Vitun kilarit

Minut on taas jätetty. Nyt todella kylmästi. Muutin rakkauden perässä täysin vieraalle paikkakunnalle lapseni kanssa. Nyt en tiedä mitä teen. Olen pulassa.
Elämä suurin rakkaus oli kyseessä ja tää vitun paska sairaus pilasi senkin taas.
Mä saan helvetin moisia kilareita. Suustani tulee ihan kamalaa tekstiä ja käteni jatkaa sitä samaa kirjoittamalla. En tiiä miksi saan niitä. Se on kuin paniikkikohtaus joka ottaa vallan ja sitten se on menoa. En ole fyysisesti väkivaltainen mutta henkisesti kyllä. Onko muilla samaa?? Mitä tämä on? Minulla on bibo todettu vuosia sitten.
Nyt sain palkan omasta käytöksestäni. Olen koronassa, yksin, vieraassa kaupungissa ja jätettynä.
Muuten elämä suht tasaista bibon kanssa, tulee aaltoilua kyllä. Mania sai minut muuttaa tänne kaupunkiin rakkauden perään ja masennus nyt seurana koronan kanssa,.Olen niin peloissani.
Kaikki menee aina pilalle kun saan raivokilarit. Jokin ärsyke tulee eteen ja sitten se on menoa. Kuin jokin musta sumu mihin astun, enkä pysty pysäyttää itseäni, tunnen vain vihaa ja tuskaa, sitten kun tulen sumusta pois kadun kaikkea. Mieheni kesti hyvin monta näitä kohtausta, mutta kun ne tiheni 2vk välein tapahtuvaksi, niin hän sai tarpeekseen ja jätti minut. En syytä häntä. katunut olen ja itkenyt, mutta ymmärrän häntä. Olen helvetin vaikea ihminen, vaikka olenkin pohjimmiltani hyvä ihminen, enkä muuta pahaa tee, kuten petä, mutta nää saatanan kilarikohtaukset!
Mitä ne on?
Voisiko joku kirjoitella kanssani. Olen todella peloissani ja yksinäinen. syvästi masentunut...

9

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkaako sinulla olla kenties vaihdevuosi ikä lähellä. Silloin tuntuu hermo pinnassa.

    • Anonyymi

      Uusi paikkakunta on uusi mahdollisuus. Kesää ja valoisaa kohti ollaan menossa. Tutustu paikkakuntaan kun paranet koronasta. Nauti uusista paikoista ja maisemista, luonnosta, ihmisistä. Vaihtelu on vain hyväksi. Minäkin haluaisin jonnekkin. Olen ikäni asunut samalla paikkakunnalla.

      • Anonyymi

        Uusi paikkakunta voi olla uusi mahdollisuus.
        Omaa itseään ei kuitenkaan pääse karkuun muuttamalla jonnekin.


    • Anonyymi

      Onhan ap:lla tukenaan Jeesus, olkiukkojen kruunaamaton kuningas. Voit kai odottaa edes muutaman miljoonan vuotta. Faktat menee näin. Jeesus EI TULE KOSKAAN!
      Miksikö? Koska J- esisät olivat kuten mekin välivaiheenaan alku-apinoita.

      2. Koska luonnonlailla ei ole Hominidae-heimon päälliköitä.

    • Anonyymi

      Mene vihanhallintaterapiaan? Voisit työstää ongelmaista käytöstäsi. Toivottavasti ei enempää kärsimystä sinulle eikä ympäristölle ikävästä taipumuksesta enää aiheudu.

    • Anonyymi

      JOkin mietä tasaava lääke olisi ehkä paikallaan niin raivokohtaukset loppuisi,

    • Anonyymi

      Kun tuntuu että alkaa taas ärsyttää niin mieti että onko tästä mitään hyötyä? Kuten itsekin sanoit niin se kilari kuin joku vieras joka tulee kylään ja pistää koko huushollin remonttiin.

      Kannattaa myös kirjata paperille ihan lista, että mitä hyötyä kilareista on, ja sen alle että mitä haittaa siitä on? Kärsivätkö muut sinun lisäksi? Vaikuttaako lasten turvallisuuden tunteeseen?

      • Anonyymi

        Jatkoa: opettele rentouttamaan kehoasi, esim. Tuntemalla sen painavuus. Se tekee lämmöntunteen kun suonisto rentoutuu. Sitten voit jatkaa ajattelemalla että olen täysin rauhallinen, painava ja lämmin. Sydän lyö tasaisesti ja rauhallisesti. Olen täysin rauhallinen. Hengitys tasainen ja rauhallinen - henki kulkee... suosittelen esim. vanhaa kirjaa: "opi ottamaan iisisti" WSOY Gisela Eberlain 1976.

        Ohut hyvä kirja!


    • Anonyymi

      Onko lääkitys kunnossa? Ei taida olla, kerran tällaisia kilareita tulee.

      Unohda mieluummin miehet kuin lääkitys!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe