Olin vähän mustasukkainen susta

Anonyymi

En tiedä kenelle. Ihan älytöntä kaikki.

40

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana tunne

      • Anonyymi

        No ei tod. Tarkoitin irl, en palstalla.


    • Anonyymi

      Siksikö piti merkata?

      • Anonyymi

        Miten merkata? En ymmärrä kieltäsi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olit? Etkä ole enää?

      • Anonyymi

        Luovutan, olen ollut aina huono kilpailuissa.


      • Anonyymi

        Tuo on kyllä kummallinen kun vastailee toisen puolesta. Mutta vastauksena kyssäriisi..
        En ole jatkuvasti kun en tiedä onko syytä. Sillä hetkellä tuntui olevan syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luovutan, olen ollut aina huono kilpailuissa.

        Tämä oli sivusta. Aloituksessahan tarkoitettiin ettei syytä välttämättä ollut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä kummallinen kun vastailee toisen puolesta. Mutta vastauksena kyssäriisi..
        En ole jatkuvasti kun en tiedä onko syytä. Sillä hetkellä tuntui olevan syytä.

        Et voi merkata anonyyminä omiin nimiisi. Vaikka kuinka vakuuttelisit voit yhtä hyvin olla eri tyyppi kuin aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi merkata anonyyminä omiin nimiisi. Vaikka kuinka vakuuttelisit voit yhtä hyvin olla eri tyyppi kuin aloittaja.

        Normaali ihminen ei vastaa toisen puolesta edes anonyymina. Minä kirjoitin aloituksen ja hän kysyi minulta. Et voi jatkaa toisena henkilönä tai hän korjaa. Sinä kirjoitit ihan eri asiasta kuin aloitus. Tee mitä lystää, mutta älä häiriinny kun joku korjaa. Meillä normaaleilla on normaalit sosiaaliset tavat ja epänormaaleja ojennetaan, myös täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen ei vastaa toisen puolesta edes anonyymina. Minä kirjoitin aloituksen ja hän kysyi minulta. Et voi jatkaa toisena henkilönä tai hän korjaa. Sinä kirjoitit ihan eri asiasta kuin aloitus. Tee mitä lystää, mutta älä häiriinny kun joku korjaa. Meillä normaaleilla on normaalit sosiaaliset tavat ja epänormaaleja ojennetaan, myös täällä.

        Joo et sä oo aloituksen tekijä. Siinä ei kyllä ollut mitään normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo et sä oo aloituksen tekijä. Siinä ei kyllä ollut mitään normaalia.

        Sulla on vaan paha olla ja sitä pitää purkaa muihin. Neiti täydellisyys ihan itse. Mene vttu naimisiin itsesi kanssa kun oot niin vtun täydellinen. Olisin iloinen jos sinua ei olisi olemassakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luovutan, olen ollut aina huono kilpailuissa.

        Mä olen hyvä kilpailuissa. Voitan aina. Ihmissuhteet ei kuitenkaan KOSKAAN kilpailua. Ihmissuhde kilpailuttavan ihmisen kanssa ei ole tavoittelemisen arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen ei vastaa toisen puolesta edes anonyymina. Minä kirjoitin aloituksen ja hän kysyi minulta. Et voi jatkaa toisena henkilönä tai hän korjaa. Sinä kirjoitit ihan eri asiasta kuin aloitus. Tee mitä lystää, mutta älä häiriinny kun joku korjaa. Meillä normaaleilla on normaalit sosiaaliset tavat ja epänormaaleja ojennetaan, myös täällä.

        Sinä se jaksat korostaa jatkuvasti omaa normaaliuttasi ja kaikki muut paitsi tämä köyhänmiehen Danny salarakkaasi ovat epänormaaleja.
        Mikä sinä olet määrittämään mikä on normaalia ja mikä epänormaalia? Oletko jotenkin pätevöitynyt luokittelemaan muita itsesi alapuolelle.
        Kaikista kirjoituksistasi paistaa selkeimmin läpi sinun ylimielisyytesi ja kuinka korotat itsesi jalustalle muita ylemmäksi. Kenelläkään normaalilla ihmisellä ei ole sellaiseen tarvetta.
        Olet ilmeisesti omasta mielestäsi hyvin älykäs ilmeisen selvästi ja voit arvostella kaikkia muita täällä olevia. Milläköhän tavalla olet parempi kuin muut? Et ole mikään palstakuningatar kuitenkaan.
        Toinen asia mikä paistaa läpi näistä rakkaus viesteistä on aivan puhdas lapsellisuus.
        Joo kyllä rakkaus tuntuu hyvältä mutta sinä vaikutat olevan joko todella nuori joka on ihastunut ensimmäistä kertaa ja haluaa tiedottaa siitä koko maailmalle tai sitten hieman synkempi vaihtoehto, olet pakkomielteinen ja kuvittelet omistavasi tämän ihastuksesi tai tekevän suhteenne jollain tapaa todellisemmaksi tuolla pakonomaisella ikävän ja rakkauden ilmoittamisella.
        Ihastuksesi kohteena olevan kannattaisi käyttää vähän aikaa tämän palstan viestien lukemiseen sekä esimerkiksi rakkaus ja sinkut palstojen lukemiseen. Tämä nuori rakastajattaresi on kirjoittanut melkein joka toisen viestin näille palstoille, kuinka paljon hän siis todellisuudessa viettää aikaa täällä?
        Vaikuttaisi siltä että hän on täällä 20h vuorokaudessa että ehtisi seurata kaikkia aloituksiaan, vastata niihin, kirjoittaa sinulle lemmemliruja (tarkoituksella liruja 😂)joista löytyy kaikki mahdolliset kliseet sekä tehdä jatkuvasti uusia aloituksia kaikille muillekin palstoille.
        Sinun kannattaisi ehkä huomata että sinä olet hänelle jo pakkomielle, hän ajattelee sinua kaikki päivät, illat ja yöt ja samalla asuu täällä virtuaalitodellisuudessa. Sellaisen naisenko kanssa haluat lopunelämäsi viettää? Minkälainen hänen todellinen elämänsä tai edes sellaisen ymmärrys mahtaa olla? Luuletko että hän pystyy todella lopettamaan netissä roikkumisen jos alat hänen kanssaan seurustelemaan? Minä olisin myös huolissani tuosta rakkaudenkaipuusta. Oletko valmis osoittamaan ja todistamaan hänelle loputonta rakkauttasi joka päivä? Hänen nimittäin täytyy saada kuulla se.
        Entä mahtaako hän olla mustasukkainen ja omistushaluinen? Saatko enää olla "vapaa" liikkumaan, näkemään muita ihmisiä vai joudutko selvittämään hänelle kirjallisesti kaikki menosi, tietenkin joudut ensin anomaan luvan että saat lähteä ulos kodistanne, ketä olet tavannut, mitä olet heidän kanssaan puhunut, milloin tulet takaisin?
        Hänellä on nimittäin todella vakava pakkomielteinen suhtautuminen sinuun ja teidän kuvitellulle suhteelle.
        Oletko itse yhtä vakavissaan vai haetko vain jotain seikkailua ja jännitystä?
        Vai haluatko käyttää tilaisuuden hyväksi että pääset kokeilemaan miltä nuori, melkein lapsi vielä, tuntuu? Se ei kyllä ole kovin tervettä vaan tuo väkisinkin pedofiilit mieleen, oletko aina tuntenut vetoa lapsiin? Missä menee sinun alaikärajasi? Entä kun tämä tyttö vanhenee, vaihdatko hänet nuorempaan jos joku haluaa ihailla sinua?
        Koetko miehisyytesi nousevan sillä että saat vanhana ukkona huomiota tuolta pakkomielteiseltä lapselta?
        Vai haluatko vain tuntea jatkuvaa ihailua ja palvontaa, olla huomion keskipisteenä?
        Tuollaisen luulisi ennemmin olevan hyvin ahdistavaa mutta jos jaksat päivästä toiseen kuunnella upeudestasi ja täydellisyydestäsi niin ei kai siinä sitten mitään mutta hieman narsististahan se on, hehän juuri haluavat olla palvottuja ja pitävät itseään täydellisinä.
        Olisi mielenkiintoista tietää sinun motiivisi tähän suhteeseen? Mikä saa vanhan miehen uskomaan rakkauteen joka on vain harhaa ja et voi tietää mitä kaikkea tämän naisen rakkaus pitää sisällään, joudutko todella hempeilemään päivät pitkät ja miten hän haluaa sinua kontrolloida?
        Miten ja milloin aiot kertoa kumppanillesi näistä teidän suunnitelmistanne vai aiotko vain karata lapsivaimosi kanssa jonnekin kauas, Thaimaassa tuollainen olisi aivan normaalia eikä ikäeroa kukaan ihmettelisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali ihminen ei vastaa toisen puolesta edes anonyymina. Minä kirjoitin aloituksen ja hän kysyi minulta. Et voi jatkaa toisena henkilönä tai hän korjaa. Sinä kirjoitit ihan eri asiasta kuin aloitus. Tee mitä lystää, mutta älä häiriinny kun joku korjaa. Meillä normaaleilla on normaalit sosiaaliset tavat ja epänormaaleja ojennetaan, myös täällä.

        Meillä normaaleilla on normaalit sosiaaliset tavat? Oletko tosissasi? 😂😂😂🤣😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen hyvä kilpailuissa. Voitan aina. Ihmissuhteet ei kuitenkaan KOSKAAN kilpailua. Ihmissuhde kilpailuttavan ihmisen kanssa ei ole tavoittelemisen arvoista.

        Kokoajan kilpailet tämän sankarin vaimon kanssa tästä "ihanuudesta" ja teet mitä vain saadaksesi huomion itseesi. Parisuhde on ihmissuhde mikäli et vielä tiennyt sitä.


    • Anonyymi

      Ai vähän?

      • Anonyymi

        Ei hän tiedä asiasta mitään. En näyttänyt sitä mitenkään. Kukaan ei tiedä paitsi nyt kun tuohon kirjoitin.


    • Anonyymi

      Itse en ole mustasukkainen mutta ikävä on.

      • Anonyymi

        Ei sulla ole mitään syytäkään. Muita vilkaisekaan.


    • Anonyymi

      Olisikin joskus minustakin joku mustasukkainen. .

      • Anonyymi

        tai näyttäisi sen? Ei kaivattuni tiedä siitä mitään. Siksi se niin älytön onkin kun syy on ihan olematon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai näyttäisi sen? Ei kaivattuni tiedä siitä mitään. Siksi se niin älytön onkin kun syy on ihan olematon.

        Ainakin on selvää, että tykkäät hänestä. Olen myös ollut mustis omasta ihastuksestani. Sen verran vilkas mielikuvitus on, että jos sen päästäisi valloilleen, ei pää kestäisi 😆 Toisaalta koitan olla realistinen; aivan hyvin hän voi löytää jonkun. Ja siitä olen miettinyt taas pitemmälle, että minun tulisi myös osata olla iloinen hänen puolestaan, jos niin käy. En minä häntä omista ja välitän kuitenkin paljon. Ihanaa ja aivan kamalaa olla ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin on selvää, että tykkäät hänestä. Olen myös ollut mustis omasta ihastuksestani. Sen verran vilkas mielikuvitus on, että jos sen päästäisi valloilleen, ei pää kestäisi 😆 Toisaalta koitan olla realistinen; aivan hyvin hän voi löytää jonkun. Ja siitä olen miettinyt taas pitemmälle, että minun tulisi myös osata olla iloinen hänen puolestaan, jos niin käy. En minä häntä omista ja välitän kuitenkin paljon. Ihanaa ja aivan kamalaa olla ihastunut.

        Jättäkää toisten puolisot rauhaan! Tosin skitsofreenia hoitamattomana voi aiheuttaa mustasikkaisuutta toisen puolisosta! Ne harhaluulotjne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättäkää toisten puolisot rauhaan! Tosin skitsofreenia hoitamattomana voi aiheuttaa mustasikkaisuutta toisen puolisosta! Ne harhaluulotjne!

        Sinkku hän tietääkseni on. Mutta sinulla on ongelma. T. Edellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkku hän tietääkseni on. Mutta sinulla on ongelma. T. Edellinen

        Ei kuule ole! 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättäkää toisten puolisot rauhaan! Tosin skitsofreenia hoitamattomana voi aiheuttaa mustasikkaisuutta toisen puolisosta! Ne harhaluulotjne!

        Jätä palstakirjoittajat rauhaan. Skitsofreniasi hoitamattomana voi aiheuttaa mustasukkaisuutta ja kuvitelmia jopa nettipalstoilla. Olet oikeasti sairas juopp=.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkku hän tietääkseni on. Mutta sinulla on ongelma. T. Edellinen

        Niin tuokin on kenestä aloituksen kirjoitin. Ei noista sairaimmista kannata välittää. Ihan harhoissaan kuvittelevat tuntevansa täällä kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuokin on kenestä aloituksen kirjoitin. Ei noista sairaimmista kannata välittää. Ihan harhoissaan kuvittelevat tuntevansa täällä kaikki.

        No eipä tosiaankaan kannata välittää, täällähän voi kirjoittaa ihan kuka tahansa. Pystyin samastumaan aloitukseesi. On tämä melkoista myllerrystä, mutta mielenkiintoista kuitenkin. T. Edellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä palstakirjoittajat rauhaan. Skitsofreniasi hoitamattomana voi aiheuttaa mustasukkaisuutta ja kuvitelmia jopa nettipalstoilla. Olet oikeasti sairas juopp=.

        Mistä tiedät juopoksi? Mitä päihteitä itse käytät? Lääkityksesi ei ole ihan kunnossa ainakaan kun luulet itsestäsi hieman liikoja.


      • Anonyymi

        Naisella c kuppi ja miehellä B kuppi 🤣


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mustasukkaisuus on sairasta. Hanki itsellesi apua.

      • Anonyymi

        höpö höpö. On olemassa normaalia mustasukkaisuutta ja sairaalloista mustasukkaisuuta. Älä tule kokematon elämämätön ihminen osallistumaan nettikeskusteluun kun olet noin jalkeenjäänyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpö höpö. On olemassa normaalia mustasukkaisuutta ja sairaalloista mustasukkaisuuta. Älä tule kokematon elämämätön ihminen osallistumaan nettikeskusteluun kun olet noin jalkeenjäänyt!

        Samaa mieltä tuosta erottelusta. Tunteet ja pelko vuorottelevat normaalissa mustasukkaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpö höpö. On olemassa normaalia mustasukkaisuutta ja sairaalloista mustasukkaisuuta. Älä tule kokematon elämämätön ihminen osallistumaan nettikeskusteluun kun olet noin jalkeenjäänyt!

        Sinähän suorastaan loistat elämänviisautta ja kokemusta 😂😂😂
        Taidat olla jäänyt jälkeen kun todellisuudentajua ja suhteellisuudentajua jaettiin.
        Meitä on moneen junaan ja osa jää väkisinkin laiturille ja jotkut voisivat mennä suosiolla junan alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän suorastaan loistat elämänviisautta ja kokemusta 😂😂😂
        Taidat olla jäänyt jälkeen kun todellisuudentajua ja suhteellisuudentajua jaettiin.
        Meitä on moneen junaan ja osa jää väkisinkin laiturille ja jotkut voisivat mennä suosiolla junan alle.

        Outo kommetti..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höpö höpö. On olemassa normaalia mustasukkaisuutta ja sairaalloista mustasukkaisuuta. Älä tule kokematon elämämätön ihminen osallistumaan nettikeskusteluun kun olet noin jalkeenjäänyt!

        Mustasukkaisuus ei todellakaan ole tervettä


    • Anonyymi

      Arvaappa oonko mä ollut kans 😁

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe