Otettiin Remontti Idean veloitukseton remonttiarvio, joka osoittautui lopulta maksulliseksi. Heidän asiantuntija teki arvion ja samalla porasi hyvän tahdon eleenä pari reikää seinään suunnitelman mukaisesti. Tähän tilaamattomaan työhön kului aikaa noin kaksi minuuttia. Remontti Idea yritti viimeiseen asti laskuttaa työstä, matkoista ja materiaalista. Lopuksi vielä klassinen asiakkaan syyttäminen.
Kilpailu- ja kuluttajaviraston mukaan kyse on kotimyynnistä, jolloin pitäisi olla myyntiin liittyvät seikat läpikäytynä ja urakoitsijan pitää pystyä tämä osoittamaan. Tässä tilanteessa mistään maksullisesti ei mainittu tai sovittu edes suullisesti, vaan kyseessä oli lähinnä pieni ele markkinointimielessä varsinaisen urakan saamiseksi.
[ EN SUOSITTELE ]
kyseistä remonttiyritystä / urakoitsijaa kenellekään, koska laskuttavat varmasti usein myös tekemättömästä työstä. Luulen, että moni maksaa heille vastaavista tapauksista, kun tällaista kerran tapahtuu.
Oulun Remontti Idea Oy
Remontti Idea
remonttiidea
kokemukset
kokemus
remonttifirmat oulussa
Oulun Remontti Idea Oy huijaus
3
1765
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ei seiniin porailla reikiä ihan huviksi "hyvän tahdon eleenä", kyllä sellaiseen joku syy on täytynyt olla.
- Anonyymi
Kokemusta on. En suosittele. En ollenkaan!
- Anonyymi00003
Maaliskuussa sovittiin ensimmäinen tapaaminen remontoitavassa kohteessa ja tehtiin alustavat suunnitelmat ja mittaukset sekä tarjous. Mitään ei kuulunut ja sovittiin tapaaminen huhtikuun alkuun. Siinä sovittu isosta remontista ja sitä täsmennettiin toukokuun alussa. Vieläkään en ole saanut lopullisia kuvia tai piirustuksia mitä on sovittu. Firma lupaa sovuillaan sisustussuunnittelijan suunnitelmat, mutta sellaista en ole koskaan tavannut, enkä ole siis saanut vieläkään mitään kuvia tai piirustuksia. En ole saanut remontissa uusittavien kodinkoneiden hintoja tms.. on pitänyt erikseen pyytää koneiden merkit ja mallit. Todella suppea tarjonta komeroiden ja keittiön kaappeista ja ovien väreistä ja materiaaleista. Todella harmittaa. En voi mitenkään suositella tätä Oulun Remontti-Ideaa kenellekkään. Kauhulla odotan mikä on toteutus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493