Kun tutkitte horoskooppeja, otettava kaikki huomioon

Anonyymi

Huomioitavat myös vuosiluonne, eli kiinalainen. Kummassakin lisäksi nousevat luonteet. Lisäksi kiinalainen elementti, sekä planeettojen sijainnit.

Itse olen:
Härkä, nouseva neitsyt
Puukissa, nouseva vuohi. (kaksinkertainen katalysaattori/muuntaja)
Kuu jouskarissa
Merk. härässä
Venus kaksosissa
Mars kaloissa
Jupiter oinaassa
Sat. ravussa
Ur. skorpionissa
Nept. jouskarissa
Pluto vaa'assa.

"Lesti" on soturi, tai kentsu jos luetaan kaikilla ympäröivillä tekijöillä, vai voisiko sanoa tutkiva tiedustelukentsu?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17252907/idan-ja-lannen-astrologian-kartta

Olen ajatellut miten tuon planeettojen sijoituksen voisi ilmaista ulkoisesti. Tuli äkkiseltään mieleen, että otsaan voisi tatuoida alapuolelle laatikoida tähdistöt joiden suunnassa planu on, ja yläpuolelle siinä olevan planun tunnus.
Aurinkomerkki voisi tulla yläpuolelle keskelle otsaa, ja toiselle puolelle nousevamerkki, ja toiselle vuosiluonne- ja nousevamerkki.

Toisaalta miksi nuo kaikki pitäisi merkata, kun voisi riittää pääluonteet ja nousevat?
Toisaalta miksi luonnemerkkejä ei voisi merkata autonkin rekisterikilpeen, josta tulisi henk.kohtainen? Ensin vuosiluonne ja nouseva, sitten kuukausiluonne ja nouseva.

Mutta tämä taitaa olla kauemmaista tulevaisuutta, koska missä paholainen on, siellä kehitys tuppaa pysähtymään (vert. NL), ja nyt se on havaittavissa lännessä. Jos joku kuvittelee, että länsi on oikeassa, että Venäjä on paha, niin muistakaa, että paholainen (lännessä) ei voi sotia itseään vastaan (jos paholainen olisi idässäkin, se olisi itseään vastaan sotimista), ja Venäjällä kirkot ovat nousseet uudelleen.
Kun myös katsoo trollia, joka paahtaa S24:llä Venäjävastaista tekstiään ja verijuttujaan, saa varmuuden käänteisesti siitä, missä paholainen on - hän väittää sen olevan edelleen idässä.
Jos ihmisillä olisi tahtoa ja kiinnostusta, he voisivat yhdessä vastustaa sen trollin valheita, mutta ei Jeesustakaan uskottu, ennenkun tapahtui se, mistä hän varoitti.

Ihmiset uskovat vasta, kun maa järisee jalkojen alla.
Mihin tietäjää tai näkijää yltäkylläisyyden aikana tarvitaan? Ei mihinkään, koska hätää ei ole.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "miksi luonnemerkkejä ei voisi merkata autonkin rekisterikilpeen, josta tulisi henk.kohtainen? Ensin vuosiluonne ja nouseva, sitten kuukausiluonne ja nouseva."

      Mutta sittenhän plakaateista tulisi samankaltaisia?
      Ei tulisi. Kuten venäläisten autojen kilvissä on aluekoodi, sekä joissain näkyy myös yritys, josta auto on ostettu, ajattelin, että aluekoodin tilalle voisi laittaa kuvan, jonka merkityksen vain kilven omistaja tietää, ja se tieto on merkattu viranomaisrekistereihin.

      Tätä on luominen.

    • Anonyymi

      http://files.mpoli.fi/unpacked/software/texts/misc/mraam.lha/musta2g.txt

      "Rabbi Jeheschman kirjoituspöydällä löydettiin kirjoitus, sanoo Tal-
      mud: "Ken on sunnuntaina syntynyt, hän tulee muita kuuluisammaksi."
      Tähän sanoo Rabbi Asche: Molemmat, Dime bar Kakustha ja minä, synnyimme
      sunnuntaina; minusta tuli koulun ylimmäinen opettaja ja hänestä tuli
      rosvojoukon päällikkö. Valo ja pimeys luotiin sunnuntaina."

      Minä, aloittaja olen syntynyt sunnuntaina, vaikken tietenkään voi sitä todistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe