Ihastunut vai narsisti

Anonyymi

Kun miettii että ksinäisyys on yksi narsistien suurimmista ongelmista, se on myös heidän suurin pelkonsa ja siitä johtuen he tarvitsevat uhreja ja heti uuden suhteen. He ovat saalistajia, jotka etsivät lähdettä ruokkiakseen itseään. Ilman lähdettä he kuolevat kuin nälkään koska heillä ei ole ketään, he eivät pärjää yksin.

23

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli kaikki yksinäiset on narsisteja? 😂

      • Anonyymi

        Onko luetun ymmärtämisessäsi ongelmia?


    • Anonyymi

      Yksinäisten, ehkä tylsistyneiden, masentuneiden, ikävöivien, rakastuneiden, ihastuneiden ym. paikka tämä palsta, tuskin pelkästään narsistien. On täällä joskus varmasti varattujakin pyöriny.

      • Anonyymi

        Ikään kuin asioita, luonteenpiirteitä tai syitä täällä kirjoittamiseen liikaa tietäisin.


    • Anonyymi

      Narsisti??....
      ...??

    • Anonyymi

      Aika eripäissä, jos toinen on joko ihastunut tai sitten se on narsisti.

      • Anonyymi

        Eipä kyllä ole. Kukaan ei näe toisen ajatuksiin. Sanat on sanoja.


    • Anonyymi

      Narsisti on ihastunut vain itseensä, hän on pääosissa. Voi kyllä näytellä ihastunutta.
      Sarjaihastuja hakee huomiota ja sitä ihanaa tunnetta.
      Tavallinen ihastuja vaan ihastuu. Kevät taas koittaa ja näitä kirkassilmiä taas näkyy kadulla.
      Puolisotkin voivat ihastua toisiinsa aina uudestaan ja uudestaan.
      Yksipuolinen ihastuminen on surullista, mutta monesti myös jännittävää.
      Ihastumiseen jumittuminen ei ole terveellistä, jos asia ei etene.
      Hyvää kevättä
      Hymyilkää niin teihin ihastutaan❤️

      • Anonyymi

        Täällä pohjolassa on kumma käsitys, että jos hymyilee jolkekkin niin vastapuoli kuvittelee sen olevan flirttiä. Aurinkoisissa maissa sen siis voisi kuvitella, että kaikki flirttailee, vaikka se ole lähellekkään niin.


      • Anonyymi

        Ei muuten pidä tämä väittämä paikkaansa.


      • Anonyymi

        Puolisoista voisi sanoa sen verran että se on surullista jos eivät uudelleen pysty ihastumaan toisiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä pohjolassa on kumma käsitys, että jos hymyilee jolkekkin niin vastapuoli kuvittelee sen olevan flirttiä. Aurinkoisissa maissa sen siis voisi kuvitella, että kaikki flirttailee, vaikka se ole lähellekkään niin.

        No italialaiset ja espanjalaiset miehet kyllä flirttailee paljon enemmän ja kokemusta on "hei nainen tule tänne" vihellys "hei onko sulla menoa" "kaunis nainen" ja häpeilemätön tuijotus varpaista päähän. Ei törmää tähän Helsingissä. Niin no kyllä arabialaiset osaavat. Ei suomalaiset.


    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitettu. Kertoo siitä, että sinulla on paljon tietoa narsismista.
      Kiitoksia.

    • Anonyymi

      Jaa, minä kun pärjään todella hyvin yksin niin tämän mukaan ei ole narsu ongelmaa. Hieno asia!

    • Anonyymi

      Onko niin että narsisti etsii kaverit nuoremmista
      ja muista luusereista, ettei ole uhka narsulle. Vaikea kuvitella esimerkiksi, että joku komea mies kelpaisi kaveriksi narsulle, koska sillon se veisi huomion niiltä " kaverinaisilta", joita hoviin kuuluu ja nekin nuorempia kun ei oman ikäisille pärjää? Minä vaan mietin en tunne ketään täällä tai missään, turha tulla päälle rykimään!

    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      Miesnarsisti voi olla seksuallinen narsisti eli hyväksikäyttöä, reipfantasioita, paritusfantasioita, pakottaa käyttämään s. leluja....
      Tai sitten menestynyt mies, usein valkokaulukset löytyy, kulissit mutta kylmä, ilkeä.
      Naisnarsisti voi olla joko elatusta itselleen etsivä naikkonen, joka mielistelee miestä eri tavoin tai tarjoaa itseään lautasella tai hyvää esittävä esimerkiksi lapsiaan kiiltokuvina käyttävä menestynyt naisbarsisti, joka haluaa päästä tiettyyn asemaan.

      Miten jengi ei tunnista näitä edelleenkään....??

      • Anonyymi

        Naisbasisti,?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisbasisti,?

        Narsistia varmaan tarkoitti, taiteelliset harvemmin narsistisia ellei renttuja. Esimerkiksi poliitikoissa on paljon narskuja, erilaisissa keskitason johtotehtävissä, ne täydelliset muita paremmat......


    • Anonyymi

      Minulla ei ole ketään koska sairauteni aiheuttaa tietynlaista fyysistä umuutta ja siksi en kelpaa naisille. Olenko nyt narsisti? Ilmeisesti. Kiitos, nyt ymmärrän teitä naisia hiukan paremmin.

      • Anonyymi

        Korjaan...*rumuutta


    • Anonyymi

      Minä haluan ja tarvitsen lihaa...olen narsisti tai en. Ja haluan usein,eri naiset plussaa.

      • Anonyymi

        Ennen maa repee, kuin miespuolinen itsessään vikaa näkee.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1622
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1184
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1074
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      703
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe