Aloitetaan alusta.
Siskoni ensimmäinen mies Matti kuoli 25 vuotta sitten . Ja sitten siskoni meni naimisiin Heikin kanssa. Siskolla hänen miehillään ei ollut lapsia. Sisko kuoli ja Heikki meni naimisiin Saaran kanssa. Heikillä ja Saaralla ei ollut yhteisiä lapsia. Saaralla kolme lastahänen edellisestä avioliitostaan. Sitten kysymys. Onko siskon ensimmäisen miehen Matin sukulaiset oikeutettuja perimään tästä kuolinpesästä?
Kuka perii III ?
8
63
Vastaukset
- Anonyymi
Äitisi perii kaiken.
- Anonyymi
"Onko siskon ensimmäisen miehen Matin sukulaiset oikeutettuja perimään tästä kuolinpesästä?"
Eivät ole,edellyttäen toki, että ositus on tehty eron yhteydessä.- Anonyymi
He eivät eronneet. Kuolema erotti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He eivät eronneet. Kuolema erotti.
Aivan sama, oliko ositusperuste avioero vai kuolema - ratkaisevaa on, onko ositus Siskon sekä Matin toissijaisten perillisten välillä toimitettu.
Jos on, Matin perillisillä ei ole osaa eikä arpaa myöhemmissä jaoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama, oliko ositusperuste avioero vai kuolema - ratkaisevaa on, onko ositus Siskon sekä Matin toissijaisten perillisten välillä toimitettu.
Jos on, Matin perillisillä ei ole osaa eikä arpaa myöhemmissä jaoissa.Ei käynyt perillisistä vaan sukulaisista 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käynyt perillisistä vaan sukulaisista 😅
Onpa hoopo kommentti! Mitähän yritit sanoa?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa hoopo kommentti! Mitähän yritit sanoa?!
No kun Matti oli taannut Heikin lainoja ja meni myöhemmin naimisiin Karin kanssa niin privätkö Matin sukulaiset Karin?
- Anonyymi
Et peri mitään. Siskosi junaili asia jo Matin aikana niin, että jäät puille paljaille. Mitä se kertoo sinusta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059