Lennoille ei lähdetä seteleitä laskemaan.

Ensimmäinen lentokokemukseni.

Kaikilla jotka ei ole ainoastaan palstamatkailijoita kuten kiukkuanonen, Laiffi ja Neiti, jotka tarinaa kaipaa irvailtavakseen, on ensilentokokemus, niin minullakin.

Olin alakouluikäinen, en tarkkaan muista, niin lennähdin propelli- tai brobellikoneella Vaasasta jonnekin ruotsiin.
Yksin matkustin ja lentoemo hoiti vastaanottoni koneeseen ja myös määränpäässä luovutti mut ruotsalaisille vastaanottajille joita en edes tuntenut.
Juttu oli se että isä oli tehnyt jotkut kaupat jostain jota en tiedä ja maksu oli sovittu käteisenä toimitettavaksi.
Mutsi neulo mun housujen sisäpuolelle valtavan määrän seteleitä ja matkaan.
Perillä autossa vastaanottajat oli erittäin kiinnostuneita mun housuista, joten housut pois ja hommiin, tosin mulla oli vaihtohousut kassissa, enkä entisiä sen jälkeen nähnyt.
No viikon verran lomailin perheessä, jossa kaksi ikäistäni tyttöä ja kielenä ruotsi.
Faija eräänä päivänä pihaan autolla ja siitä muistan että ruotsissa oli silloin vasemmanpuoleinen liikenne.

Jossain Thaimaan pikkukentällä kerran kuulutettiin mun nimeä ja ohjattiin jonnekin huoneeseen jolloin ajattelin että jaahas, mitä tuleman pitää, minähän olen kaikin puolin nuhteeton kuten tiedätte.
Käskivät aukasta matkalaukun jolloin ajattelin että joku on sujauttanut jotain sinne ja nyt meikä lähtee elinkautiselle.
Piruvie ajattelemattomuuttani ja kiireissäni olin tuikannu laukkuun zippopensat ja sain opetustunnin thaikielellä minun vastaten thutong tzaitzai.

Hurjin juttu tapahtui kun kitaranmuotoinen ensikerran oli kanssani matkalla junttilaan, niin Suvan kentällä turvatarkastuksessa galabaliiggia pukkas.
Rakkaani laukut auki ja penkomaan, niin no mitä sieltä löytyi?
Aivan oikeat metalliset sakset pituudeltaan arviolta 3-5 cm.
No tästäkin selvittiin sitten lopulta.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla laskettiin setelit pari kuukautta sitten, kun nk. rahakoira kiinnostui.

• Anonyymi

Lennoilla ei voi maksaa kuin luotolla eli jos ostat jotain, osta kunnolla, koska laskutuslisää on tulossa. Eli lentoyhtiöt haluavat kännin toteen , huumata matkustajat, vaikka toista väittävätkin.

• Anonyymi

Myös debit kortti käy. Ainakin kävi 3 viikkoa sitten.

• Anonyymi

Debit kortti on toiminut jo noin 7 vuotta Finnairilla. Palvelu on liian hidasta känniin saakka. Tasaraha femma on ollut myös käytössä saman verran aikaa ainakin.

Alan miehet ottaakin lennolle mukaan tukun vitosia ja käyvät itse hakemassa 2-4 minipulloa kerralla koneen peräosasta.

Viimeisimmällä lennollani Helsingistä Bangkokiin brittimiehet ottivat vähän reilummin vodkakolaa ja alkoivat tappelemaan, kun toinen halusi nukkua ja toisella oli puheripuli.

Huomautan taas kerran saarimakkaralle, että en puhu itsestäni "alan miehenä". En juo koneessa laisinkaan, se pilaa unet enkä halua olla terminaalissa tokkurassa.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Debit kortti on toiminut jo noin 7 vuotta Finnairilla. Palvelu on liian hidasta känniin saakka. Tasaraha femma on ollut myös käytössä saman verran aikaa ainakin.

Alan miehet ottaakin lennolle mukaan tukun vitosia ja käyvät itse hakemassa 2-4 minipulloa kerralla koneen peräosasta.

Viimeisimmällä lennollani Helsingistä Bangkokiin brittimiehet ottivat vähän reilummin vodkakolaa ja alkoivat tappelemaan, kun toinen halusi nukkua ja toisella oli puheripuli.

Huomautan taas kerran saarimakkaralle, että en puhu itsestäni "alan miehenä". En juo koneessa laisinkaan, se pilaa unet enkä halua olla terminaalissa tokkurassa.

T 2010

Miten sieltä Bisneksestä havaitsit brittimiesten puuhat Neito?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sieltä Bisneksestä havaitsit brittimiesten puuhat Neito?

Eihän se "sensei" ole vielä mitään sen rinnalla että sinä olet onkopoikana ollessasi kuullut suomalaismiesten kehuskelevat panopuheet "Seutulassa" Savoon saakka ja sitten sinulla on ollut hauskaa.

Itseasiassa olet oikeassa, en lentänyt viimeisintä lentoani bisneksessä syystä että ei ollut siellä tilaa. Businekseen täytyy upgreidata ajoissa, tai se maksaa maltaita viime hetkellä, paitsi jos tilaa on niin 50 tuhannella pisteellä sen saa korotettua.

Finnair on myynyt pisteitä viime vuosina, jolloin business- tiketille tulee lisähintaa noin 500-600 euroa per suunta. Sinun nettoeläkkeesi verran siis.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se "sensei" ole vielä mitään sen rinnalla että sinä olet onkopoikana ollessasi kuullut suomalaismiesten kehuskelevat panopuheet "Seutulassa" Savoon saakka ja sitten sinulla on ollut hauskaa.

Itseasiassa olet oikeassa, en lentänyt viimeisintä lentoani bisneksessä syystä että ei ollut siellä tilaa. Businekseen täytyy upgreidata ajoissa, tai se maksaa maltaita viime hetkellä, paitsi jos tilaa on niin 50 tuhannella pisteellä sen saa korotettua.

Finnair on myynyt pisteitä viime vuosina, jolloin business- tiketille tulee lisähintaa noin 500-600 euroa per suunta. Sinun nettoeläkkeesi verran siis.

T 2010

Unohditko että olit huorasi kanssa juhannuspiipahduksella joka päättyi syksyllä ja vielä vuotta myöhemmin?

• Anonyymi

Jokainen vastaa omista kirjoituksistaan, by NumBall

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen vastaa omista kirjoituksistaan, by NumBall

Sihteerisi ajaa sinun asiaasi ja on sinun miehiä. Sinä vastaat sihteerisi sanoista. Voit toki kehottaa häntä olemaan hiljaa tai lopettamaan toiminnan sihteerinäsi. Helpottaa sinun asemaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sihteerisi ajaa sinun asiaasi ja on sinun miehiä. Sinä vastaat sihteerisi sanoista. Voit toki kehottaa häntä olemaan hiljaa tai lopettamaan toiminnan sihteerinäsi. Helpottaa sinun asemaasi.

Niin kuin sanoin jokainen vastaa omistaan...palstalla kukaan ei ole kenenkään miehiä, mikä takaa sen että yleensäkään senssu on näitä edes kirjoittanut, usea on kirjoittanut myös minun NumBall tunnuksella... täysin sekopäistä tekstiä... johon minulla ei ole osaa eikä arpaa...
        Eikä kukaan aja mitään asiaa toisen puolesta, jokaisella on oikeus mielipiteensä... myös sinulla.
        Minua ei asemani huoleta pätkääkään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuin sanoin jokainen vastaa omistaan...palstalla kukaan ei ole kenenkään miehiä, mikä takaa sen että yleensäkään senssu on näitä edes kirjoittanut, usea on kirjoittanut myös minun NumBall tunnuksella... täysin sekopäistä tekstiä... johon minulla ei ole osaa eikä arpaa...
        Eikä kukaan aja mitään asiaa toisen puolesta, jokaisella on oikeus mielipiteensä... myös sinulla.
        Minua ei asemani huoleta pätkääkään...

Jees. Olet mies jolla ei ole mitään menetettävää.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvänen aika sentään, kenen sanoista anonyymi-idiootti vastaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jees. Olet mies jolla ei ole mitään menetettävää.

Näihin kannattaa jättää kokonaan reagoimatta... se hiljentää trollin parhaiten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näihin kannattaa jättää kokonaan reagoimatta... se hiljentää trollin parhaiten.

Ei ole seitsemään vuoteen hiljentänyt. Vaihtaa vaan roolia hetkeksi tämä huahinin valemajuri Kapteeni Hydro ja räksyttää aina vaan lisää ja lisää, oli aihe mikä tahansa.
        Ei menetä maailma kyllä mitään kun tuo läskikasa kasvaa koiranputkea. Välttämättä kyllä koiranputkikaan ei suostu kasvamaan tuossa paskaläjässä.

• Anonyymi

Tilauslennoilla, esim Tui Fly, Aina oma Pullo mukaan. Menee helposti läpi turhatarkastuksesta, kun tietää konstit.

Eivät kelpuuta cashiä eivätkä debittejäkään, vaan aina laskun kautta, jota seuramatkalla tulee muutoinkin luottarille.

• Anonyymi

Sen lestin voi ostaa turvatarkastuksen jälkeen, uuno.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen lestin voi ostaa turvatarkastuksen jälkeen, uuno.

Amalia haaveilee matkustamisesta Niuvan kiljusammion kanssa

• Anonyymi

Nyt tulee taas stooria hepulta joka on käynyt 80 luvulla Mallorcalla. Mikään muu yli 50 millilitran nestepullo ei mene koneeseen käsimatkatavaroissa, kuin tax freestä ostetut muovipussiin sinetöidyt pullot. Helppohan se on repiä sitten yön hämärässä viltin alla se pussi rikki ja imaista vaivihkaa kitusiin, mutta laillista se ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tulee taas stooria hepulta joka on käynyt 80 luvulla Mallorcalla. Mikään muu yli 50 millilitran nestepullo ei mene koneeseen käsimatkatavaroissa, kuin tax freestä ostetut muovipussiin sinetöidyt pullot. Helppohan se on repiä sitten yön hämärässä viltin alla se pussi rikki ja imaista vaivihkaa kitusiin, mutta laillista se ei ole.

Eiköhän siellä ollut asialla "Seutulan sensei" taas aivopieruineen

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän siellä ollut asialla "Seutulan sensei" taas aivopieruineen

Saatko tyydytystä noista alituisista jutuistasi.
        Jos joku tahtoo omasta pullosta juoda lennolla niin eihän tuo nyt ole mikään ongelma ostaa viinansa turvatarkastuksen jälkeen ja juoda se huiviinsa koneessa.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Saatko tyydytystä noista alituisista jutuistasi.
        Jos joku tahtoo omasta pullosta juoda lennolla niin eihän tuo nyt ole mikään ongelma ostaa viinansa turvatarkastuksen jälkeen ja juoda se huiviinsa koneessa.

Turhatarkastus on siis lipuntarkistus ennen putkea.

• Anonyymi

Eipähän Amex Platinum Card paljon paina lompuukissa. Seteleitä ja luottorajaa riittää joka lähtöön, ei huolta huomisesta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      270
      5845
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1919
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1730
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1221
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      13
      1161
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      156
      1057
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1026
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      951
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      931
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      922
    Aihe