Nuorekas into vs vanhemman kokemukset

Anonyymi

Moi moi kaikille tasapuolisesti pitkästä aikaa.

Lukemani perusteella annan itseni ymmärtää, jotta Hua Hinissä olisi tulossa jonkinsortin vuosikymmenen yhteenotto.

Vetäneekö vertoja tälle:
https://youtu.be/XwZitkTWhRg

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No johan on juttua, meillä eukko omistaa talon ja tontin. Minä olen ne maksanut joten ei minun asumisesta tarvitse vuokraa maksaa. Yellow book ja ID löytyy niin ei tarvi immissä rampata kun pitää osoitetta todistaa, Hyvin simppeliä.

      • Anonyymi

        Numeromies on talviasukki kela ja vakuutussyistä.


      • Asia on provosoitu rakkaan taholta.
        Kyse mainitusta vuokranmaksusta on kuten kerrottu, paperitekninen asia, ei suinkaan se että rahaa vastaan saa asua puolisonsa kanssa.
        Nämä asiat menee yli ymmärryksen näillä pilkunnussijoilla.


      • Anonyymi

        höpö höpö kerros miten usein tarvitset osoitetodistusta, kerran viiteen vuoteen kun uusit ajokortin... eiköhän asia ollut tässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        höpö höpö kerros miten usein tarvitset osoitetodistusta, kerran viiteen vuoteen kun uusit ajokortin... eiköhän asia ollut tässä.

        Osoitetodistusta tavitsin viimeksi eilen kun kävin varaamassa ajan rokotukseen, ensiviikolla varmasti mopokaupoilla. Tokihan osoitetodistuksella ei tee mitään kun viettää elämänsä täällä suomi24 saitilla, onhan se hieno elämä sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpö höpö kerros miten usein tarvitset osoitetodistusta, kerran viiteen vuoteen kun uusit ajokortin... eiköhän asia ollut tässä.

        Unohditko jo kun viimeksi kerroit että kyläpäällikkö oli mukana todistamassa osoitettasi kun kävit uusimassa ajokorttiasi? Sitten kerroit että sinun nimesi on vaimon sinisessä tabien baanissa. Mikä versio on totta? Väitit myös saavasi thai-ajokortilla puistomaksut thaihintaan ja että voit avata pankkitilin ajokortilla. Erikoisia väitteitä mieheltä joka kertoo asuneensa 12 vuotta Hua Hinissa.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Osoitetodistusta tavitsin viimeksi eilen kun kävin varaamassa ajan rokotukseen, ensiviikolla varmasti mopokaupoilla. Tokihan osoitetodistuksella ei tee mitään kun viettää elämänsä täällä suomi24 saitilla, onhan se hieno elämä sekin.

        Osto Aasi moppe pätkäkaupalla niin sun ei tartte muuta kuin viedä huoltoon, niin ne tarkistaa renkaiden ilmakitkat.

        Miten muuten se sun tekemän rikosilmoituksen tutkinta etenee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohditko jo kun viimeksi kerroit että kyläpäällikkö oli mukana todistamassa osoitettasi kun kävit uusimassa ajokorttiasi? Sitten kerroit että sinun nimesi on vaimon sinisessä tabien baanissa. Mikä versio on totta? Väitit myös saavasi thai-ajokortilla puistomaksut thaihintaan ja että voit avata pankkitilin ajokortilla. Erikoisia väitteitä mieheltä joka kertoo asuneensa 12 vuotta Hua Hinissa.

        Näin on, kyläpäällikköä minä en ole tarvinnut koskaan, osoitetodistusta kerran viiteen vuoteen, ajokortti kelpaa hyvin puistomaksuihin, ei ole ollut tarvetta avata pankkitiliä vuoden 2012 jälkeen, en osta mopoja edes joka vuosi, asun vaimolleni vuokralla, passissa on immin osoitetodistus kuten jokaisella farangilla joka asuu maassa pidempään...
        tb ei ja id kortti eivät ole lainkaan tarpeellisia, ne saa jokainen joka haluaa helposti... kumpikaan ei ole siduttu omaan asuntoon, vaikka asut vuokralla kuten minä saat sen tessabanista hyvin helposti, tosin saadaksesi tb sinulla pitää olla immigrationin kirjoittama osoitetodistus, joka maksaa 580 bahtia hua hinissä joka on kirjoitettu nimenomaan tb:n hakua varten... sam koskee id korttia...

        Olen asunut pysyvästi thaimaassa vuodesta 2013 minulla ei ole koskaan ollut tb, mutta id:n hain kerran kaverin kanssa, mutta se on mennyt vanhaksi, enkä ole hakenut uutta.

        Olen käynyt kerran vuoden 2013 jälkeen suomessa, vuonna 2019 kuukauden, syksyllä pitäisi mennä käymään jos luoja suo, mene ja tiedä.

        Poliisi suorittaa esitutkintaa edelleen.

        Vuokraasiaan on turhaa ottaa kantaa tämän enempää, vuokrakateus muutaman tuhannen bahtin vuosivuokraan on käsittämätöntä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, kyläpäällikköä minä en ole tarvinnut koskaan, osoitetodistusta kerran viiteen vuoteen, ajokortti kelpaa hyvin puistomaksuihin, ei ole ollut tarvetta avata pankkitiliä vuoden 2012 jälkeen, en osta mopoja edes joka vuosi, asun vaimolleni vuokralla, passissa on immin osoitetodistus kuten jokaisella farangilla joka asuu maassa pidempään...
        tb ei ja id kortti eivät ole lainkaan tarpeellisia, ne saa jokainen joka haluaa helposti... kumpikaan ei ole siduttu omaan asuntoon, vaikka asut vuokralla kuten minä saat sen tessabanista hyvin helposti, tosin saadaksesi tb sinulla pitää olla immigrationin kirjoittama osoitetodistus, joka maksaa 580 bahtia hua hinissä joka on kirjoitettu nimenomaan tb:n hakua varten... sam koskee id korttia...

        Olen asunut pysyvästi thaimaassa vuodesta 2013 minulla ei ole koskaan ollut tb, mutta id:n hain kerran kaverin kanssa, mutta se on mennyt vanhaksi, enkä ole hakenut uutta.

        Olen käynyt kerran vuoden 2013 jälkeen suomessa, vuonna 2019 kuukauden, syksyllä pitäisi mennä käymään jos luoja suo, mene ja tiedä.

        Poliisi suorittaa esitutkintaa edelleen.

        Vuokraasiaan on turhaa ottaa kantaa tämän enempää, vuokrakateus muutaman tuhannen bahtin vuosivuokraan on käsittämätöntä...

        missä viipyy kuva kuksastasi chiang maissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osto Aasi moppe pätkäkaupalla niin sun ei tartte muuta kuin viedä huoltoon, niin ne tarkistaa renkaiden ilmakitkat.

        Miten muuten se sun tekemän rikosilmoituksen tutkinta etenee?

        Niin kerrohan numerosensei miten se rikostutkinta etenee, joko ne 5 miestä on haettu putkaan, tiedot ja rikosrekisterinhän se poliisipäällikkö jo sinullenantoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kerrohan numerosensei miten se rikostutkinta etenee, joko ne 5 miestä on haettu putkaan, tiedot ja rikosrekisterinhän se poliisipäällikkö jo sinullenantoi.

        älä ole huolisssasi ovellesi kolkutetaan pian,..


      • Anonyymi

        Neljän sanan kommenttiin saa mahtumaan yhdyssanavirheen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomi24 kirjoittelusta on tuomittu ennenkin.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/465673a9-e1d2-498f-857a-5edb15435843

        Yhtä pitkään huudellut ja herjannut siis kuin numeromies sihteerinsä kanssa. Seitsemän vuotta ja törkeämmiksi käy tekstit aina vaan varsinkin naisia kohtaan.
        Myös Thaimaan mustamaalaus on sellainen asia josta numeromies sihteerinsä kanssa joutaisi tuomiolle. Hua Hinin suomalaisten häpeäpilkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä pitkään huudellut ja herjannut siis kuin numeromies sihteerinsä kanssa. Seitsemän vuotta ja törkeämmiksi käy tekstit aina vaan varsinkin naisia kohtaan.
        Myös Thaimaan mustamaalaus on sellainen asia josta numeromies sihteerinsä kanssa joutaisi tuomiolle. Hua Hinin suomalaisten häpeäpilkku.

