Uusin Hesarin gallup kertoo persujen kannatuksen olevan syöksykierteessä.
Persuja ei riitä enää tälle palstalle.
ttps://www.hs.fi/politiikka/art-2000008513908.html
Osa lienee hypännyt myös korjaussarjalaisiin, joilla ei ole vielä vaihdettu palstan nimeä.
Äänekkäimmät VKK-huutajat ei ole saaneet palstaa lainkaan ja edustavat lähinnä MV-Median kautta.
Hyvää ei kuulu jatkossakaan kun iltapäivälehden asiantuntijat antoivat Purran esiintymiselle vaalipaneelissa 5 lampaan takapuolta.
Persujen romahdus näkyy tällä palstalla
94
91
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän täällä ole enää pitkiin aikoihin ollut Perussuomalaisia, jokunen asiakirjoittaja pistäytyy palstalla välillä oikaisemassa hulluimpia juttujasi. Niin kuin nyt tämäkin höpinäsi. Eihän täällä oel mitään mieltä koettaa minkäänlaista järkiperäistä keskustelua. Se vaan on aivan mahdotonta. Siksi tämä palsta painuu yksinpuhelujesi foorumiksi.
- Anonyymi
Jotka haluavat tuhota hyvän maan. He tekee sen liittovaltiokommunismilla ja/tai eräällä uskonnolla.
- Anonyymi
Sehän sinun etusi. Voit häiriköidä entistäkin tiiviimmin, ilman että kukaan valheistasi huomauttaa.
- Anonyymi
Näin hajosi sekin pulueviritys.
Niin siinä kävi, kuten aina ennenkin.
Persujen näkyvimmät hahmot ovat 3 äärikristittyä Niikko, Hakkarainen ja Huhtasaari.
Unelmoivat 2024-presidentin vaalien voittoa gradu-Lauralle.
Eduskuntavaaleissa unelmana on tietenkin voitto ja kaksi helluntailaista kisaavat ulkoministerin paikasta.
Molemmilla on vahva kokemus ulkopolitiikasta, onhan Niikko ollut viemässä Suomen tuotantoa kiinalaisille ja Teukka pyörinyt Hondurasissa ja nyt Brysselin hommatkin sujuu kun sai WC-oppaan itselleen.- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Niin siinä kävi, kuten aina ennenkin.
Persujen näkyvimmät hahmot ovat 3 äärikristittyä Niikko, Hakkarainen ja Huhtasaari.
Unelmoivat 2024-presidentin vaalien voittoa gradu-Lauralle.
Eduskuntavaaleissa unelmana on tietenkin voitto ja kaksi helluntailaista kisaavat ulkoministerin paikasta.
Molemmilla on vahva kokemus ulkopolitiikasta, onhan Niikko ollut viemässä Suomen tuotantoa kiinalaisille ja Teukka pyörinyt Hondurasissa ja nyt Brysselin hommatkin sujuu kun sai WC-oppaan itselleen.Kun on nähnyt tuon kolmikon toilailut, niin on vaikea keksiä niin pahoja sanoja, joilla heidän tekojaan voisi kuvailla.
- Anonyymi
Laitaoikeisto kaatuu omaan näppäryyteensä. Miten on mahdollista, että kun PS-puolue oli vielä joitakin aikoja sitten gallupeissa peräti ykkösenäkin, niin se onnistuu riitaantumaan itsensä kanssa siten, että gallupkannatus on sulanut parhaasta tuloksestaan jo liki 10 %-yksikköä? Samalla Keskusta on tehnyt kannatuspyrähdyksen ja kiilannut persuista ohi vaikka persut ovat koko ajan maalanneet Keskustalle vääjäämätöntä auringonlaskua. Nyt se auringonlasku näkyy tulevan persuille itselleen.
Taitohan se on tyrimisen taitokin.- Anonyymi
Yleensä populistit saavat sen yhden kauden. Viimeksi persut hajosivat kesken sen kauden. Persujen on muutettava nimensä ennenkuin uutta kautta heruu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä populistit saavat sen yhden kauden. Viimeksi persut hajosivat kesken sen kauden. Persujen on muutettava nimensä ennenkuin uutta kautta heruu.
Persulaisuus on nyt niin kuolemankierteessä, ettei heille viitsi enää vinoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persulaisuus on nyt niin kuolemankierteessä, ettei heille viitsi enää vinoilla.
Kun kierre on syventynyt niin vaikea sitä on enää pysäyttää.
Tappiomieliala on nyt pesiytynyt jokaiseen persuun. - Anonyymi
Milloin demarit tekee kuin Tanskan virkaveljet. He eivät ota yhtään jouto-ukkoa maahan. Milloin Suomessa olisi näin viisaita demareita? Se päivä ei nouse.
Jos suomessa ei olei niin maatamme ja kansaamme vihaavia puolueita, ei tarvittaisi persuja ja vkk:ta. Mutta kun niitä vain on, globalismin saatanan orjia.
Persut/vkk eivät mihinkään katoa. Siitä pidätte te punikit huolen.
- Anonyymi
Persujen sumutuspopulismi alkaa selvitä kansalaisille, valhe ei ole totuus.
- Anonyymi
Persujen ihanteet ovat osoittautuneet henkisesti sairaiksi. Mitä muuta voi sanoa esim. Trumpista tai Putinista. Samaa voi todeta myös pienemmistä persupoliitikoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen ihanteet ovat osoittautuneet henkisesti sairaiksi. Mitä muuta voi sanoa esim. Trumpista tai Putinista. Samaa voi todeta myös pienemmistä persupoliitikoista.
Ihanko oikeasti sinä kirjoittelet henisistä sairauksista muilla??
🤔🤨🙄😏😂🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko oikeasti sinä kirjoittelet henisistä sairauksista muilla??
🤔🤨🙄😏😂🤣Mitä olet heinissä sairastamassa persu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen ihanteet ovat osoittautuneet henkisesti sairaiksi. Mitä muuta voi sanoa esim. Trumpista tai Putinista. Samaa voi todeta myös pienemmistä persupoliitikoista.
Jos persuilla alamäki jyrkkenee, niin samoin on käymässä Trumpillekin.
"Takaisku Trumpille: Korkein oikeus kieltäytyi estämästä Capitol-hyökkäyksen asiakirjojen luovuttamisen. Trump on pyrkinyt pitämään tammikuun 6. päivää koskevat asiakirjat salassa."
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008552562.html
Pölhöoikeistoa viedään nyt kuin kuoriämpäriä. Globaalisti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos persuilla alamäki jyrkkenee, niin samoin on käymässä Trumpillekin.
"Takaisku Trumpille: Korkein oikeus kieltäytyi estämästä Capitol-hyökkäyksen asiakirjojen luovuttamisen. Trump on pyrkinyt pitämään tammikuun 6. päivää koskevat asiakirjat salassa."
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008552562.html
Pölhöoikeistoa viedään nyt kuin kuoriämpäriä. Globaalisti.Trumpilla näyttää olevan tosiaan löysät husuissa.
Persujen pudotuksesta uusi galluppi. (14,4%)
"Ylen kannatusmittaus toi kylmää kyytiä perussuomalaisille, eikä SDP:kään voi huokaista helpotuksesta"
Oi voi voi ja voivo :)
Toivottavasti edes kehtaavat kaatua selkä suorana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trumpilla näyttää olevan tosiaan löysät husuissa.
Persujen pudotuksesta uusi galluppi. (14,4%)
"Ylen kannatusmittaus toi kylmää kyytiä perussuomalaisille, eikä SDP:kään voi huokaista helpotuksesta"
Oi voi voi ja voivo :)
Toivottavasti edes kehtaavat kaatua selkä suorana.No mikäs se ropelien galluppi on osaatko yhden äänen ihme kertoa? Montako maakuntaa ajattelitte pudokasosasto haltuunne ottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs se ropelien galluppi on osaatko yhden äänen ihme kertoa? Montako maakuntaa ajattelitte pudokasosasto haltuunne ottaa?
Vähän yli vuosi sitten persujen kannatus oli noin 24 prosenttiyksikköä.
Purran johdolla se on pudonnut nyt lähelle 14 prosenttiyksikköä.
Persujen vastustajat ovat kiitollisia, mikäli Purra jatkaa persujen puheenjohtajana mahdollisimman kauan. Silloin persujen poliittinen perikato on varma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän yli vuosi sitten persujen kannatus oli noin 24 prosenttiyksikköä.
Purran johdolla se on pudonnut nyt lähelle 14 prosenttiyksikköä.
Persujen vastustajat ovat kiitollisia, mikäli Purra jatkaa persujen puheenjohtajana mahdollisimman kauan. Silloin persujen poliittinen perikato on varma.Eduskuntavaalit ja aluevaalit ovat edelleen kaksi eri asiaa keskustan ollessa se puolue joka kutistuu sinun tasollesi eli pienen pieneksi reppanaksi. Tuleva RKP kakkonen mille käy mikä tahansa hallitusohjelma ja hallituskumppanit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eduskuntavaalit ja aluevaalit ovat edelleen kaksi eri asiaa keskustan ollessa se puolue joka kutistuu sinun tasollesi eli pienen pieneksi reppanaksi. Tuleva RKP kakkonen mille käy mikä tahansa hallitusohjelma ja hallituskumppanit
Tuleva? Sattuu istumaan parhaimmillaan vihervasurien kanssa hallituksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleva? Sattuu istumaan parhaimmillaan vihervasurien kanssa hallituksessa
voi sitä vttuilun määrää kun kepu pääsee suuresti vihaamistaan vihreistä eroon ja vielä hallitukseen kokomustan ja persujen kanssa. Kärnö eritoten twiittailee taas kuin trump kunhan keput päästää perunakellarista pois ettei kaada huulipunaa aivopieruillaan maakuntamallin jäädessä siten tekemättä?
Anonyymi kirjoitti:
Vähän yli vuosi sitten persujen kannatus oli noin 24 prosenttiyksikköä.
Purran johdolla se on pudonnut nyt lähelle 14 prosenttiyksikköä.
Persujen vastustajat ovat kiitollisia, mikäli Purra jatkaa persujen puheenjohtajana mahdollisimman kauan. Silloin persujen poliittinen perikato on varma.>Vähän yli vuosi sitten persujen kannatus oli noin 24 prosenttiyksikköä.
Se oli 2020 tammikuussa ja jopa selvästi yli 24:n.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eduskuntavaalit ja aluevaalit ovat edelleen kaksi eri asiaa keskustan ollessa se puolue joka kutistuu sinun tasollesi eli pienen pieneksi reppanaksi. Tuleva RKP kakkonen mille käy mikä tahansa hallitusohjelma ja hallituskumppanit
Keskusta teki kannatusloikan ylöspäin, mikä persun silmissä näkyy "kutistumisena pieneksi reppanaksi"? Taitavat persuihin loikkineet entiset keskustalaiset tekemässä paluumuuttoa takaisin Keskustaan. Vaihtoehtona kun olisi ollut katsoa persupuolueen haaksirikkoa.
Keskusta taitaa kuitenkin selviytyä siitä sukelluksesta, minkä Sipilä hallituksensa kanssa puolueelle sai aikaan. Johtuisikohan siitä, että punamulta on aina ollut hedelmällinen hallituspohja Keskustalle kuten myös SDP:lle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi sitä vttuilun määrää kun kepu pääsee suuresti vihaamistaan vihreistä eroon ja vielä hallitukseen kokomustan ja persujen kanssa. Kärnö eritoten twiittailee taas kuin trump kunhan keput päästää perunakellarista pois ettei kaada huulipunaa aivopieruillaan maakuntamallin jäädessä siten tekemättä?
Taitaa se vittuilu kohdistua pikemminkin persuihin, jotka ovat lyöneet Keskustaa kuin vierasta sikaa ja povanneet Keskustalle puolueen loppua. Nyt näyttävät osat vaihtuvan.
- Anonyymi
Kyseisen gallupin mukaan tulos on noussut kuntavaaleista ja vihreät ovat sen mukaan siinä syöksykierteessä.
Perussuomalaisten kannattajat eivät tunnetusti keskimäärin äänestä niin ahkerasti kunnallisvaaleissa, eivätkä samoin todennäköisesti myöskään aluevaaleissa, mikä näkyy tuloksessa.Mikä kertoo lähinnä siitä, että monet persujen kannattajat eivät varsinaisesti ymmärrä politiikkaa ja ovat myös varsin tuulella käyviä.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Mikä kertoo lähinnä siitä, että monet persujen kannattajat eivät varsinaisesti ymmärrä politiikkaa ja ovat myös varsin tuulella käyviä.
Mahdollisesti, mutta toivotaan sitten että heräävät eduskuntavaaleissa, ne kun ovat oikeat vaalit, joissa valituilla on oikeaa vaikuttamisen mahdollisuutta. Sieltähän ne tulee alueille lait ja määrykset, mitä niiden on toteutettava ja rahat.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Mikä kertoo lähinnä siitä, että monet persujen kannattajat eivät varsinaisesti ymmärrä politiikkaa ja ovat myös varsin tuulella käyviä.
Ja seuraavaksi sinä märkäruuti kerrot varmaan mitä merkitystä esim. kotikuntasi kannalta on siinä, käykö tulevan konkurssikylän joutilaat äänestämässä aluevaaleissa vai ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja seuraavaksi sinä märkäruuti kerrot varmaan mitä merkitystä esim. kotikuntasi kannalta on siinä, käykö tulevan konkurssikylän joutilaat äänestämässä aluevaaleissa vai ei?
Sitähän minäkin ei niin pienintäkään merkitystä koska pjärvi ei saa ensimmäistäkään edustajaa ppmaan maakunnan hallintoon.
- Anonyymi
Persujen bensavollotus ja maahanmuuttovollotus ei näköjään purekaan kansaan. Ei se nyt mikään ihme ole koska kummastakaan asiasta ei päätetä Sote-alueilla.kansa näkee Persujen tyhjien puheiden läpi ja tajuaa heidän olevan pelkkiä populisteja.
- Anonyymi
Pippelipoppelipunanuttu.
- Anonyymi
Ottakaa sitten Ruotsin tilanne tänne. Teitä on varoitettu. Siellä pyssy paukkuu joka ikinen päivä, pommeja paukkuu joka toinen päivä, autoja palaa 5000 vuodessa, jengit riehuu aina vaan hurjemmin, poliisi pelkää henkensä kaupalla jne jne. Tämä on vasta alkusoittoa. Ottakaa se tilanne tänne kun ei hyvä kelpaa. Se tulee vääjäämättä kun te, punikit sen järjestätte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pippelipoppelipunanuttu.
Persun lasinen pää sanomassa irti työsopimuksensa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottakaa sitten Ruotsin tilanne tänne. Teitä on varoitettu. Siellä pyssy paukkuu joka ikinen päivä, pommeja paukkuu joka toinen päivä, autoja palaa 5000 vuodessa, jengit riehuu aina vaan hurjemmin, poliisi pelkää henkensä kaupalla jne jne. Tämä on vasta alkusoittoa. Ottakaa se tilanne tänne kun ei hyvä kelpaa. Se tulee vääjäämättä kun te, punikit sen järjestätte.
Persut ja kokkarithan sen mamutuksen aloittivat saattelemalla Suomeen 35000 mamua vuonna 2015. Eikö persupolon muisti oikein pelaa? Ai niin, persu valehtelee ja vääntelee joka asiassa.
- Anonyymi
Perussuomalaisten kampanja ja iskulauseet olivat väärät ja pieleen menneet.
Olisi pitänyt olla enemmän Sotea ja terveydenhoidosta
kiinnostuneiden ehdokkaitten politiikkaa! Kukahan oli tekemässä valinnat kampanjaan? Olisi hyvä tietää?
Bensalla ei hoideta vanhuksia ja muita sairaita kylillä!
Ja kiroilu bensan hinnasta mainoksessa oli Maurilta
alatyylinen.
Kuka haluaa tällaista luolamies imagoa päättäjäksi?
Hjallis vie Persuilta ääniä jatkossakin!
Puhuu ymmärrettävästi eikä liian laveasti!
- Anonyymi
Riittääpäs. Tässä yksi persu.
- Anonyymi
Menivät Kepusta Persuun ja Persusta Tursuun, eli ojasta allikkoon.
- Anonyymi
Täytyy kuitenkin yrittää ymmärtää Persuja. Länsimaiset yhteiskunnat ovat liian vaativia Persujen elämäntaidoille.
- Anonyymi
Fiksuimmat maaseudun persut siirtyvät kepuun.
- Anonyymi
Kyllä tällä palstalla näkyy antipersun romahdus, eikä siihen tarvita mitään galluppeja.
- Anonyymi
Jos on huolestunut Persujen tulevasta kauheasta kohtalosta, ei tarkoita sitä, että olisi Antipersu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on huolestunut Persujen tulevasta kauheasta kohtalosta, ei tarkoita sitä, että olisi Antipersu.
No mikäs se nyt huolettaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäs se nyt huolettaa?
Hyvä yritys Persut mutta paskaksi meni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on huolestunut Persujen tulevasta kauheasta kohtalosta, ei tarkoita sitä, että olisi Antipersu.
Sitä huolestuneisuutta ei ole sitten eduski ilmaista antipersumaisesti. Toistuvasti.
- Anonyymi
Vihervasureita huolettaa, hullua porukkaa.
- Anonyymi
Persujen maallinen menestys on vajoamassa täydelliseen pimeyteen. Onko olemassa enää keinoja, joilla Persu voitaisiin nostaa elävien kirjoille.
Aika mahdotonta se on opikaista syöksykierrettä, kun vielä joku Hakkarainen on puolueen näkyvin hahmo.
- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Aika mahdotonta se on opikaista syöksykierrettä, kun vielä joku Hakkarainen on puolueen näkyvin hahmo.
Hakkarainen näkyvin hahmo vain muutamalle yksinkertaiselle tällä palstalla.
- Anonyymi
Opi, kaista!
- Anonyymi
mutta; https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8995a7e3-02ae-44d0-9d5d-9fc38b1cf87f
Viimeisessä tentissä raati ei löytänyt selkeää voittajaa. Jaetun ykkössijan veivät kolmella leijonalla Sanna Marin (sd) ja Riikka Purra (ps). Kumpikaan ei saanut yhtään lammasta. Niin ikään kolme leijonaa sai Li Andersson (vas), mutta hänen tililleen napsahti myös yksi lammas. Näin olen Andersson jäi kolmannelle sijalle.
Erittäin tasaväkisen tentin neljännen sijan jakoivat kahdella leijonalla ja yhdellä lampaalla Sari Essayah (kd), Harry Harkimo (liik) ja Petteri Orpo (kok).
Seitsemänneksi kiri kahdella lampaalla ja yhdellä leijonalla keskustan Annika Saarikko. Kahdeksanneksi jäi Anna-Maja Henriksson (r) neljällä lampaalla ja yhdellä leijonalla. Iltalehden raadin arvioissa huonoimman tuloksen sai Iiris - Anonyymi
Ongelmien luettelemisella ei kovin pitkälle potkita. Tuskinpa persuilta löytyy järkeviä ratkaisuja soten ongelmiin.
Miksi ei löytyisi, miksi ei löytyisi muiltakin, ideologiansa mukaisesti. Ongelma on se, mistä ei puhuta - RAHA ! Erona muihin "ratkaisijoihin", Perussuomalaiset ovat sentään kyselleet, millä maksellaan, edes nämäö jo lukkoon lyödyt menot, edellisten päälle. Kuitenkin näkyy lisää lupauksia satelevan puolueilta ennen vaaleja, ei siis ratkaisuja, miten esitettyjä ongelmia ratkaistaisiin - siis mistä rahat !
- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
Miksi ei löytyisi, miksi ei löytyisi muiltakin, ideologiansa mukaisesti. Ongelma on se, mistä ei puhuta - RAHA ! Erona muihin "ratkaisijoihin", Perussuomalaiset ovat sentään kyselleet, millä maksellaan, edes nämäö jo lukkoon lyödyt menot, edellisten päälle. Kuitenkin näkyy lisää lupauksia satelevan puolueilta ennen vaaleja, ei siis ratkaisuja, miten esitettyjä ongelmia ratkaistaisiin - siis mistä rahat !
Persujen varapuhenjohtaja Peltokangas heitti vaalibensaa liekkeihin ja nyt on palamassa koko persujen poliittinen korttitalo.
Anonyymi kirjoitti:
Persujen varapuhenjohtaja Peltokangas heitti vaalibensaa liekkeihin ja nyt on palamassa koko persujen poliittinen korttitalo.
Vaalibensaa se on vain ollut niille, jotka eivät ymmärrä näkemäänsä ja kuulemaansa.
Ei Perussuomalaisilla mikään ole kaatumassa, mikäli kansalaiset tosiaan haluavat maailmansa rakentaa luvatunlaiseksi, tietämättä ja ymmätämättä miten - se todellisuus selviää vasta muutaman vuoden kuluttua, kun tämä grande-katastrof SoTe pääsee lentoon, tai oikeammin romahtaa. Perussuomlaisten poliittinen perusta on ennallaan, ja sehän se onkin ollut kai osa ongelmaa. STea on myyty erillisenä toteutuksena valtakunnan politiikasta, vaikka alueiden velvollisuudet ja tehtävät on määritelty valtakunnan politiikassa, niiden rahoitus tulee valtakunnan politiikasta, eli eduskunnasta.
Nyt vaan odotellaan, koska ihmiset siihen heräävät, arkirealismiin ja siihen ei riitä - me kannatamme lähipalveluja toistelu.- Anonyymi
AdDicte kirjoitti:
Vaalibensaa se on vain ollut niille, jotka eivät ymmärrä näkemäänsä ja kuulemaansa.
Ei Perussuomalaisilla mikään ole kaatumassa, mikäli kansalaiset tosiaan haluavat maailmansa rakentaa luvatunlaiseksi, tietämättä ja ymmätämättä miten - se todellisuus selviää vasta muutaman vuoden kuluttua, kun tämä grande-katastrof SoTe pääsee lentoon, tai oikeammin romahtaa. Perussuomlaisten poliittinen perusta on ennallaan, ja sehän se onkin ollut kai osa ongelmaa. STea on myyty erillisenä toteutuksena valtakunnan politiikasta, vaikka alueiden velvollisuudet ja tehtävät on määritelty valtakunnan politiikassa, niiden rahoitus tulee valtakunnan politiikasta, eli eduskunnasta.
Nyt vaan odotellaan, koska ihmiset siihen heräävät, arkirealismiin ja siihen ei riitä - me kannatamme lähipalveluja toistelu.Näyttää siltä, että sinä itse olet pahiten oman kommenttisi mukainen persupolitiikan uhri. Mitä näkemistä ja ymmärtämistä Peltokankaan aivopieruvideossa muka on? Asiat, josta hän ruikuttaa, päätetään siellä tollotalossa, missä hän itsekin istuu. Herra itse ei kuitenkaan tee asialle mitään, mistä ruikuttaa. Ja sinä vain "sovittelet pyöreitä kiviä" kuin joku lahkouskovainen saarnamies Peltokankaan talsimalle polulle.
- Anonyymi
JOS PERSUT ROMAHTAA, KOKO SUOMI ROMAHTAA.
PERSUT ON SE AINOA VOIMA JOKA VOI ROMAHTANEEN SUOMEN NOSTAA.- Anonyymi
Meinaat että persut 14% kannatuksella pelastaa Suomen. Ihan tosi? Herää pahvi äläkä HUUDA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat että persut 14% kannatuksella pelastaa Suomen. Ihan tosi? Herää pahvi äläkä HUUDA.
Ei tietenkään, mutta kun totuus valkenee osalle muita äänestäneille, he antavat äänensä ehkäpä sinne, missä puhutaan totta, ollaan realistisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta kun totuus valkenee osalle muita äänestäneille, he antavat äänensä ehkäpä sinne, missä puhutaan totta, ollaan realistisia.
No se tarkoittaa, ettei ainakaan persuille.
- Anonyymi
SDP kieroilu soten kautta tulee paljastumaan lupausten pettämiseksi. Vappusatanen siinäkin SDP petti. SDP pettää aina.
- Anonyymi
Mutta jostain syystä, aina vaan ihmiset äänestävät sitä, kuten Kepuakin.
- Anonyymi
Parhaiten sote syntyy SDP: n ja Kepun yhteistyöllä. Persut eivät ole yhteistyökykyisiä.
SDP;ltä ja Kepultahan sote tosiaankin näyttää, puolueiden hillotolpalta, jossa suurella rahalla ei saada mitään lisä-arvoa.
- Anonyymi
Vaikuttaakohan Venäjän uhkaava tilanne persujen kannatukseen? Persuthan ovat venäjämielisiä.
- Anonyymi
Persut on nyt niin huonossa huudossa, että kaikki asiat kääntyvät heitä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut on nyt niin huonossa huudossa, että kaikki asiat kääntyvät heitä vastaan.
Perussuomalaisten ihanteet Trump ja Putin eivät enää nosta Persujen kannatusta vaan selvästikin laskevat. Persuilla ei ole enää ihanteita, joihin voisi nojata. Halla-ahokin on jo ihan out.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaisten ihanteet Trump ja Putin eivät enää nosta Persujen kannatusta vaan selvästikin laskevat. Persuilla ei ole enää ihanteita, joihin voisi nojata. Halla-ahokin on jo ihan out.
Jos iso rähinä syntyy, niin persut ovat ensimmäisinä painelemassa venepakolaisina Ruotsiin.
Anonyymi kirjoitti:
Jos iso rähinä syntyy, niin persut ovat ensimmäisinä painelemassa venepakolaisina Ruotsiin.
Pitää paikkansa ja osa heistä yrittää hypätä suoraan Putinin taakse pelastuakseen.
- Anonyymi
Vai on Perussuomalaisten romahdus näkyvillä palstalla 🤔🙄🤨😏😂🤣
Miksi se näkyisi antipersun älyvapaissa kirjoituksissa, joita palstalla riittää pilvin pimein 🤔🙄🤨😏😂🤣 - Anonyymi
Illalla selviää kuinka paljon persut romahtaa.
- Anonyymi
Ehkäpä Perussuomalaiset ovat hoitaneet tehtävänsä tässä valtakunnassa. Kukaan ei tosin tiedä, minkä tehtävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä Perussuomalaiset ovat hoitaneet tehtävänsä tässä valtakunnassa. Kukaan ei tosin tiedä, minkä tehtävän.
Vain Putin tietää, mikä oli nykypersujen todellinen tehtävä suomalaisella puoluekartalla?
EU tasolla persut ainakin ajavat hurmiossa venäjän asiaa.
Kävin äsken äänestämässä, enkä nähnyt ainuttakaan persun näköistä äänestäjä.
Persujen Waterloo saa sinetin lähituntien aikana.- Anonyymi
Sieltähän se sinetti tuli. Perussuomalaiset puoluetta voi onnitella marginaalipuolueeksi muuttumisesta. Ehkäpä nimitys takiaispuolue voisi sopia jopa paremmin.
Anonyymi kirjoitti:
Sieltähän se sinetti tuli. Perussuomalaiset puoluetta voi onnitella marginaalipuolueeksi muuttumisesta. Ehkäpä nimitys takiaispuolue voisi sopia jopa paremmin.
Se oli odotettu Mätky
Uusiopersuista tuli takiaispuolue.Anonyymi kirjoitti:
Sieltähän se sinetti tuli. Perussuomalaiset puoluetta voi onnitella marginaalipuolueeksi muuttumisesta. Ehkäpä nimitys takiaispuolue voisi sopia jopa paremmin.
Se oli odotettu Mätky
Uusiopersuista tuli takiaispuolue.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltähän se sinetti tuli. Perussuomalaiset puoluetta voi onnitella marginaalipuolueeksi muuttumisesta. Ehkäpä nimitys takiaispuolue voisi sopia jopa paremmin.
Se oli odotettu Mätky
Uusiopersuista tuli takiaispuolue. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltähän se sinetti tuli. Perussuomalaiset puoluetta voi onnitella marginaalipuolueeksi muuttumisesta. Ehkäpä nimitys takiaispuolue voisi sopia jopa paremmin.
Paha mätky tulikin.
Takiaispuolue on ihan hyvä nimi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltähän se sinetti tuli. Perussuomalaiset puoluetta voi onnitella marginaalipuolueeksi muuttumisesta. Ehkäpä nimitys takiaispuolue voisi sopia jopa paremmin.
Onneksi olkoon Persut. Teiltä ei odoteta enää mitään.
- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Se oli odotettu Mätky
Uusiopersuista tuli takiaispuolue.Persujen Leena Meri sanoi haastattelussa, että Purra on jo sanonut moneen kertaan, että Sote voidaan rahoittaa bensan vero laskemalla.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693