Pakko ottaa osaa tähän keskusteluun.Mäkin olin kavereiden kaa hesan keikalla ja meidän keski-ikä on varmaa jotain 28 paikkeilla.Ja meitä vanhempiakin oli kosolti.Metalli on enemmän elämäntapa.Vuodet vierii mutta me setät sitä vaan jaksetaan heilua.
COF teinibändi hah!
Hylsytyrävyö
4
1079
Vastaukset
- Jorma.Kovanen
...jaksaa heilua! Aina! Rock on ja keep on festival...
- aa/
cof:n jätkät ovat mua muutaman vuoden vanhempia. tosi vähän on metallia tullut kuunneltua, teininä jäänyt välistä, mut cof on jännää mörköheviä, ei liian vakavaa, englannin finntroll oikeastaan.
- En kerro
Mutta tuntuu siltä että suurin osa faneista on vielä teini ikäisiä. Mutta toisaalta,väliäkö sillä?
- HeviPeikko
Tässähän menee hermot kaikilla.. ihan sama mtiä kuuntelee siitä kumminki tulee joku "teinibändi"
Itse pidän Filthin musiikista. Eikä Danikaan mikään huono laulaja ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751111
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557