En tiiä onks tää oikee palsta kirjottaa, mut mua huolettaa et kun sairastin pienimuotoista sh viime vuonna ja laihduin todella hurjasti, nimittäin 11kiloa, ja mulla ei vielä sillon ollut alkanut menkat, ja nyt paino on normalisoitunut mutta menkkoja ei näy... täytän siis ens kuussa 14. Että onko kokemusta onko muilla alkanut, ja tietääkö joku et alkaako mulla ees enää..
Menkat ja anoreksia
6
272
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat painon normalisoitumisella.Oletko lihonut ne 11 kiloa takasin,koska jos olet vieläkin alipainoinen niin kuukautiset ei ala jos olet alipainoinen.
- Anonyymi
Olen lihonut sen 11 kiloa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lihonut sen 11 kiloa..
Epäilen vahvasti että sun elimistö on sekasin ja olet saanut hormonitoimintasi shokkiin.Ensin raju laihtuminen ja sitten raju lihominen.Koita löytää se keskitie ja olla saahamatta painon kanssa noin rajusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen vahvasti että sun elimistö on sekasin ja olet saanut hormonitoimintasi shokkiin.Ensin raju laihtuminen ja sitten raju lihominen.Koita löytää se keskitie ja olla saahamatta painon kanssa noin rajusti.
Lihoin ns terveellisesti normaalipainoon puolen vuoden aikana en yhtäkkiä
- Anonyymi
Mene lääkäriin
- Anonyymi
omasta kokemuksesta sanon että toi on varmaan voinut aiheuttaa häikkää tai saattaa hidastuttaa just sun menkkojen alkamista ja riippuen että onks tosta nyt vasta pari kuukautta tosta laihtumisesta vai onks siitä jo mennyt se vuosi. mulla itellä meni noin 5kk siitä ku sain painoa takas että menkat tuli takas, mutta toki 14v on vielä hyvin mahollista ettei menkat muutenkaan ala, kantsii kysyy sun äidiltä minkä ikäsenä hänellä alko että sais osviittaa. sori että aika sekanen vastaus mutta jos oot huolissaan niin kantsii varmasti käydä lääkärillä :) en ite olis vielä niin huolissani koska menkat palautuu kyllä lähes aina kun ravitsemustila korjautuu ja oot vielä nuori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279