Vuonna 2005 työsulun aikaan oluthyllyt ammottivat tyhjyyttään monilla paperiteollisuuspaikkakunnilla. Mikä on tilanne nyt Kuusaalla? Vai osasi at kauppiaat varautua?
Näkyykö lakko jo kauppojen oluthyllyillä?
14
96
Vastaukset
- Anonyymi
Sillon oli huonot ajat, nyt on Alkossa Hennessy loppu.
- Anonyymi
JA vieläpä XO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JA vieläpä XO
Ei voi olla. Pitää lähteä Helsinkiin.
- Anonyymi
ei näytä vielä loppuvan , vaikka kokoajan tahtia kiihdyttänyt-
- Anonyymi
Mulkkuhuorat myvät yhä keskustassa.
- Anonyymi
Eihän täällä saa olutta ostaa,ON HETI JUOPPO!?
- Anonyymi
Onko tilanne?
- Anonyymi
Täällähän kusipäitä riittää ,ei kannata välittää kateellista porukkaa.
- Anonyymi
Kyllä sitä kaljaa on saanut kun on käynyt hakemassa, mutta kyllä sitä on mennytkin. On ollut niin hauska sivusta seurata tätä sketsiä, että olutta ja sipsejä on mennyt aivan vitusti! 😁
- Anonyymi
ASIAA!!! 💪💪💪
- Anonyymi
Samma här.
- Anonyymi
VSOP:ta lasissa ollut jo monta iltaa takkatulen ääressä! Muah hah hah haaa…..😅🥃🥃🥃🤩👏🏻👏🏻💪🏻
- Anonyymi
Ukko kun juo, höylään minä sen vaimoa.
- Anonyymi
HK sininen jo litlistä loppu. Sekä halpis olut. Näitä ne nyt pienillä päivärahoillaan juuri saavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899