Onpa sinulla nainen hyvä piilo?

Anonyymi

En saa mitenkään yhteytä.

87

2279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu estin sut pösilö

    • Anonyymi

      Mitempä saisit ilman yhteystietoja.

    • Anonyymi

      Minä saan kyllä yhteyden kaipuuni kohteeseen, yleensä vastaakin välittömästi - tai ainakin muutaman minuutin sisällä.
      Epäilen kuitenkin että hän on muuttunut näkymättömäksi haamuksi kun en ole hetkeen nähnyt, en ole kyllä uskaltanut moisesta kysästä.

      • Anonyymi

        Onko hän pelottava, kun et uskalla kysyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän pelottava, kun et uskalla kysyä?

        Kaikki haamut hieman, täytyy tässä keräillä rohkeutta ja kysästä siten vaikka kävelylle ... hautuumaalle ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki haamut hieman, täytyy tässä keräillä rohkeutta ja kysästä siten vaikka kävelylle ... hautuumaalle ;)

        Heh heh kaikkien lemmikkien. Ei sentään lihmisten. Olisi liian kornia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh kaikkien lemmikkien. Ei sentään lihmisten. Olisi liian kornia :)

        Tuli heti mieleeni eräs paikka. Olen tänä talvena kävellytkin siellä. Kuinka mukavaa olisi jonkun kanssa käydä vaikka iltalenkillä. Sopiiko se nyt tällä puheella, vai turhaanko olen täällä notkunut?!


    • Anonyymi

      Kunpa tämä ei olisi yhdeltä tietyltä ihmiseltä minulle. No, ei netissä voi olla... mutta vois olla, olen vähän turhan hyvin piiloutunut. Siihenkin kyllä syynsä.

      Vähän harmittaa, jos joku ei saa kiinni ja laittaa siihen aikaansa 😒 Yhden tietyn puolesta harmitti siis kerran.

    • Anonyymi

      Niin täytyy tuntea ja olla saanut ne yhteystiedot. Muutoin on hankala tavoittaa.

      • Anonyymi

        Täytyy tuntea? Emmekö ole tunteneet koskaan! Tätä vähän pelkäsin. Ou Nou, taas olen tuntemattoman kanssa pelehtinyt :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tuntea? Emmekö ole tunteneet koskaan! Tätä vähän pelkäsin. Ou Nou, taas olen tuntemattoman kanssa pelehtinyt :)

        Sama se jos joskus tuntenut niin yhteys katkennut ja hukkunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama se jos joskus tuntenut niin yhteys katkennut ja hukkunut.

        Ei nyt ihan sama mielestäni :)


    • Anonyymi

      Niin on. En pääse sieltä pois. Tunnethan minut :) Joudun matkustamaan kauas palvelun tuottajan luo ja yhtymään kaikkiin alaisiin ennen kuin pääsen pinteestä. Nyt vain kuivaharjoittelen henkisesti

    • Anonyymi

      Jätä sitten rauhaan! Miks se on vaikea ymmärtää?

      • Anonyymi

        Et ole nainen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole nainen ;)

        Olenpas. Juuri se ihminen jota luulenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole nainen ;)

        Eihän se ole, itselleen vastailee kun kukaan muu ei jaksa ja miksipä jaksaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole, itselleen vastailee kun kukaan muu ei jaksa ja miksipä jaksaisi

        Niin no miksi luulet että ole mennyt piiloon ja hävinnyt . Ei tarvitse kenenkään jaksaa enää ikinä.


    • Anonyymi

      Piilossa muilta on hyvä olla, eipä silti, mua ei kukaan kaipaa, kun en ole olemassa kenellekään.

    • Anonyymi

      Mies, kuule, tiedät missä asun. Eikö? Tule sinne, missä ollaan nähty, eli kähellä siellä, missä asun. Tiedät kyllä. Siellä on metsää ja ulkoilu paikkoja jne. Tulethan?

