Hoitsut laiskoja nillittäjiä

Anonyymi

Tyhjää ulinaa koko ajan. Hoitsu on tavallinen duunari, kuten vaikka raksamies. Palkkoja pitäisi alentaa, koska työ on helppoa ja ei ole vastuuta.
Raksamiehet sentään vastaavat ihmisten hengestä ja hyvinvoinnista. Taloissa asutaan ja niiden turvallisuus on rakennusmiesten harteilla. Miltä tuntuisi, jos kerrostalo sortuu niskaasi.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työaika kuluu netissä kahvia litkien. Välillä kävellään katselemassa onko joku hereillä. Sitten taas torkutaan kahviossa.

      Helppo ja ylipalkattu lepsu homma.

    • Anonyymi

      ja ahkeraaaa porukkaa nää raksamiehet kun niitä näkee työmailla

      • Anonyymi

        LOL ;D


      • Anonyymi

        Samanlainen työtahti kuin hoitsuilla.


    • Anonyymi

      Virolaiset ja Ukrainalaiset täällä rakentaa. Ei suomalaista nuorisoa kiinnosta rakennusala, eikä hoitoala.

    • Anonyymi

      Jos ei tekijöitä löydy niin silloin palkka on liian pieni niihin hommiin. Niin se vain on.

      • Anonyymi

        Yksi suurimmista hoitoalan kuormittavista tekijöistä on jo vuosikymmeniä alaa riivaannut täysin kestämätön työkulttuuri, mitä tulee kollegojen kohteluun työpaikalla. Työkavereista, varsinkin nuoremmista, on pikaisesti löydettävä silmätikkuja, jotka otetaan juoruilun ja selkään puukottaminen kohteeksi.
        Tarvittaisiin laajamittainen ja valtakunnallinen projekti asian kestävälle tolalle saattamiseksi.


    • Anonyymi

      Hoitajat tekevät raskasta työtä,emotionaalisesti ja fyysisestikin.Olen ollut sairaalassa 5 kertaa,viimeksi myyräkuumeessa melkein tajuttomana 5pv ,lonkkaleikkauksessa myös. Ovat joka sentin palkastaan ansainneet jokainen. Hyvä on täysin terveen ihmisen räkyttää sivusta . Samoin kunnioitan jokaista ammattilaista siivojasta johtajiin. Jokainen on paikallaan tärkeä,kaikki työ on arvokasta. He ovat maamme selkäranka,KAIKKI työtätekevät, myös vapaaehtoistyön tekijät,joihin itse jo kuulun.

      • Anonyymi

        Työ ei ole mitenkään raskasta. Kaikki fyysiset suoritukset on määritelty ja osa kielletty työsuojelulaissa ja vastuuta ei ole mistään. Vastuu on hoidot ja toimet määräävillä lääkäreillä.

        Olosuhteet ovat kaikkialla hyvät ja palkkaus on erittäin hyvä. Kysehän on duunarista, joka on käynyt vain ammattikoulun. Lisäksi työsuojelu ja TES on hyvin hoidettu.


    • Anonyymi

      Onko joku hoitaja kenties pettänyt "keskustelun" aloittajaa vai mistä moinen katkeruus?

      Toki jokin taustasyy on siihen, että joku viitsiikin käyttää aikaa ja vaivaa moisen älämölön kirjoittamiseen.

    • Anonyymi

      Taitaa aloittajalta puuttua ammattiylpeys ja itsetunto, kun täytyy niitä hakea muiden alojen työntekijöitä mollamaalla?

      Jokaisella miestä on oma tehtävämme ja jokainen on tärkeä ratas, jota ilman koko koneisto ei pyöri - niin hoitaja, raksamies, lentokapteeni ja rappusiivoojakin.
      Hoitaja on vastuussa ihmishengistä esim. toteuttaessaan lääkehoitoa lääkärin ohjeiden mukaan, aivan kuten raksamies toteuttaessaan arkkitehdin ohjeita, bussikuski noudattaessaan liikennesääntöjä jne.

      Eikä tarvitse ihan niinkään pitkälle mennä; hoitaja on vastuussa myös siitä, kokeeko hoidettava itsensä ihmisarvoiseksi. Tätä on kenties raksamiehen vaikea ymmärtää. Kuten minun hoitajana on vaikea ymmärtää tai aina muistaa, kuinka raksamies on vastuussa siitä, koenko minä oloni turvalliseksi ja mukavaksi omassa kotonani.

      Joka tapauksessa, kaikki me teemme rehellistä ansiotyötä, jolla elätämme itsemme ja siinä samalla teemme jotain muiden hyväksi.

      Jokaisella on oikeus tuntea ylpeyttä omasta työstään ja nostaa itsensä jalustalle hyvin tehdyn työn jälkeen, mutta jos siihen pystyy ainoastaan mita alentamalla, taitaa vika löytyä omien korvien välistä.

    • Anonyymi

      Aina näitä samoja kuluneita provoja. Vaihtakaa nyt jo levyä. Mutta vertailun vuoksi. Olen ollut 10 vuotta kotihoidossa ja yhden käden sormissa saa laskea, milloin ole varsinaista kahvitaukoa kerennyt pitämään, jos ei lasketa sitä kiireessä hörästyä kupillista ruokatauon aikaan, joka sekin on vain 20min. Aika haipakkaa saa heittää potut kitusiinsa, että ehtii taas seuraavaan paikkaan. Kyllä, minä pidän ruokataukoni, koska se on laissa minulle suotu ja muuten ei jaksa, jos ei välillä saa sitä pientä henkeä istua.

    • Anonyymi

      Katselin vuoden verran uuden kauppakeskuksen rakentamista, kertaakaan ei mitään materiaaleja suojattu sateilta tai lumelta. Oliko yllätys, että vuoden jälkeen rakennuksen valmistumisesta alkoivat home-ongelmat. Ja nyt puhutaan rautaisista raksa-ammattilaisista, keiden palkka huomattavasti hoitajia parempi pekkasineen, pitkine pyhä-aikojen lomineen jne. HOME sweet home...

      • Anonyymi

        Suomessa rakennusvalvojilla ei ole tulosvastuuta. Lisäksi ottanevat vastaan lahjuksia hyvin ahkerasti urakoitsijoilta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe