavansa peliyhtiö Activision Blizzardin. 95 dollarin osakehinnalla käteiskaupan yhteisarvoksi kerrotaan 68,7 miljardia dollaria, eli noin 60 miljardia euroa. Samalla Microsoft kertoo kaupan myötä nousevansa liikevaihdoltaan maailman kolmanneksi suurimmaksi peliyhtiöksi, edellään vain Tencent ja Sony.

Kaupan myötä Microsoftille siirtyvät Activision Blizzardin 10 000 työntekijää sekä useita tunnettuja pelinimikkeitä, kuten Warcraft, Diablo, Overwatch, Call of Duty ja Candy Crush.

Näin Microsoft käyttää taskurahojansa. Mitäs Torvaldo on ostellut? Pussikaljaa?
BUHAAHAHAHAHAAAAAH! HEHEHEHEHEHEEEEH! HOHHOH!

13

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs tyhjännauraja on ostanut Kela-tuillaan?

      • Anonyymi

        Kuule sinä! Minulla on selkärepullinen Microsoftin osakkeita ja arvo kohisee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule sinä! Minulla on selkärepullinen Microsoftin osakkeita ja arvo kohisee!

        Minä taas en yleensäkään valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en yleensäkään valehtele.

        Niin no. Maailmassa on monia miljoonia tolloja ihmisiä ja paljon on Suomessakin joita Ms on onnistunut kusettamaan. Ja palstaa lukien Suomesta löytyy oikein fanaattisia Ms faneja. Helppoa on sitten kusetetuiden rahoilla ostella kilpailijoita pois häiritsemästä ja edelleen kohti täydellistä monopolia. Onneksi löytyy näitä mac-, chrome- ja linuxhemmoja jotka eivät kaikkeen lähde pässsinlailla mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule sinä! Minulla on selkärepullinen Microsoftin osakkeita ja arvo kohisee!

        Eihän se tubutinpoika edes tiedä, mikä se osake on......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se tubutinpoika edes tiedä, mikä se osake on......

        Ei niin, eikä se mitään pussikaljoja ostele vaan juoksukaljoja. Eli jättää maksamatta!


    • Anonyymi

      Ei torvalds mitään pussikaljojakaan kykene ostamaan. Sillä on samalainen kiljusankko siellä periksen uuninpankolla sihisemässä, kuin muillakin tubutinpojilla. Sankon kansi on tiivistetty plastiikan palalla ja kiristetty polkupyörän sisäkumista tehdyllä kuminauhalla, ihan niin kuin enen vanhaan simaa käytettiin.
      Jotta semmoista siideriä ja samppanjaa ne tubutinpojat juovat!

    • Anonyymi

      Ei perkele teidän juttujen taso kyllä alittaa kaikki kuviteltavissa olevat rimat.

      Mutta blizzardhan ei ole viime vuosina tehnyt muuta kuin roskaa, ei ole yllätys että uppoava laiva myydään pois.

      • Anonyymi

        Mutta olisipa jäänyt tubutinpojilta ostamatta sekin! Perunasäkit eivät näet kelpaa siellä maksuvälineeksi.


    • Anonyymi

      Paljonko sää sait?? BUHAAHAHAHAHAAAAAH! HEHEHEHEHEHEEEEH! HOHHOH!

      • Anonyymi

        Mies tulee räkänokasta vaan ei turhan naurajasta.
        Suomalainen sananlasku.


    • Anonyymi

      Vai että oikein semmoista "siideriä" ne tubutinpojat juovat........

    • Anonyymi

      Näinhän se on, jotta Microsoft pelaa miljardeilla, tubutinpojat perunoilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe