Nalleni..tänään

Ollut vähän kaihoisa olo ja kova ikävä. Pääsisipä nallen kainaloon 😑🐻
971
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Se aika tulee vielä.

Äänestä

Palaat vielä takaisin rakas💡

Äänestä

Pääsetkin viel :) Oot ihana

Äänestä
  • Kiitos ihanampi 🧡💛💚💙🤎🤎❤️ onko pikkunalle jäykistellyt tänään? Muistathan päästää siitä paineet ulos? Vai pitäsköhän mun tulla auttamaan...

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Kiitos ihanampi 🧡💛💚💙🤎🤎❤️ onko pikkunalle jäykistellyt tänään? Muistathan päästää siitä paineet ulos? Vai pitäsköhän mun tulla auttamaan...

Odotan sua ja rakastan sut :)

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Odotan sua ja rakastan sut :)

Jepa jepa.

Äänestä

Haita

Äänestä

Halikon potilaat päässeet koneen ääreen.

Äänestä

Tää on ihan eri nalle kuin mun Runoilijanalle ja eri aloittaja. Mun nalle nimettiin vasta myöhemmin tällä samalla palstalla meidän jutellessa mun nallen kaa. Mun nalle on maailman ihanin :) Mutta hän oli talviunilla vielä tammikuussa pikkunallen kaa :)

Onnea muille nalleille ja niitä rakastaville :) Rakastan runoilijanallee :)

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Ollut vähän kaihoisa olo ja kova ikävä. Pääsisipä nallen kainaloon 😑🐻

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu