Voiko olla niin vaikeaa asioida nopeasti kassalla?

Anonyymi

Prisma, Kannelmäki

Menin kassajonoon. Edellinen asiakas latoi ostoksia liukuhihnalle ja maksoi. Ja sitten alkoi viivyttely. S-sovelluksen kanssa oli jotain ongelmia. Ei se vielä mitään, saahan nyt sitä kysyä, jos liittyy oleellisesti maksutapahtumaan. Mutta tämä sovelluksen ihmettely kesti, kesti, kesti, kesti, kesti ja KESTI! Aina, kun luulin että nyt asia selviää, niin tämä sankari kysyi uuden kysymyksen. " Mistä sitten näen tämän ja tämän...*

Kassalla asiointi ei ole mikään IT-tuki! Jos ei ole ottanut selvää sovelluksen toiminnoista, niin kaupan kassa ei ole se oikea paikka antaa jonotuttaa muita, kun itse ei osaa. Hermostuin tähän arjen idioottiin sen verran pahasti, että keräsin ostokset takaisin mielenosoituksellisesti, tuhahdin, että "tästä nyt ei pääse eteenpäin tämän vuorokauden puolelle", ja maksoin ostokset automaattikassalla. Taas yksi perustelu sille, miksi pidän automaattikassoista: ei tarvitse sietää muiden ihmisten idiotismia. Kun olin pakannut ostokseni reppuun, se asiakas edelleen jumitti siinä kassalla sovellusta myyjän kanssa ihmetellen.

Ei yksi kassatapahtuma saa kestää yli 10min! Ota selvää sovelluksesta etukäteen, meme kysymään info-pisteeltä, tai kysy edes myyjältä, joka ei ole kassalla. Kassa EI ole IT-tuki! Älä ole jonon tulleena, ärsyttää vaan kaikki.

10

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, rauhaa ja rakkautta bro❤️

      • Anonyymi

        Ei silloin, kun on kiire ja urpo asioi asiansa kanssa väärässä paikassa. Arjen pahin ärsytys on, kun ihmiset ei toimi tehokkaasti niin kuin on tarkoitus.


    • Anonyymi

      Se unohtui mainita, että tämä asiakas mulkaisi minua oudolla tavalla, kun ladoin omia ostoksia hihnalle. Tuli tästä ihan sellainen olo, että tekikö se tuon viivytyksen tahallaan. Ajatteliko se, että "purampa pahan oloni tohon aiheuttamalla kiusaa viivyttelemällä". Saikohan se jotain tyydytystä siitä, että hermostuin. Avopotilaita on kaikkialla, ei enää voi tietää, mitä foliohattupsykopaatteja on liikenteessä. Aion muuttaa korpeen, 100 km päähän mistään sivistyksestä. Ihmiset vie mun energiat, en siedä enää yhtään muita, kun kaikki tuntuu olevan pelkkiä idiootteja, jotka ei toimi niin kuin pitää.

    • Anonyymi

      Käy yöllä kaupassa niin et menetä hermojasi ja turhaan tällä valita.Itse saan aina itis Prisma hyvää palvelua.Ei kassa jonoja kun käyn aamulla siellä.Lisäksi sama juttu kaikki S- ketjut kuin KKK ketjun kaupat, unohtamatta Lidi , Saiturin pörssi. Mutta en hermostukaan kanssa ihmisiin.Kauppa reisulleni varannut aikaa. Pienestä sinulla hermot menee,miten muuten kestät elämä ,vaikka julkisia kulkunevoja käyttäen?

      • Anonyymi

        Julkiset eri asia kuin kauppa. Julkisissa on aina ihmisiä, niin asennoitunut jo valmiiksi, että pakko sietää. Ja hermot menee vain silloin, kun kanssa ihmiset on selvästi väärässä. Kyllä siinä varmasti myös sinulla menisi hermo, jos joutuisit jonottaa kassalla 10 min ja olisi kiire. Mene muualle pätemään, jos kerta pidät itseäsi niin hyvänä ihmisenä. Saatanan traumavapaa ihminen, tarvitse yhtään tulla suitsuttamaan omaa erinomaisuuttasi tänne. Ja kyllä muuten jatkossakin tulen valittamaan tänne pienistä. Tämän keskustelulohkon aiheena on Viha, joten sopii tänne, senkin nettipoliisi. Toinen vaihtoehto tälle mun vihan purkamiselle olisi sitten se, että menen hajottamaan julkisia tiloja ja pistää kanssaihmisiä turpiin. Mutta sitä en kuitenkaan halua tehdä, joten täällä vinkuminen on sekä tapa purkaa vitutusta ja saada viihdettä siitä, kun sun kaltaiset hienoperseet vastailee. Toivottavasti sulle sattuu kaupassa jokin tosi ärsyttävä välikohtaus. Tule sitten kertoo, miten hyvin sulla hermot muka piti. Paskaa päivänjatkoa


      • Anonyymi

        Hermostumista tässä korosti se, että se edellä ollut asiakas mulkaisi ikävästi. Siis ihan kunnolla mulkaisi ja kääntyessä hänellä oli tosi ilkeän oloinen hymy. Siitä lähti ajatus, että onko sillä kaikki muumit laaksossa ja onko tämä viivyttely nyt jotain kiusantekoa. Saatan vaikuttaa vainoharhaiselta, mutta ei sitä nykyään voi tietää mitä ihmisten päässä oikeasti liikkuu. Ei ole ihan utopiaa se, etteikö ihmiset tahallaan tekisi kiusaa toisilleen kaikilla ihan pikku jutuilla, ja kiusanteko saa minut ärsyyntymään ihan tosissani.

        Että kyllä, ei minulla aina mene hermot näin pahasti, mutta nyt meni, koska minua mulkaistiin ikävästi. Ehkä olen siltikin liian pienistä reagoiva. Olen aina ollut ja on yritetty kokeilla tunteidensäätelytaitoja ja vihanhallintaa. Mutta reagoiminen herkästi on niin syvällä persoonassani, että sitä ei sieltä ihan kevyesti saa pois. Ja kiitos, kun olet huolissani jaksamisestani, kiitos, elämässä menee ihan mukavasti, vaikka välillä sattuu näitä ikäviä välikohtauksia. En muistanut sisällyttää tuota mulkaisuasiaa aloitukseen. Jos se edellä ollut asiakas ei olisi mulkaissut, olisin luultavasti jaksanut odottaa vuoroa hermostumatta.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä aloittajan kanssa. Ihmiset voisivat sen verta ottaa muut huomioon, että arkiset asiat sujuisivat ilman turhaa ärsytystä. Toki aloittajan reaktio on aika voimakas kuitenkin ihan pikku juttuun, mutta ymmärrän häntä täysin. Itse hoidan arkiset asioinnin aina se edellä, että minusta on muille mahdollisimman vähän haittaa. Se on ihan pienistä eleistä kiinni. Voimia aloituksen tekijällä, minusta hänen tekstistään paistaa loppuun palaminen. Silloin voi pienetkin asiat vetää ihan tosi kierroksille.

    • Anonyymi

      S-pankki nyt vetää vähän sellaisia toistaitoisia tilin ilmaisuudella ja juurikin tuolla prismayhteydellä, mutta sinne pankkipisteeseen kuitenki aina jonot ja eihän niitä edes kaikissa kaupoissa ole, joten kassat sitte joutuu tuossa setvimään noita, ja s-pankilla myös asiakkaita joilla ei edes nettiyhteyttä kotona, pakkohan heilläkin pankkitili on kuitenkin olla. Neuvoivat heitä muuten r-kioskeille laskujaan maksamaan tietääkseni ainakin taannoin, tai kirjastoon.

    • Anonyymi

      Aloittajalle yritä unohtaa ettei turhaan jää vaivaamaan. Itselleni on kyllä käynyt vastaavanlaisesti kassalla . Jäi itseäni kyllä vituttamaan pitkäksi aikaa vieläkin kiehahdan kun tulee mieleen. Oli kyllä niin aivoton asiakas ei yhtään ajatellut että jonossa muitakin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe