Vitun kilarit

Minut on taas jätetty. Nyt todella kylmästi. Muutin rakkauden perässä täysin vieraalle paikkakunnalle lapseni kanssa. Nyt en tiedä mitä teen. Olen pulassa.
Elämä suurin rakkaus oli kyseessä ja tää vitun paska sairaus pilasi senkin taas.
Mä saan helvetin moisia kilareita. Suustani tulee ihan kamalaa tekstiä ja käteni jatkaa sitä samaa kirjoittamalla. En tiiä miksi saan niitä. Se on kuin paniikkikohtaus joka ottaa vallan ja sitten se on menoa. En ole fyysisesti väkivaltainen mutta henkisesti kyllä. Onko muilla samaa?? Mitä tämä on? Minulla on bibo todettu vuosia sitten.
Nyt sain palkan omasta käytöksestäni. Olen koronassa, yksin, vieraassa kaupungissa ja jätettynä.
Muuten elämä suht tasaista bibon kanssa, tulee aaltoilua kyllä. Mania sai minut muuttaa tänne kaupunkiin rakkauden perään ja masennus nyt seurana koronan kanssa,.Olen niin peloissani.
Kaikki menee aina pilalle kun saan raivokilarit. Jokin ärsyke tulee eteen ja sitten se on menoa. Kuin jokin musta sumu mihin astun, enkä pysty pysäyttää itseäni, tunnen vain vihaa ja tuskaa, sitten kun tulen sumusta pois kadun kaikkea. Mieheni kesti hyvin monta näitä kohtausta, mutta kun ne tiheni 2vk välein tapahtuvaksi, niin hän sai tarpeekseen ja jätti minut. En syytä häntä. katunut olen ja itkenyt, mutta ymmärrän häntä. Olen helvetin vaikea ihminen, vaikka olenkin pohjimmiltani hyvä ihminen, enkä muuta pahaa tee, kuten petä, mutta nää saatanan kilarikohtaukset!
Mitä ne on?
Voisiko joku kirjoitella kanssani. Olen todella peloissani ja yksinäinen. syvästi masentunut...

9

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alkaako sinulla olla kenties vaihdevuosi ikä lähellä. Silloin tuntuu hermo pinnassa.

• Anonyymi

Uusi paikkakunta on uusi mahdollisuus. Kesää ja valoisaa kohti ollaan menossa. Tutustu paikkakuntaan kun paranet koronasta. Nauti uusista paikoista ja maisemista, luonnosta, ihmisistä. Vaihtelu on vain hyväksi. Minäkin haluaisin jonnekkin. Olen ikäni asunut samalla paikkakunnalla.

• Anonyymi

Uusi paikkakunta voi olla uusi mahdollisuus.
        Omaa itseään ei kuitenkaan pääse karkuun muuttamalla jonnekin.

• Anonyymi

Onhan ap:lla tukenaan Jeesus, olkiukkojen kruunaamaton kuningas. Voit kai odottaa edes muutaman miljoonan vuotta. Faktat menee näin. Jeesus EI TULE KOSKAAN!
      Miksikö? Koska J- esisät olivat kuten mekin välivaiheenaan alku-apinoita.

2. Koska luonnonlailla ei ole Hominidae-heimon päälliköitä.

• Anonyymi

Mene vihanhallintaterapiaan? Voisit työstää ongelmaista käytöstäsi. Toivottavasti ei enempää kärsimystä sinulle eikä ympäristölle ikävästä taipumuksesta enää aiheudu.

• Anonyymi

JOkin mietä tasaava lääke olisi ehkä paikallaan niin raivokohtaukset loppuisi,

• Anonyymi

Kun tuntuu että alkaa taas ärsyttää niin mieti että onko tästä mitään hyötyä? Kuten itsekin sanoit niin se kilari kuin joku vieras joka tulee kylään ja pistää koko huushollin remonttiin.

Kannattaa myös kirjata paperille ihan lista, että mitä hyötyä kilareista on, ja sen alle että mitä haittaa siitä on? Kärsivätkö muut sinun lisäksi? Vaikuttaako lasten turvallisuuden tunteeseen?

• Anonyymi

Jatkoa: opettele rentouttamaan kehoasi, esim. Tuntemalla sen painavuus. Se tekee lämmöntunteen kun suonisto rentoutuu. Sitten voit jatkaa ajattelemalla että olen täysin rauhallinen, painava ja lämmin. Sydän lyö tasaisesti ja rauhallisesti. Olen täysin rauhallinen. Hengitys tasainen ja rauhallinen - henki kulkee... suosittelen esim. vanhaa kirjaa: "opi ottamaan iisisti" WSOY Gisela Eberlain 1976.

Ohut hyvä kirja!

• Anonyymi

Onko lääkitys kunnossa? Ei taida olla, kerran tällaisia kilareita tulee.

Unohda mieluummin miehet kuin lääkitys!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      286
      7923
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      172
      4178
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      175
      2470
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      29
      2228
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      89
      2080
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      47
      1590
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      49
      1565
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      11
      1496
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1284
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      166
      1225
    Aihe