Eilen tuli tietoa, että Yläneen terveysasema suljetaan tai kuten ilmoitettiin, siellä ei ole lääkäriä ja sairaanhoitajaa. Toki uutisessa todettiin neuvolan, hammashuollon ja diabeteshoidon jatkuvan. Tämä on pelkkää sumutusta, sillä ne ovat nytkin toimineet vain muutaman tunnin viikossa. Taitaa olla niin ettei Yläneellä enää lääkärissä pääse käymään. Monesti on asemaa yritetty sulkea. Nyt taisi Koronan varjolla onnistua. Jos olisi oikeasti ollut lääkäri pula, niin miksi ei Karinaisten asemaa suljettu?
Yläneen terveysaseman lopun alku?
Anonyymi
3
769
Vastaukset
- Anonyymi
Jep! Ei taida enää sen paikan ovet aueta.
- Anonyymi
On se kummaa, kun Auraan löytyy lääkäri, mutta ei Yläneelle. Nytkin Heinonen Aurassa.
- Anonyymi
Tämä on virkamiesten pitkäaikainen tavoite ollut. Kyllä jos vain paikka on ollut niin Ylänettä ollaan oltu lakkauttamassa. Väitettään, että Yläne on niin kallis. Tämä on kuntayhtymän panettelua. Kai ne luvut saadaan näyttämään kamalilta, kun itse ensin kaikin keinoin vältetään palkkaamasta henkilöstöä. Ja jos on palkattu, niin halvalla joku kandi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510