Ettet sitten

Anonyymi

Muuta ajattele, kaiken takana oli saada sinut avautumaan, myöntämään virheesi, mutta ei sinulla ole siihen luonnetta.

29

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene vaikka töihin jos tuollaisa jaksat kelata, mikä sulka sitten hatussasi tuosta. Jep,t nainen

      • Anonyymi

        Just oonkin lähdössä. Mutta kiva, kun kommentoit. T. Toinen nainen


    • Anonyymi

      Positiviinen juu

    • Anonyymi

      Mikä virhe?

      • Anonyymi

        Joo, minuakin alkoi kiinnostamaan mikä virhe kyseessä.


    • Anonyymi

      Vohoiii kyllä tällainen anonyymi diivailu se vasta luonnetta osoittaa kun sinulla itsellään 💩

      • Anonyymi

        Ei ole hänelle enää asiaa, odotan vain hänen anteeksi pyyntöä, vaikka sitten täällä! Oon ihan vitun vihainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hänelle enää asiaa, odotan vain hänen anteeksi pyyntöä, vaikka sitten täällä! Oon ihan vitun vihainen.

        käyn kohta kusella :)


    • Anonyymi

      Upseerit opettavat lapsia tappamaan se on oikein siinä ei ole mitään virhettä. Sotilaspappikin osallistuu satanistisiin leikkeihin siinä ei ole mitään virhettä. Mitä virhettä tässä nyt tarkoitetaan?

      • Anonyymi

        Nämä kovaluonteiset eivät myönnä tekevänsä väärin eikä niitä kukaan tutkikkaan. Psykiatrit parantelivat kranaattikammoisia sotilaita jotta saataisiin takaisin rintamalle tappamaan siinä ei ollut mitään virhettä eikä nykyaikanakaan moderni lääketiede näe mitään virhettä.


    • Anonyymi

      Ei ole luonnetta ei, sori siitä.

    • Anonyymi

      Ei minulta!

    • Anonyymi

      Mä olen myöntänyt virheeni, ymmärrän etten kelpaa muille ihmisille, siks häivyinkin pois somesta. Eihän mun tasoinen kelpaa paremmille ihmisille, joten otin opikseni. Maksoin siitäkin virheestä, kun erehdyin hakemaan yhteen koulutukseen, ryhmän ohjaaja tekikin heti alussa selväksi ettei halunnut mua sinne kurssille, muu taho valitsi opiskelijat. Tuo ohjaaja jätti mut tarkoituksella ulkopuoliseksi ja kurssin loputtua sanoikin melko suoraan mitä oli tehnyt, sai kai kiksejä, kun pystyi johonkuhun purkamaan paskaa oloaan. Oma moka, kun menin sinne, ei mitään hyötyä ollut, masennuskin paheni kurssin aikana entisestään, olisin pärjännyt paremminkin ilman tuota turhaa koulutusta, kurssitodistustuksesta ei ole hyötyä edes työnhakua ajatellen.

    • Anonyymi

      Lässyn lässyn

    • Anonyymi

      Ei ole minussa ainoata virheä.

    • Anonyymi

      En kenelle tahansa avaudu... ja olen varmasti tehnyt virheitä.

      Niitä nyt ennee sen kummemmin spekuloimatta ainakkoon sinulle.

      Tiedän kyllä jos tarvii keholleni hoitoa ja sitä tiällä on tarjolla yllinkyllin.

      Tiedän myös itse ossoovani ja tietäväni oikanlaiset menetelmät minulle.

      Vain terveenä voin tietee oliko minusta äidiksi .

      Miullä on niin paljon kipuja ....

      Voi tarvita leikkaushoitoa kin.

      Enkä tarvitse vanhoo poikoo vai mieskö sitten olet, niin katsommoon ollenkoon kipeää.

    • Anonyymi

      En tehnyt mitään. Olin vaan poissa. Syystä.

    • Anonyymi

      Olet ehkä nyt narskun otteessa

      • Anonyymi

        Kenellä puhut?


    • Anonyymi

      Taitetaanpas peistä viimiseen asti pelkuri 😠

    • Anonyymi

      Miks te luette näitä provoja?

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä kysymys.


    • Anonyymi

      Mä olen niin lukossa että ei se muurin läpi kukaan enää pääse. Mitä sitten jos avaudun ei se muuta mitään. Virheitä olen kyllä tehnyt. Jotenkin tuntuu että en muuta teekkään.

    • Anonyymi

      Älä lue näitä rakas. Harhat joillain niskan päällä.
      ps. minä en tee vuorotöitä

      • Anonyymi

        Mikäs sinä olet ketään täällä käskyttämään, lukee kuka lukee, muiden lukemiset tuskin sinulle kuuluu. Ja vielä rakas, heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sinä olet ketään täällä käskyttämään, lukee kuka lukee, muiden lukemiset tuskin sinulle kuuluu. Ja vielä rakas, heh.

        Sairasta omia tuollaisia aloituksia. Tajuat sen itsekin kun paranet. Ei ole käskyttämistä vaan viisas neuvo RAKKAIMMALLE. odota vaan kun paranet..


    • Anonyymi

      Voin pyytää anteeksi jos kerrot mitä tein väärin. Lausun sanat " anna anteeksi".

    • Anonyymi

      Mun luonne on musta 🌚 ota tuosta

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe