Nyt juon olutta harvemmin, oon alkanut valmistaa ruokia ite. Eineksiä välillä syön yhä. Ja oon alkanut vetää vitamiineja.
Hyvä vai paha?
Join ennen paljo olutta ja söin vain eineksiä
24
56
Vastaukset
- Anonyymi
Nolo nainen olet. 🤡
- Anonyymi
🤭🤭🤭🤭🤭
- Anonyymi
Hyvä tietysti. Oluthan on lähes pelkkää sokeria.
- Anonyymi
Paino onkin tippunut 6 kiloa, vaikken lihava ole ollu koskaan. 187/77 nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paino onkin tippunut 6 kiloa, vaikken lihava ole ollu koskaan. 187/77 nyt.
Ja verenpaine tasoittunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja verenpaine tasoittunut
Diabeteksen uhkasi lääkäri tulevan, jos elintavat säilyy samana, niin..se herätteli. Myöskin kolesteroli, vieläpä se paha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diabeteksen uhkasi lääkäri tulevan, jos elintavat säilyy samana, niin..se herätteli. Myöskin kolesteroli, vieläpä se paha.
Kuulostaa siltä, että teit elintaparemontin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että teit elintaparemontin.
Juu. Nyt otan omega 3:sta ja vitamiineja. Lenkkeilyä lisännyt. Kotiruokaa valmistan etupäässä.
- Anonyymi
Onko kaljamaha 😌
- Anonyymi
No mahanympärys oli 117cm ja nyt 102cm. Vielä pitää saada se 90cm tsi alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mahanympärys oli 117cm ja nyt 102cm. Vielä pitää saada se 90cm tsi alle.
Iso nainen olet 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso nainen olet 😂
Enpä oo nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä oo nainen
Kylläpäs olet.
- Anonyymi
Etkös sä ole se joka on aina alasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sä ole se joka on aina alasti
Meikä on kyllä sen verran viluinen, että edes kesällä en hyvin vähissä vaatteissa hillu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikä on kyllä sen verran viluinen, että edes kesällä en hyvin vähissä vaatteissa hillu.
Eikös tuo vyötärönympärys lämmitä 😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo vyötärönympärys lämmitä 😛
No eipä juurikaan enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä juurikaan enää
Pieni iskämaha pitää miehellä olla 😉
Erittäin hyvä.
Esim ruuan laitosta voi saada kiksejä josta tulee hyvät fibat kuten joskus alkoholistakin. Ja netti on reseptiä täynnä. Rohkeesti vaan kokeilemaan.
Itse tosin tänään menin Blå bandin kanarisotolla, no aina ei jaksa panostaa. 🤪- Anonyymi
Näkäjään joo. Ruuanlaitto alkokin yllättäen innostaa.. perus kotiruokia valmistanu ja netti tietysti ideoita pullollaan. Onnekseni tykkään kalaata paljo. Siitä teen keittoja ja sen sellasta.
Kesällä voi ne ruokatarpeet pyydystää iteki ainakin osittain. Anonyymi kirjoitti:
Näkäjään joo. Ruuanlaitto alkokin yllättäen innostaa.. perus kotiruokia valmistanu ja netti tietysti ideoita pullollaan. Onnekseni tykkään kalaata paljo. Siitä teen keittoja ja sen sellasta.
Kesällä voi ne ruokatarpeet pyydystää iteki ainakin osittain.Atrian mainos pitää paikkaansa. Hyvä ruoka, parempi mieli.. :)
- Anonyymi
Itsehän tuon tiedät.
- Anonyymi
Eineksistä jotku on ihan hyviäki, mutta ihmettelen miten jotku lihapiirakan tapaiset menee kaupaksi, tai valmiit letut, kun ne maistuu ihan oikeesti pahalta.
- Anonyymi
Oikein hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980