Minulla on varmaa n Ο ο omikron. Olen vielä riski-ihminen.
Oireeton.
1. Vuotava nenä
2. Päänsärky
3. Väsymys (lievä tai voimakas)
4. Aivastaminen
5. Kurkkukipu
Kaikki on muut ollu jo kuukausia mutta tänä aamuna ilmesty tuo kurkkukipu.
Kauanko kestää ennenkuin kuolema korjaa
Nyt minä kuolen !
6
264
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kyllä se on nyt menoa! Tee äkkiä pari kotitestiä, että pääset viralliseen ja sitten sairaalaan ennen kuin kupsahdat.
- Anonyymi
Semmosen sylkytestin meinasin tehä, johon sylkee kaikki sukulaiset.
- Anonyymi
Nyt meni äänikin käheeksi.
- Anonyymi
Ehkä en sentään, minua ei ole rokotettu.
Lue analyysi THL rokotetuista ja kuolemista:
https://mvlehti.net/2022/01/18/tilastohavainto-rokotettujen-massakuolema-thln-elossa-olevat-rokotetut-tilastossa/
- Anonyymi
Sitä on nyt liikkeellä...
Itsekin olen ollut flunssassa jo marraskuusta alkaen, vuodenvaihteessa iski sitten korona vielä päälle.
Edelleen oiretta pukkaa, vaikka ajoittain hetkeksi helpottanut, mutta toiveajattelua...
Kaikkein kovimmilla on keuhkot, muut oireet hieman vähentyneet, väsymys tainnut jäädä pysyäkseen.
Kuulun myös riskiryhmään, mutta en ole ainakaan vielä alkanut tehdä kuolemaa.
Keuhkot tosin epäilyttää ( vanhastaan vauriota pohjalla ), mutta happi kulkee vielä ihan hyvin.
Kumman aaltoilevaa tuntuu tauti olevan.- Anonyymi
Nyt Iltalehti kertoi että se on lunssa, mutta jos se on influenssa olen sittenkin kuoleman vaarassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS962656Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.15995Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63853Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke48775- 51755
- 47664
- 80616
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍69612- 50605
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35594