Menkat ja anoreksia

Anonyymi

En tiiä onks tää oikee palsta kirjottaa, mut mua huolettaa et kun sairastin pienimuotoista sh viime vuonna ja laihduin todella hurjasti, nimittäin 11kiloa, ja mulla ei vielä sillon ollut alkanut menkat, ja nyt paino on normalisoitunut mutta menkkoja ei näy... täytän siis ens kuussa 14. Että onko kokemusta onko muilla alkanut, ja tietääkö joku et alkaako mulla ees enää..

6

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tarkoitat painon normalisoitumisella.Oletko lihonut ne 11 kiloa takasin,koska jos olet vieläkin alipainoinen niin kuukautiset ei ala jos olet alipainoinen.

• Anonyymi

Olen lihonut sen 11 kiloa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen lihonut sen 11 kiloa..

Epäilen vahvasti että sun elimistö on sekasin ja olet saanut hormonitoimintasi shokkiin.Ensin raju laihtuminen ja sitten raju lihominen.Koita löytää se keskitie ja olla saahamatta painon kanssa noin rajusti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen vahvasti että sun elimistö on sekasin ja olet saanut hormonitoimintasi shokkiin.Ensin raju laihtuminen ja sitten raju lihominen.Koita löytää se keskitie ja olla saahamatta painon kanssa noin rajusti.

Lihoin ns terveellisesti normaalipainoon puolen vuoden aikana en yhtäkkiä

• Anonyymi

Mene lääkäriin

• Anonyymi

omasta kokemuksesta sanon että toi on varmaan voinut aiheuttaa häikkää tai saattaa hidastuttaa just sun menkkojen alkamista ja riippuen että onks tosta nyt vasta pari kuukautta tosta laihtumisesta vai onks siitä jo mennyt se vuosi. mulla itellä meni noin 5kk siitä ku sain painoa takas että menkat tuli takas, mutta toki 14v on vielä hyvin mahollista ettei menkat muutenkaan ala, kantsii kysyy sun äidiltä minkä ikäsenä hänellä alko että sais osviittaa. sori että aika sekanen vastaus mutta jos oot huolissaan niin kantsii varmasti käydä lääkärillä :) en ite olis vielä niin huolissani koska menkat palautuu kyllä lähes aina kun ravitsemustila korjautuu ja oot vielä nuori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5327
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      32
      3544
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      56
      2927
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      37
      2135
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1896
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1676
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1402
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1195
    Aihe