      • Anonyymi

        Mahtava idea olisi...vain toteutus puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtava idea olisi...vain toteutus puuttuu.

        Mennään sinne niin törmätään takuulla yhtenä päivänä.. Viikonloppuna vaikka siihen aikaan kun kummatkin ollaan liikkeellä. Tiedät kyllä koska suunnilleen. 😘


    • Anonyymi

      Mikä piilo missä? Miksi pitäisi saada yhteyttä?

    • Anonyymi

      En tiedä miten paljon olen sinulle mies pakkomielelle. On vähän herännyt epäilyksiä.

      • Anonyymi

        Voithan olla tunteitteni määränpää.


      • Anonyymi

        Olisi vaan mukava saada selvyys asioihin. Kuka olet ja kenen vuoksi täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan olla tunteitteni määränpää.

        Eihän siitä mitään haittaakaan ole, mutta vähän menee yli. Suloista ja samaan aikaan creepyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siitä mitään haittaakaan ole, mutta vähän menee yli. Suloista ja samaan aikaan creepyä.

        Niinhän minä tähtäänkin vanhana metsästäjänä aina vähän yli, se kuitenkin aina vähän laskee. Näin on erämaa ja korpi opettanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi vaan mukava saada selvyys asioihin. Kuka olet ja kenen vuoksi täällä?

        En näköjään kenenkään takia. Kunhan vain mietin asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän minä tähtäänkin vanhana metsästäjänä aina vähän yli, se kuitenkin aina vähän laskee. Näin on erämaa ja korpi opettanut.

        Mielummin yli kuin ali. Silti ei saa mitään selvyyttä sinusta. Ihme tyyppi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin yli kuin ali. Silti ei saa mitään selvyyttä sinusta. Ihme tyyppi :)

        Niinpä, enhän ole tietenkään ihan samanlainen kuin muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, enhän ole tietenkään ihan samanlainen kuin muut.

        En ole kyllä minäkään mitään muottitavaraa. Enemmän poikkeus sinä sillä hyvällä ja minä pahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä minäkään mitään muottitavaraa. Enemmän poikkeus sinä sillä hyvällä ja minä pahalla.

        Sehän on hyvyyskin ihan makuasia ja vaatimattomuus toisinaan voi kaunistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näköjään kenenkään takia. Kunhan vain mietin asioita.

        Kyllä tiedän että olet minun takia täällä ja minä sinun. Anteeksi kaikki epäilyni. Rakas olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hyvyyskin ihan makuasia ja vaatimattomuus toisinaan voi kaunistaa.

        Niin ihan mikä itseä miellyttää. On ollut kyllä outoa tämä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiedän että olet minun takia täällä ja minä sinun. Anteeksi kaikki epäilyni. Rakas olet.

        Mitä olet epäillyt? Ehkäpä. En silti rakkaaksi sanoisi kun ei tunne. Voisi sanoa kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olet epäillyt? Ehkäpä. En silti rakkaaksi sanoisi kun ei tunne. Voisi sanoa kiinnostunut.

        On liioittelua kyllä myönnän. Mutta onhan meillä ollut suhde täällä palstalla jo pitkään. Miksi ei voisi jutella ja tutustua jotain muuta kautta paremmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On liioittelua kyllä myönnän. Mutta onhan meillä ollut suhde täällä palstalla jo pitkään. Miksi ei voisi jutella ja tutustua jotain muuta kautta paremmin?

        Ei meillä mitään suhdetta ole. Vaikuttaa vaan niin kaukaiselta haaveelta etten osaa ajatella. Tämä on vain parempi niin, en halua riskeerata mitään. En edes tiedä oletko hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meillä mitään suhdetta ole. Vaikuttaa vaan niin kaukaiselta haaveelta etten osaa ajatella. Tämä on vain parempi niin, en halua riskeerata mitään. En edes tiedä oletko hän.

        Ei tässä enää kukaan tiedä, kuka on hän. Siltä tämä vaikuttaa. No, onko sillä enää väliäkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näköjään kenenkään takia. Kunhan vain mietin asioita.

        Kivasti tämä polku vie. Olen melkein jo perillä. Uuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä enää kukaan tiedä, kuka on hän. Siltä tämä vaikuttaa. No, onko sillä enää väliäkään?

        Ei kai sillä ole. Kunhan on vain joku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti tämä polku vie. Olen melkein jo perillä. Uuh

        Kivat sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän minä tähtäänkin vanhana metsästäjänä aina vähän yli, se kuitenkin aina vähän laskee. Näin on erämaa ja korpi opettanut.

        No onkos sitä nais saalista kovinkin tullut sitten. Vai liiankin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei meillä mitään suhdetta ole. Vaikuttaa vaan niin kaukaiselta haaveelta etten osaa ajatella. Tämä on vain parempi niin, en halua riskeerata mitään. En edes tiedä oletko hän.

        Palstalla mitään suhdetta ole eikä palstatuttavuuden perusteella ole rakas siitä olen samaa mieltä. Aikamoinen velmu taidat olla. Tulet ja menet. Katoat jäljettömiin. Kerjäät lähemmäs ja työnnät pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi vaan mukava saada selvyys asioihin. Kuka olet ja kenen vuoksi täällä?

        Hanki elämä ja lopeta arvuuttelu. Onkelmas ratkaistu kas näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onkos sitä nais saalista kovinkin tullut sitten. Vai liiankin kanssa.

        Veikkaan nollatulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla mitään suhdetta ole eikä palstatuttavuuden perusteella ole rakas siitä olen samaa mieltä. Aikamoinen velmu taidat olla. Tulet ja menet. Katoat jäljettömiin. Kerjäät lähemmäs ja työnnät pois.

        Miksi sitten sanoit niin? Minulla on hieman erikoinen tapa olla. En itsekään aina tiedä mitä haluan. Pidän kovin lähellä olosta mutta tiettyyn rajaan asti muuten alkaa ahdistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla mitään suhdetta ole eikä palstatuttavuuden perusteella ole rakas siitä olen samaa mieltä. Aikamoinen velmu taidat olla. Tulet ja menet. Katoat jäljettömiin. Kerjäät lähemmäs ja työnnät pois.

        Ne ovat eri henkilöitä. Täällä kaikki sotkee kaikkia ja koko paikka on ihan sikin sokin tekstejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat eri henkilöitä. Täällä kaikki sotkee kaikkia ja koko paikka on ihan sikin sokin tekstejä.

        Juurikin noin ikkään. Eri henkilöitten vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin noin ikkään. Eri henkilöitten vastauksia.

        Kahden eri henkilön vastauksia on tässä. Tietenkin. Höpsöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla mitään suhdetta ole eikä palstatuttavuuden perusteella ole rakas siitä olen samaa mieltä. Aikamoinen velmu taidat olla. Tulet ja menet. Katoat jäljettömiin. Kerjäät lähemmäs ja työnnät pois.

        Aika hyvin tunnet minut vaikka et tunnekaan. On tämä outo maailma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden eri henkilön vastauksia on tässä. Tietenkin. Höpsöt.

        Useamman kuin kahden. Tungin kolmanneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useamman kuin kahden. Tungin kolmanneksi.

        En tee tuolla tiedolla mitään.


    • Anonyymi

      🤗🤗🤩😋😘

    • Anonyymi

      no ihan tarkoituksella tosiaan vältelly esiintuloa ajatuksella että en halua saattaa tilanteeseen jossa et tietäisi mitä tehdä, ehkä ajan pelaamista tai jotain, en täysi tiedä itsekään

      • Anonyymi

        Toivottavasti joskus päätät tulla esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti joskus päätät tulla esiin.

        En tule, jos multa kysyit. Mun raja kulkee meidän välillä. Sulla on omat jutut ja mulla omani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti joskus päätät tulla esiin.

        Ei ajatustakaan! Riittää kun pysyn piilossa ajattelemassa sinua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ajatustakaan! Riittää kun pysyn piilossa ajattelemassa sinua :)

        No ihan miten haluat. 🙃


    • Anonyymi

      Puhelimella saat yhteyden.🙂

    • Anonyymi

      Näin kauan meni, että ymmärsit minun välttelevän. Tekee kipeää nähdä se vihreä pallo...

    • Anonyymi

      Hyvä nakkipiilo kyllä.

      Miesmakkaran puristin.

    • Anonyymi

      Ehkä olet liian tymä ja et osa kirjoita

      • Anonyymi

        Se on varmasti totta, että jos ei osa kirjoitta niin silloin ei välttämättä onnistu naisen kanssa.
        ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmasti totta, että jos ei osa kirjoitta niin silloin ei välttämättä onnistu naisen kanssa.
        ;)

        ;););)


    • Anonyymi

      En ole missään piilossa. Täällä ja siellä ja tuolla olen missä aina ennenkin.

    • Anonyymi

      Usein on kenttämahdollisuus nollassa, syy voi toki olla mutkikkaampikin. Kertoisin enemmän kuin mielelläni, mutta eipä sua kiinnosta.

    • Anonyymi

      Mihin päin yrität savumerkein sähköttää?

      • Anonyymi

        Hei minä en ole tuo keltä kysyt, mutta minä olen se savumerkeillä morsettaja.
        Zip (nimi keksitty, n)


    • Anonyymi

      Jos jotakuta ei tavoita, siihen ihmiseen ei tarvitse uhrata hetkeäkään. Jokaisella, kenen on tarkoitus tavoittaa, on puhelinnumero ja muut viestivälineet käytettävissä. Niin helppoa se on.

    • Anonyymi

      Täytyy tästä lähteä hammaslääkäriin.

    • Anonyymi

      Miksi tavoittelet minua?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niin onkin. Salapirtti, salainen numero, sut on estetty. En esiinny somessa omalla nimelläni.

    • Anonyymi

      ettei vaan ollut niilo :D

    • Anonyymi

      Terveisiä sinne molemmille? Milloin vapaa pääsy on tullut ja miks haluat just M......xoxo,pimpii . Tiedätkö ketään muuta voit myös vahinko tulla ja mitä aiot tehdä jos kyseessä on supervoimia ja kannata. Miks tuli eroa teosta .jos ollet hänen ainostan paras vaihtoehto on mennyt jooo.Amigo

    • Anonyymi

      Sellaiseen ei kannata aikaansa ja elämäänsä tuhlata.

    • Anonyymi

      Housussa on hyvä piilo!

      • Anonyymi

        Sen täytyy olla iso ku pullottaa niin kovin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen täytyy olla iso ku pullottaa niin kovin

        Aika rajallinen tuo sinun ajattelukykysi!


    • Anonyymi

      No missä tavataan vai tavataanko?

    • Anonyymi

      Tämä voisi olla myös käänteispsykologiaa? Nainen ikävöi toista jota ei löydä ja elää harhoissaan, et toisella olisi kaipuu häneen? Yrittää aloituksella herättää toisen mielenkiintoa? Kun mokasi tilanteen aiemmin omasta mielestä?

    • Anonyymi

      Piilis joo.

    • Anonyymi

      Naiset on nykyään ihan vedättäjiä ja et saa pitää yhteyttä vaikka olisi kaikki hyvin.Tuulella käypiä..

    • Anonyymi

      Mulla ois ikävä Tinttiä? Missä oot..?

    • Anonyymi

      Tulin äsken vasta töistä.

    • Anonyymi

      Martina harppoi Lontooseen. City Digital Oy maksoi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe