Tein itse ja säästin 😂
Lockdown koiran trimmaus
35
858
Vastaukset
- Anonyymi
Voi bambi parkaa
- Anonyymi
Aloittaja puhui itsestään.
- Anonyymi
Kiva.
- Anonyymi
Turkkiko oli päässyt huonoon kuntoon?
- Anonyymi
Anusvalkaisu samalla.
- Anonyymi
Aloittajalka riittää puuhaa, kun ensin on koira trimmattu ja sitten oma turkispehko. Ja rahaa säästyy.
- Anonyymi
Mikä siinä trimmatessa. Koira ei kai käy näyttelyissä.
- Anonyymi
Ei niin, vois vaikka nylpyttää kesken näyttö kierroksen.
Noinniinkuin näyttelyissä käy aktiivisten ihmisten hoidetut koirat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, vois vaikka nylpyttää kesken näyttö kierroksen.
Noinniinkuin näyttelyissä käy aktiivisten ihmisten hoidetut koirat.Okei, eli siksi ei ole Martinan koiraa näkynyt näyttelyissä, kiva kun kerroit.
- Anonyymi
Ihana Bambi sai täysihoidon suloiselta omistajaltaan🥰
- Anonyymi
On tainnut elsu jo olla yhteydessä kun nyt yrittää itse kyniä koiraparkaa. Koiran kassit ja nyssykät esitelty hyvin tarkkaan mutta koskaan ei ole kuvia missä koira olisi ollut hoidettavana.
- Anonyymi
Onko sen turkki kynitty pohjavillaan asti?
Pomerian trimmataan pallomaiseksi, siten että karvat on pystyssä.
Näin sanonotaan ulkomuototuomaireden rodun esittelyssä
Trimmaus:
Trimmauksessa on useita koulukuntia. Korvat, käpälät ja hännäntyvi kuuluu siistiä.
Tämän lisäksi häiritseviä karvoja voi siistiä runkoturkista. Useimmille yksilöille tämä
riittää hyvin. Jos turkki on hyvin runsas (tai koiran mallia halutaan muuttaa) saattaa
voimakkaampi muotoilu olla tarpeen. Turkkia ei saa kuitenkaan leikata pohjavillalle asti,
vaan koiralla tulee olla kunnon peitinkarva
ja linkki https://www.ulkomuototuomarit.fi/material/pomeranian.pdf - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sen turkki kynitty pohjavillaan asti?
Pomerian trimmataan pallomaiseksi, siten että karvat on pystyssä.
Näin sanonotaan ulkomuototuomaireden rodun esittelyssä
Trimmaus:
Trimmauksessa on useita koulukuntia. Korvat, käpälät ja hännäntyvi kuuluu siistiä.
Tämän lisäksi häiritseviä karvoja voi siistiä runkoturkista. Useimmille yksilöille tämä
riittää hyvin. Jos turkki on hyvin runsas (tai koiran mallia halutaan muuttaa) saattaa
voimakkaampi muotoilu olla tarpeen. Turkkia ei saa kuitenkaan leikata pohjavillalle asti,
vaan koiralla tulee olla kunnon peitinkarva
ja linkki https://www.ulkomuototuomarit.fi/material/pomeranian.pdfSen kun trimmaat oman koirasi niin kuin lystäät, ei muiden tarvitse sinun ohjeitasi noudattaa.
- Anonyymi
Miten eläinsuojelu liittyy siihen, että Sofia trimmasi Bambin?
Ihan pimeitä juttuja sinulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten eläinsuojelu liittyy siihen, että Sofia trimmasi Bambin?
Ihan pimeitä juttuja sinulla.Pimeillä tyypeillä on pimeät jutut, nuo voi ohittaa täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeillä tyypeillä on pimeät jutut, nuo voi ohittaa täysin.
Martina faneilta ei voi muuta odottaa kuin tälläisiä kommentteja.
Kunpa tekisi sen eläinsuojelu ilmoituksen, vastaukseksi tulisi, koira iloinen , hyvinvoiva, leikkisä, turkki hyvässä kunnossa, 10 pistettä.
Kiitos omistajalle että huolehtii näin hyvin lemmikistään, kaikki ei sitä valitettavasti tee.
- Anonyymi
Nyt ei Sofiasta tänään löytynyt mitään haukkumista, niin päätit haukkua sen koiran 🙈🤣
- Anonyymi
Joo, aina pitää olla haukkumassa. Aktiivinen ihminen kuulemma käyttää koiraansa näyttelyssä, eli jos ei siis vie näyttelyyn on kai näiden mielestä laiska. Kyllä on sairasta sakkia täällä linjoilla. Suurin osa pitää lemmikkiä kyllä ihan muun kuin näyttelyissä käymisen takia, tuo näyttelyissä ravaava porukka on aika marginaalinen sakki.
Jos koira on omaksi iloksi ja seuraksi hankittu, mitä ihmeen väliä sillä on, onko se trimmattu joksikin palloksi vai ei, näillä kommentoijilla ei ole kyllä järkeä päässään näiden juttujensa kanssa. Anonyymi kirjoitti:
Joo, aina pitää olla haukkumassa. Aktiivinen ihminen kuulemma käyttää koiraansa näyttelyssä, eli jos ei siis vie näyttelyyn on kai näiden mielestä laiska. Kyllä on sairasta sakkia täällä linjoilla. Suurin osa pitää lemmikkiä kyllä ihan muun kuin näyttelyissä käymisen takia, tuo näyttelyissä ravaava porukka on aika marginaalinen sakki.
Jos koira on omaksi iloksi ja seuraksi hankittu, mitä ihmeen väliä sillä on, onko se trimmattu joksikin palloksi vai ei, näillä kommentoijilla ei ole kyllä järkeä päässään näiden juttujensa kanssa.Mä oon varmaan sitten laiska, kun en koiraani vie näyttelyyn. Silloin, kun koirani ostin edellisen kuoltua, niin Suomessa tuon rodun kasvattajilla oli aina vaatimus, että koira pitää viedä näyttelyihin, koiran pitää harrastaa sitä ja sitä ja kasvattajan pitää saada olla koiran elämässä mukan sen koko elinajan.
Mun ehtona oli, että kun ostan koiran, niin se on minun ja kasvattaja ei sanele yhtään mitä koirani kanssa teen. Ohjeita ja vinkkejä toki otan vastaan, mutta minä määrään ja päätän koirasta. Sanoin (mulla oli suosittelijat), että koira saa rakastavan kodin kaikilla mausteilla ja se saa paljon liikuntaa, eläinläkäripalvelut, hyvää laadukasta ruokaa, liikuntaa, aktiviteetteja, koirakavereita ja sen ei tartte olla koskaan yksin kotona yli tuntia pitempään.
Eipä myyty ei. Löysin sitten ulkomailta erään Suomessa olevan kennelin avustuksella pennun. Parempaa koiraa saa hakea. Näyttelyissä ei käydä, joten ole laiska.
PS. Kyllä koiran voi ite trimmata, kunhan vaan etenkin talvisaikaan ei leikkele tai nypi pohjavilloja.
- Anonyymi
Ei ole mistään näyttelyissä käymisestä kyse vaan siitä ettei koiraa ole hoidettu asianmukaisesti. Nyt ollut niin paljon kirjoituksia koiran huonosta hoidosta että ensimmäisen kerran on hoitavinaan sitä. Raukalla vaan on luxus loppu eikä ole varaa viedä koiraa ammattilaiselle.
- Anonyymi
Sofia oli karanteenissa Hangossa. Ei silloin viedä minnekään trimmattavaksi. Ihan uusi juttu sinulle vissiin tämä?
Ihan hyvin oli koiran turkki trimmattu, miksei itse leikkaaminen ole ok, kun sen kerran osaa ihan hyvin itsekin tehdä?
Kymmeniä kertoja on ollut stooreissa koiran kylvetykset ja turkin hoidot nähtävillä.
Bambi on iloinen koira, se on ihan sama, mitä tällä roskapalstalla mumiset.
- Anonyymi
Kotikoiraa ei tartte trimmata ammattilaisella.
Minäkin innostun joskus saksimaan turkkikoiraani, kun en ole viemässä näyttelyyn.
Suurisilmäisillä koirilla tuppaa vuotamaan silmät, vaikka ovat terveitä.
On hoitanut koiransa varmasti. Vaikuttaa tyytyväiseltä koiralta tällasen ihmisen silmään, jolla ollut aina koiria.- Anonyymi
Koiralla ei vuoda silmät jos ne on terveet.
Miksi väität ihan puutaheinää.
Vai saksimaan turkkikoiraa, kun ei ole menossa näyttelyyn. LOL - Anonyymi
Söpö koira ja onnellisen näköinen . Sofia pitää hyvän huolen bambista ja näkyy Stefukin mukanaan pitävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai saksimaan turkkikoiraa, kun ei ole menossa näyttelyyn. LOLLuota vaan eläinlääkäriin, jos se on terveeksi todennut, niin silloin koira on terve.
Hoida sinä vain päätäsi, niin sivullisetkin pääsevät helpommalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpö koira ja onnellisen näköinen . Sofia pitää hyvän huolen bambista ja näkyy Stefukin mukanaan pitävän.
Kaikki onnelliset ja hyvin hoidetut koirat pissivät sisälle. Niin kuin Tuksunkin koirat aikanaan tekivät.
- Anonyymi
Meillä mies trimmasi westien sen jälkeen, kun koirasta oli saatu valio. Oli seurannut vuosia näyttelytrimmausta ja sen lisäksi seurasi valiokuvista, mistä pitää ottaa ja minkä verran.
Hieno oli kotikoiraksi tälläkin konstilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä mies trimmasi westien sen jälkeen, kun koirasta oli saatu valio. Oli seurannut vuosia näyttelytrimmausta ja sen lisäksi seurasi valiokuvista, mistä pitää ottaa ja minkä verran.
Hieno oli kotikoiraksi tälläkin konstilla.Jatkoa edelliseen. Koira oli opetettu niin, että ei rimpuillut trimmauksessa eikä silloin, kun sitä pestiin. Myös kynnet antoi miehen leikata.
Hampaiden pesu sujui vähän huonosti, kun aina nappasi harjasta tiukasti hampailla kiinni.
Toimenpiteiden jälkeen kunnon hellittelyt ja makupalat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai saksimaan turkkikoiraa, kun ei ole menossa näyttelyyn. LOLNo tee valitus eläinlääkäristä, jos hän on mielestäsi epäpätevä. Sofialla oli blogissaan Bambin silmistä juttua, on käynyt eläinlääkärillä ja kaikki on kunnossa. Tai tee vaikka taas se eläinsuojeluilmoitus, ehkä sitten helpottaa?
- Anonyymi
On toi Bambi vaan niin suloinen, ja saanut hyvän ja rakastavan kodin Sofian ja Stefun luota.
Huomaa että Bambi Sofialle tosi rakas🥰 Stefun lisäksi❤️- Anonyymi
Miten nainen pistää omaan kuonallonsa rahaa ja myös baareihin, korankynii itse surkenasesti. Meillä pienivillakoira ja 2 kk välein käytämme hänet trimmaus palvelussa. Pesu föönaus kynnet ja karvat sisäkorvista poistetaan, hinta vain 96 € kyllä pitäisi Sofialtakin raha löytyä tälläisen tärkeään asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nainen pistää omaan kuonallonsa rahaa ja myös baareihin, korankynii itse surkenasesti. Meillä pienivillakoira ja 2 kk välein käytämme hänet trimmaus palvelussa. Pesu föönaus kynnet ja karvat sisäkorvista poistetaan, hinta vain 96 € kyllä pitäisi Sofialtakin raha löytyä tälläisen tärkeään asiaan.
No just, samaa oon ajatellut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut tykkää käydä kampaajalla, toiset taas leikkauttaa hiuksensa kotona. Minulla on tasapitkät vyötärölle ulottuvat hiukset ja kampaajalla olen käynyt viimeksi joskus 90-luvulla, koska mieheni leikkaa aina hiukseni. Eikä tämä ole rahasta kiinni.
Miksi Bambi pitäisi viedä trimmattavaksi, kun Sofia osaa trimmata itsekin? Siististi oli leikannut, en nähnyt kyllä mitään nyrhimisen jälkiä turkissa.
Ei kaikkien tarvitse tehdä kuten sinä teet, eikö vapaassa maassa saa kukin toimia kuten itse parhaaksi näkee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuonallonsa
korankynii
surkenasesti
suomennos näille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinhän tuo turkki oli leikattu, siistiä jälkeä oli Sofia tehnyt.
Sinä voit ostaa maksalaatikon valmiina, joku toinen tekee sen itse. Molemmat on ihan yhtä hyväksyttyjä tapoja.
Vai pitäisikö sinun tehdä taas se eläinsuojeluilmoitus?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait333203Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3883Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3770Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60704- 14612
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32601Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es21581- 41570
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3559