eli täällä hvallassa ei pidä hoitajat yms muut maskeja?? Nyt s sitten nähtiin miten käy!!ehkä haluavat lapset kotiin... ja itsekin luultavasti
päiväkodin työntekijöiden maskit??
4
697
Vastaukset
- Anonyymi
pitääks lapset sitten?
- Anonyymi
siis kyllä se tulee kotoa lapseen, lapsesta lapseen ja lapsesta teille, jos päiväkodista korona tulee. ja jossainhan on sanottu, että psykologisesti harmillista, että lapsi ei näi koko naamaa ja hymyjä
- Anonyymi
Harjavaltalaiset hoitajat maski päässä istuttavat siis koronan koulussa tai päiväkodissa henkilöstä henkilöön, veditpä sitten psykologiankin kehiin.
No kiitos kun valaisit itsesi, sitähän on odoteltu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjavaltalaiset hoitajat maski päässä istuttavat siis koronan koulussa tai päiväkodissa henkilöstä henkilöön, veditpä sitten psykologiankin kehiin.
No kiitos kun valaisit itsesi, sitähän on odoteltu.Harjavallan suuren päiväkodin psykologien saastuttamia lapsia kerätään vähän väliä merstolan ratapenkalta pikkulusikoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221