Menkat ja anoreksia

Anonyymi

En tiiä onks tää oikee palsta kirjottaa, mut mua huolettaa et kun sairastin pienimuotoista sh viime vuonna ja laihduin todella hurjasti, nimittäin 11kiloa, ja mulla ei vielä sillon ollut alkanut menkat, ja nyt paino on normalisoitunut mutta menkkoja ei näy... täytän siis ens kuussa 14. Että onko kokemusta onko muilla alkanut, ja tietääkö joku et alkaako mulla ees enää..

6

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tarkoitat painon normalisoitumisella.Oletko lihonut ne 11 kiloa takasin,koska jos olet vieläkin alipainoinen niin kuukautiset ei ala jos olet alipainoinen.

• Anonyymi

Olen lihonut sen 11 kiloa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen lihonut sen 11 kiloa..

Epäilen vahvasti että sun elimistö on sekasin ja olet saanut hormonitoimintasi shokkiin.Ensin raju laihtuminen ja sitten raju lihominen.Koita löytää se keskitie ja olla saahamatta painon kanssa noin rajusti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen vahvasti että sun elimistö on sekasin ja olet saanut hormonitoimintasi shokkiin.Ensin raju laihtuminen ja sitten raju lihominen.Koita löytää se keskitie ja olla saahamatta painon kanssa noin rajusti.

Lihoin ns terveellisesti normaalipainoon puolen vuoden aikana en yhtäkkiä

• Anonyymi

Mene lääkäriin

• Anonyymi

omasta kokemuksesta sanon että toi on varmaan voinut aiheuttaa häikkää tai saattaa hidastuttaa just sun menkkojen alkamista ja riippuen että onks tosta nyt vasta pari kuukautta tosta laihtumisesta vai onks siitä jo mennyt se vuosi. mulla itellä meni noin 5kk siitä ku sain painoa takas että menkat tuli takas, mutta toki 14v on vielä hyvin mahollista ettei menkat muutenkaan ala, kantsii kysyy sun äidiltä minkä ikäsenä hänellä alko että sais osviittaa. sori että aika sekanen vastaus mutta jos oot huolissaan niin kantsii varmasti käydä lääkärillä :) en ite olis vielä niin huolissani koska menkat palautuu kyllä lähes aina kun ravitsemustila korjautuu ja oot vielä nuori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2294
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      1942
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1441
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      49
      830
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      6
      786
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      743
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      680
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      52
      651
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      24