Kanuunan ilman marskia ja ulko oven sisällä ilman marskia istuskelemassa. Näitä korona vahvempia miehiä ja naisia oli monta kaupassa.
Ovatko Haminalaiset tyhmiä
17
1470
Vastaukset
- Anonyymi
2 äijää oli myös peräkkäin Aholaisella ilman maskia
- Anonyymi
Tyhmiä ovat laidasta laitaan.
- Anonyymi
Eivät ole.
Ovat pellejä, miljoonaa sopii useita.
- Anonyymi
Naurettavia maskipoliiseja.
- Anonyymi
Meinaatko ihan tosissasi että tuo maskin käyttö suojaa mikroskooppisen pieniltä viruksilta?
Maskeilla luodaan vaan illuusio turvasta, sekä jollekkin melkoisen suuri tilipussi.
T. Lääkäri- Anonyymi
No kerrohan, miksi leikkaussalissa maskia sitten pidetään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerrohan, miksi leikkaussalissa maskia sitten pidetään?
Niin sanotun pisaratartunnan ehkäisemiseksi, sekä leikkaushaavan suojaamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sanotun pisaratartunnan ehkäisemiseksi, sekä leikkaushaavan suojaamiseksi.
Maski sentään auttaa itseäsi levittämästä pisaroita suoraan. Maskittomat ovat hanurista.
- Anonyymi
Haminalaiset on tosiaan tyhmiä, marski on kuollu jo kymmeniä vuosia sitten.
- Anonyymi
mä luulin että puhut jostain mannerheimistä kun marskia hoilotat
- Anonyymi
Miten ollaan ulko oven sisällä?
- Anonyymi
Marskia kaivataan... :D
- Anonyymi
Oot sitte niitä miehiä vai?
- Anonyymi
Mitään koronaa ei ole olemassa ja se on vaan hallituksen salajuoni,joten miksi pitäisin maskia kuin valeita uskovat lampaat.
- Anonyymi
Ei sinuakaan ole olemassa, teeskentelet vaan saadaksesi tukirahoja.
- Anonyymi
Viisaita ovat
- Anonyymi
Hae apua spämmääjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224266Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692745Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5451377- 571330
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 761311
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196