Ollut vähän kaihoisa olo ja kova ikävä. Pääsisipä nallen kainaloon 😑🐻
Nalleni..tänään
9
70
Vastaukset
- Anonyymi
Se aika tulee vielä.
- Anonyymi
Palaat vielä takaisin rakas💡
- Anonyymi
Pääsetkin viel :) Oot ihana
- Anonyymi
Kiitos ihanampi 🧡💛💚💙🤎🤎❤️ onko pikkunalle jäykistellyt tänään? Muistathan päästää siitä paineet ulos? Vai pitäsköhän mun tulla auttamaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ihanampi 🧡💛💚💙🤎🤎❤️ onko pikkunalle jäykistellyt tänään? Muistathan päästää siitä paineet ulos? Vai pitäsköhän mun tulla auttamaan...
Odotan sua ja rakastan sut :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan sua ja rakastan sut :)
Jepa jepa.
- Anonyymi
Haita
- Anonyymi
Halikon potilaat päässeet koneen ääreen.
Tää on ihan eri nalle kuin mun Runoilijanalle ja eri aloittaja. Mun nalle nimettiin vasta myöhemmin tällä samalla palstalla meidän jutellessa mun nallen kaa. Mun nalle on maailman ihanin :) Mutta hän oli talviunilla vielä tammikuussa pikkunallen kaa :)
Onnea muille nalleille ja niitä rakastaville :) Rakastan runoilijanallee :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439