Kuten edellisessä ketjussa jo hieman ounasteltiin, niin Punaisen meren taika oli tarttua punaiseen laivaan. Kipparilla oli mennyt ennen kanavaa jännäkakat housuun, ja laiva lähes meni poikittain kanavassa.
"Tunnelma laivalla oli kuin Maailman ympäri 80 päivässä -tarinassa"
Gloryn SomaIian seikkailu meinasi tyssätä Suezin kanavaan
6
83
Vastaukset
- Anonyymi
Uuvatti purkaa taas kateuskiukkuaan. On se kauheaa, muilla varaa mällätä, sinulle Kela ei myönnä matkaa tuolle laivalle.
Tämän vuoden matkat ovatkin jo lähes myyty loppuun.- Anonyymi
Mistähän sinulle saataisiin holhooja laivamatkalle tai risteilylle? Nyt joudut palstalla purkamaan yksinäisyyttäsi. Esteettömiähän nykyiset laivat ovat, joten edes rullatuolisi ei ole ongelma matkalle pääsylle. Tsemppiä kuitenkin yritykseen, kyllähän vammaiset ovat päässeet laivalle jopa korona-aikana.
https://fi.tallink.com/avustamisen-laatuvaatimukset-ja-esteettomyyden-ehdot - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän sinulle saataisiin holhooja laivamatkalle tai risteilylle? Nyt joudut palstalla purkamaan yksinäisyyttäsi. Esteettömiähän nykyiset laivat ovat, joten edes rullatuolisi ei ole ongelma matkalle pääsylle. Tsemppiä kuitenkin yritykseen, kyllähän vammaiset ovat päässeet laivalle jopa korona-aikana.
https://fi.tallink.com/avustamisen-laatuvaatimukset-ja-esteettomyyden-ehdotMinä kyllä luulen, että uuvatilla ongelmakohta on pään sisällä.
- Anonyymi
Glooryn seikkailut jatkuvat. Gibraltarille asti on selvitty, seuraavana yritetään päästä Köpikseen.
- Anonyymi
On Skagenissa. Miksi on Skagenissa eikä Kööpenhaminassa?
- Anonyymi
Kumpaa tuo uuvatin mielestä on, laivamatkailua vai risteilyä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984