        Kerroppa Naisen nimi jota kohtaan olet lukenut herjoja?

        Tarkoitatko jotain mielikuvituksesi omaishoitajia, Pattayan rakkaiden huoria, vai nimeltä mainiten Numban vaimoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, kyläpäällikköä minä en ole tarvinnut koskaan, osoitetodistusta kerran viiteen vuoteen, ajokortti kelpaa hyvin puistomaksuihin, ei ole ollut tarvetta avata pankkitiliä vuoden 2012 jälkeen, en osta mopoja edes joka vuosi, asun vaimolleni vuokralla, passissa on immin osoitetodistus kuten jokaisella farangilla joka asuu maassa pidempään...
        tb ei ja id kortti eivät ole lainkaan tarpeellisia, ne saa jokainen joka haluaa helposti... kumpikaan ei ole siduttu omaan asuntoon, vaikka asut vuokralla kuten minä saat sen tessabanista hyvin helposti, tosin saadaksesi tb sinulla pitää olla immigrationin kirjoittama osoitetodistus, joka maksaa 580 bahtia hua hinissä joka on kirjoitettu nimenomaan tb:n hakua varten... sam koskee id korttia...

        Olen asunut pysyvästi thaimaassa vuodesta 2013 minulla ei ole koskaan ollut tb, mutta id:n hain kerran kaverin kanssa, mutta se on mennyt vanhaksi, enkä ole hakenut uutta.

        Olen käynyt kerran vuoden 2013 jälkeen suomessa, vuonna 2019 kuukauden, syksyllä pitäisi mennä käymään jos luoja suo, mene ja tiedä.

        Poliisi suorittaa esitutkintaa edelleen.

        Vuokraasiaan on turhaa ottaa kantaa tämän enempää, vuokrakateus muutaman tuhannen bahtin vuosivuokraan on käsittämätöntä...

        Taas puhut paskaa, ensin pitää olla tabien baan jotta voi hakea ID:n joten juttusi on taas täyttä valetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas puhut paskaa, ensin pitää olla tabien baan jotta voi hakea ID:n joten juttusi on taas täyttä valetta.

        Numeroukkeli on täysin kuutamolla Thaimaan käytännöistä. Eka versionsa tabien baanistakin oli se että kellään fallella ei voi olla tabien baania. Pikku hiljaa muutti selitystään että on vaimonsa tabien baanissa. Siinä välissä kertoi omistaneensa pinkin tabien baanin ja käyneensä kyläpäällikö kanssa uusimassa ajokorttinsa. Ajokortilla kertoi availtavan pankkitilejä ja että ajokortti kelpaa puistossa alehintaan. Se ei kelpaa koska se ei ole thaimaalainen ID kortti. Thai ID-kortissa tiedot on Thaimaaksi ja sen saajalle on tehty thai-nimi ja Thai-identiteetti. Mutta eihän tuo urpo ole majansa ulkopuolella koskaan käynyt ja muija laittoi jermun pihalle kun koetti pitää tätä koronavankina kotona.
        Jos tuo leikkimajuri on vielä Hua Hinissa, niin se on viimeinen kevät menossa. Kyselee vakuutuksia ja pelkää koronaa sekä muita sairauksia, joita ei vakuutuksensa korvaa.
        Hän on sossun kämpässä Suomessa viimeistään kesäkuussa. Ei sentinkään omaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa Naisen nimi jota kohtaan olet lukenut herjoja?

        Tarkoitatko jotain mielikuvituksesi omaishoitajia, Pattayan rakkaiden huoria, vai nimeltä mainiten Numban vaimoa?

        Milloin on numban vaimoa huoriteltu? Sinä kerjäät seuraa ja huomiota yksinäisyyteesi täällä ala-arvoisin keinoin käyttämällä törkeää kieltä ja huorittelusi on jokapäiväistä. Yritätkö tehdä avustettua itsemurhaa vai mihin pyrit tuolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas puhut paskaa, ensin pitää olla tabien baan jotta voi hakea ID:n joten juttusi on taas täyttä valetta.

        Ei tarvitse, vaan imminosoite todistus kelpaa varsin hyvin.


      • Anonyymi

        Paljastit taas tietämättömyytesi, numerosensei. Jos tuon kertoisi, kertoisi samalla suomalaisen nimensä.

        Katsos kun nimi litteroidaan siten thaiksi, kuin se lausutaan suomeksi. Samaten kuin käänteisesti paikkojen nimet käännetään länkkäriksi kuulostamaan siltä kuin ne lausutaan thaikielellä.

        Litterointi tapahtuu samalla kun menet hakemaan Thai ID- korttia sisäministeriön piirikunnan tai kaupungin toimistosta. Voit vaikuttaa siihen itse, miten se kirjoitetaan. Mukaan tarvitset keltaisen tabien baanin, jota sinulla ei ole.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljastit taas tietämättömyytesi, numerosensei. Jos tuon kertoisi, kertoisi samalla suomalaisen nimensä.

        Katsos kun nimi litteroidaan siten thaiksi, kuin se lausutaan suomeksi. Samaten kuin käänteisesti paikkojen nimet käännetään länkkäriksi kuulostamaan siltä kuin ne lausutaan thaikielellä.

        Litterointi tapahtuu samalla kun menet hakemaan Thai ID- korttia sisäministeriön piirikunnan tai kaupungin toimistosta. Voit vaikuttaa siihen itse, miten se kirjoitetaan. Mukaan tarvitset keltaisen tabien baanin, jota sinulla ei ole.

        T 2010

        Suomalaisen nimen kääntämisessä thaikielelle tarvitaan siksikin apua, koska he olettavat siellä toimistossa että Jorma lausutaan englantilaisittain tyyliin "Chorma" ja sitten sinun thainimesikin on Chorma thaikielellä jos et sitä heille kerro.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljastit taas tietämättömyytesi, numerosensei. Jos tuon kertoisi, kertoisi samalla suomalaisen nimensä.

        Katsos kun nimi litteroidaan siten thaiksi, kuin se lausutaan suomeksi. Samaten kuin käänteisesti paikkojen nimet käännetään länkkäriksi kuulostamaan siltä kuin ne lausutaan thaikielellä.

        Litterointi tapahtuu samalla kun menet hakemaan Thai ID- korttia sisäministeriön piirikunnan tai kaupungin toimistosta. Voit vaikuttaa siihen itse, miten se kirjoitetaan. Mukaan tarvitset keltaisen tabien baanin, jota sinulla ei ole.

        T 2010

        Nänin tuo menee, minulle tehtiin ensin yellow book, sen tiedot kun saatiin viimenään oikein niin sitten viereiselle tiskille missä tehtiin ID. Hetki meni vielä tuon kortin tietoja sorvatessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin on numban vaimoa huoriteltu? Sinä kerjäät seuraa ja huomiota yksinäisyyteesi täällä ala-arvoisin keinoin käyttämällä törkeää kieltä ja huorittelusi on jokapäiväistä. Yritätkö tehdä avustettua itsemurhaa vai mihin pyrit tuolla?

        senssukka on onneton vässykkä


    • Anonyymi

      "Ymmärrän jos kerrot,miksi maksat vaimollesi vuoraa kun asut maksamassasi asunnossa ?"

      Thaimaassa pitää maksaa "sheet fee" eli Lakanan vuokra.
      Sama se on Suomessakin vaikka siitä ei puhuta ja kulkee eri nimellä.

      Kun Farang matkustaa Thaimaahan pitää antaa osoite missä asuu vaikka omistaisi puolet maasta....

      Farang'it ovat Valtion lyhyessä hihnassa ja sitä kun nykäistään joka 90 pv pitää pukeutua "Suomesta tuotuihin merkki farkkuihin" ja käydä "kämmenet yhdessä ja ylhäällä hiusrajassa" (osoittaa suurinta kunnioitusta!) pokkailemassa ja anomassa lisää laatuaikaa Paratiisissa.
      No, maassa maan tavalla ja tuokin on pikku juttu monen maan vastaaviin.

    • Anonyymi

      Moi moi taasen kaikille tasapuolisesti.
      Kiitän aktiivisesta keskustelusta.
      Pahoitteluni etten ole itse ehtinyt keskusteluun ossllistumaan.

    • Anonyymi

      Eipä kestä!
      PS. Kunnes ilmoitit emme huomanneet poissa oloasi....

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2287
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1369
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1078
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1053
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      910
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      63
      822
    Aihe