Ethän mies

Anonyymi

Muodosta minkäänlaista kuvaa palstan kirjoitusten perusteella ihastuksen kohteestasi? Itse ainakin kirjoitan tänne kaikenlaisia höpöjuttuja anonyymiyden turvin, vaikka en ikinä puhuisi sellasia IRL.

38

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän hänen Internet Protocol -osoitteensa ja seuraan mitä kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Mistä tuommoisen saa tietoon?


    • Anonyymi

      Tottakai muodostan. Minulla on tarkat silmät ja huomaan pienetkin yksityiskohdat. Mutta onneksi nainen on kirjoittanut sen verran kuraista settiä, ettei ainakaan kaduta minua sen enempää. :D

      • Anonyymi

        Ja miehetkö ei kirjota kuraa täällä, just 🤣 sultahan taitaa ne likasimmat olla mut hyvä ettei kaduta..
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miehetkö ei kirjota kuraa täällä, just 🤣 sultahan taitaa ne likasimmat olla mut hyvä ettei kaduta..
        -sivusta

        Ei minua kiinnosta mitä muut täällä kirjoittelee. Oikeastaan ei kiinnosta edes se satutäti enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua kiinnosta mitä muut täällä kirjoittelee. Oikeastaan ei kiinnosta edes se satutäti enää.

        ’enää’ hahahah


    • Anonyymi

      Ihan alunperinkin oli tarkoitus vähän johdattaa harhaan, en anna mahdollisuutta päästä perille asioista tyhmillä tavoilla, toki hän saa muodostaa minkä kuvan haluaa, pääasia on, että itse tiedän miten asiat loppujen lopuksi menee! Anteeksi!!

    • Anonyymi

      Haluan uskoa hänestä pelkkää hyvää. 💚

      • Anonyymi

        Kiitos, en minä olekaan kuten tuo ap. Jokaisen sanan voisi myöntää hänelle kirjoittaneeni. En muille tietenkään.


    • Anonyymi

      Normaalimpaa kokea pelkoa ja ahdistusta
      tuollaista miestä kohtaan joka tietää mitä tänne kirjoitat .

      • Anonyymi

        Mutta onko se normaalia? Toimitaanko siinä ihan lain mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onko se normaalia? Toimitaanko siinä ihan lain mukaan?

        Pelottavaa se on siltikin ja ahdistavaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottavaa se on siltikin ja ahdistavaa .

        Ja vaikka se olisi laillista. Olen ollut masentunut ja itkuinen asian takia . Ei se minusta reilua ole . Se on kiusaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottavaa se on siltikin ja ahdistavaa .

        No se vähän riippuu, kuka se on ja mikä on motiivi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka se olisi laillista. Olen ollut masentunut ja itkuinen asian takia . Ei se minusta reilua ole . Se on kiusaamista.

        Kiusaamista se nimenomaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se vähän riippuu, kuka se on ja mikä on motiivi.

        Eikä riipu. Se on ihan yksi lysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä riipu. Se on ihan yksi lysti.

        Aijaa😂 pelottaa, mutta silti se on ihan yks lysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa😂 pelottaa, mutta silti se on ihan yks lysti.

        Eikun minulle on se syy ja motiivi ihan yksi lysti. Ja loppupeleissä sekin kuka se on. Kyllä pelottaa. Se on väärin. Jokainen jolla on minulle jotain asiaa on osannut ottaa yhteyttä. Eli tätä ei voi pitää kuin kiusan tekona ja tahallisesti halutaan loukata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa😂 pelottaa, mutta silti se on ihan yks lysti.

        Sekin että se naurattaa kertoo että ymmärrä yhtään. Kuinka paljon se satuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun minulle on se syy ja motiivi ihan yksi lysti. Ja loppupeleissä sekin kuka se on. Kyllä pelottaa. Se on väärin. Jokainen jolla on minulle jotain asiaa on osannut ottaa yhteyttä. Eli tätä ei voi pitää kuin kiusan tekona ja tahallisesti halutaan loukata.

        Voi Herran jumala😂, tälläisiä ei oo kyllä täällä maan kamaralla ennen nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Herran jumala😂, tälläisiä ei oo kyllä täällä maan kamaralla ennen nähty.

        Onhan se mukava nauraa kun toisia ahdistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Herran jumala😂, tälläisiä ei oo kyllä täällä maan kamaralla ennen nähty.

        Haluaisitko sinä että jokainen sinun anonyyminä jätetty viesti on jonkun naurun aiheena ja tietää kuka sen on lähettänyt. Ja vihjailee että tuntee sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Herran jumala😂, tälläisiä ei oo kyllä täällä maan kamaralla ennen nähty.

        Sekä kyllä minä lopetan täälläkin kirjoittamisen . VMulla niin paha olla että poistanut kaikki sometilit tuntuu että kaikki vain pitää tyhmänä ja nauraa jokaiselle juttullr niinkukn täälläkin joku yleinen vitsi . Tuntuu tyhmältä. En jaksa pitää ystäviin yhteyttä en jaksa käydä missään. Eli kiitos että sain purkaa tunteita anonyyminä se oli tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko sinä että jokainen sinun anonyyminä jätetty viesti on jonkun naurun aiheena ja tietää kuka sen on lähettänyt. Ja vihjailee että tuntee sinut.

        Jaaha🤦‍♀️.. Niin on kuule päässyt käymään


    • Anonyymi

      kirjojakaan ei tulkita tekijänsä elämänhistorian tai persoonan kautta enää, kai?juurikaan? yhteisestä merkitysavaruudesta nousee aika lailla universaalia skeidaa, sanojalla ei niin väliä...täällä sanottu kalpenee kirjoihin painettuun verrattuna

    • Anonyymi

      Todellakin muodostan

    • Anonyymi

      Eihän mulla ole mitään muuta minkä pohjalta muodostaa käsitystä?????? Muuta kuin nää höpöjutut. Mitäpä siihen sanot?

    • Anonyymi

      Jos anonyymi olet eikä kukaan yhteyttä kaappaa tai toisessa päässä tunnistele sen turvin sitten tai jos salailtavaa muutoinkaan.
      Ensin pitäis tietää aloittaja, eikä silti saa välttämättä minkäänlaista kuvaa vaikka tietäis. Tai jos vaikka tietäis niin kirjoittaako aloittaja kenelle, niin että kenen pitäisi väärän kuvan puolesta olla aattelemiti.
      Sellasta.

    • Anonyymi

      Sinä olet niin tyhmä nainen, että en usko että kukaan tuollaista apukoululaista haluaa. Se teksti on sinua ja sinä olet jokaisen sanan takana, vaikka anonyymina.
      ja kyllä, kaikki ipt paljastetaan jossain vaiheessa ja kirjoittajat niiden takana.

      • Anonyymi

        Miten ne paljastetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne paljastetaan?

        sitten näet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten näet.

        Police?


      • Anonyymi

        Niin no ip osoitteen perusteella ei pysty kertomaan saatikka todistamaan kuka on kirjoittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no ip osoitteen perusteella ei pysty kertomaan saatikka todistamaan kuka on kirjoittaja.

        Hakkeri perkele☝️..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakkeri perkele☝️..

        Se parhaiten joka viimeisenä nauraa .


    • Anonyymi

      Ja olet varma, että olet jonkun ihastuksen kohde??

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rakastan sitä että luot mielikuvia minusta palstan perusteella.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe