Nainen, olen sinun mies. Miten aiot kohdella minua?

Anonyymi

Saanko vilkaista telkkariasi ja ehkä kannettavaasi? Puhelintasi? Saanko käydä postilaatikollasi ilman lupaasi? Saanko ostaa sulle hepeneitä, mistä itse tykkäisin ylläsi? Näytätkö minua läheisillesi, vai käsketkö mennä minun siksi aikaa kavereille? Mikä on totuus meistä? Vai annatko minun päättää, mitä sinusta haluan? m>n

26

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei Herran jumala, onneks en oo parisuhteessa! Just näitä säätämisia jaksais.

      • Anonyymi

        Jos tutkit mun juttuja

        Mä tutkin sun

        Vastavuoroista

        Oikeesti ei mua kiinnosta tutkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tutkit mun juttuja

        Mä tutkin sun

        Vastavuoroista

        Oikeesti ei mua kiinnosta tutkia

        Se ei ole ihan normaalia, mutta ei helvetti, kun näistä on kammoja, ihan kuin palaisi menneisyyteen. Hyi...


    • Anonyymi

      Ajattelinkin että missä olet kun haluaisin puhua sinulle. Nämä on nyt näitä. Kerro sinä mikä on totuus meistä? Mitä haluat minusta?

      • Anonyymi

        Saisit minun puolesta tehdä mitä haluat. Haluaisin vain olla elämässäsi. Tämä lisäys edelliseen.


      • Anonyymi

        Haluan olla mies sinun rinnalla nainen, kuuntelija, ehkä opas, mentori, laulaja jolta kuulet kaikki parhaat sävelet. itkuvirsi, kun paha päivä koittaa, halaajasi, tukijasi. m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan olla mies sinun rinnalla nainen, kuuntelija, ehkä opas, mentori, laulaja jolta kuulet kaikki parhaat sävelet. itkuvirsi, kun paha päivä koittaa, halaajasi, tukijasi. m>n

        Osaat laulaa? Voisipa olla, mutta ei varmaankaan tapahdu. Tunteet ottaneet taas vallan kun pääsee rentoutumaan.


    • Anonyymi

      Meillä on yhteinen telkkari. Mun kannettava on on tuolla kaapissa jos haluat käyttää. Ei mun puhelimella mitään ihmeellistä ole. Sinö ne laitteet huollat ja korjaat Olet jo ostanut. En pidä niitä.No pari kertaa sinun mieliksi.Toivoisit että voisit mennä kavereille kun mun läheiset tulee kylään mutta pakko olla paikalla. En tiedä päätä sinä.

    • Anonyymi

      Stop tykkänään, et todellakaan saa ihan kaikkee, mitä oikein kuvittelet?

    • Anonyymi

      Minulle ei käy näistä mikään...koska on tapahtunut ennenkin kerran näin miehen kanssa ja huonosti kävi minulle...hänen vapautensa.

    • Anonyymi

      En pidä siitä että mua kontroilloidaan liikaa, mutta saat toki vilkaista puhelinta sun muuta. Kuulostaa siltä ettet oikein luota minuun. Miksi haluat vilkaista telkkaria?

      • Anonyymi

        Mä luulen, että se liittyy kanssakäymiseen ts. yhdessäoloon.


    • Anonyymi

      Saisit olla ja tehdä kaikki nuo, jos sinne asti päästään.

      • Anonyymi

        Pankkitiliäsi en koskaan haluaisi tietää nainen. Vai haluaisinko sittenkin? En.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankkitiliäsi en koskaan haluaisi tietää nainen. Vai haluaisinko sittenkin? En.

        Ei ole näköjään rahasta pulaa.


    • Anonyymi

      No voi jeesus mitä kysymyksiä taas.

      Ei, mun laitteisiin ei kosketa ilman mun lupaani. Niihin ei kosketa, vaikka ne yleensä aina onkin kotioloissa ihan avoimina. Sama toisin päin - en koske miehen tietokoneeseen tai puhelimeen tmv. ilman lupaa.

      Jos asut samassa osotteessa niin tietenkin saat hakea postit. Muutoin sulla ei ole avaimia mun postilaatikkooni.

      Saahan sitä ostaa mitä tahtoo. En vaan lupaa pukea päälleni mitään mistä en itse pidä. En odota tuota myöskään mieheltä.

      En ole koskaan ketään erikseen esitellyt. Se hetki tulee luonnostaan, sitten kun tulee.

      Itsehän jokainen aina omat haluamisensa päättää.

    • Anonyymi

      Jos olisit se mies ja vieläpä mun,.. esittelisin sinua ylpeänä koko maailmalle, miten ihanan rakkaan olen vierelleni löytänyt. Kertoisin kaikille miten hyvältä tuntuu kun vihdoin on löytänyt rakkauden, Miehen, jota aina halusin ja kaikista ihmisistä hain. Miltä tuntui kun hän seisoi siinä yllättäen ja täytti minut tunteilla. Tavaroitani saisit penkoa rauhassa, sinulta en mitään salaisi.

      • Anonyymi

        Todellinen rakkausviesti sulta nainen. Saat penkoa menneisyyttäni ja sukuhistoriaani. Pyydän, että tekisit niin. Piilotamme ainoastaan pienet paheemme! m>n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellinen rakkausviesti sulta nainen. Saat penkoa menneisyyttäni ja sukuhistoriaani. Pyydän, että tekisit niin. Piilotamme ainoastaan pienet paheemme! m>n

        Piilottelisin vain rakkauskirjeitä taskuihisi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellinen rakkausviesti sulta nainen. Saat penkoa menneisyyttäni ja sukuhistoriaani. Pyydän, että tekisit niin. Piilotamme ainoastaan pienet paheemme! m>n

        Sähän olet innokas :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellinen rakkausviesti sulta nainen. Saat penkoa menneisyyttäni ja sukuhistoriaani. Pyydän, että tekisit niin. Piilotamme ainoastaan pienet paheemme! m>n

        Sieltä löytyikin mieluisa vastaus. Kiva homma kun on varaa valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä löytyikin mieluisa vastaus. Kiva homma kun on varaa valita.

        Ehkäpä se oli juuri oikealta. Sen kun kierit siinä mustasukkaisuudessasi klo 8 katkera aamumerkki.


    • Anonyymi

      Tee mulle mitävaan uuh

    • Anonyymi

      Olet tervetullut elämäni aikuinen mies mutta ehtoni: Luottamus on numero 1. Et koske puhelimeeni,et läpäriini! Minäkään en tee sinulle sitä.Asut itsenäisesti etkä ajatelekan mutamme yhteen. meillä on omat rahat et siis syö taskuni ja vipaa siloin tälöin 20 tai 50 e.minulta. Peräni et soita tai viestitele.Minäkän en tee sitä.Tapaame vain vikonloutJoudut ulkoilee,tanssimaan kanssani. Katson aikuista miestä kuin hevoskaupiaat: Hampaat ja kengät ovat oltava puhtaat ja hoidetut.Tupakointia en siedä.kenties yhdessä voimme ottaa trinkin tai kaksi? Puhelimesi on kohdatessa aina oltava änetön.En tappaa sinua puhelimen kanssa vaan sinua itseä.Minua ei kinosta sinun suku ei exsät ,enkä siis esitele sinua läheisilleni,Rakaus kun ei omista itään,se on vain ja siihen avain sana on yhteinen kemia.terveisin aikuinen nainen.Pääkaupunkiseudulta jostain päin Itä-Helsinkiä

    • Anonyymi

      Jos olisit Hän, huutaisin koko maailmalle rakkautta sinuun - olisin sinun paras ystäväsi, kuuntelijasi, olkapääsi, lemmikkisi, rakastajasi, pallo nilkassasi...Jakaisin kanssasi ilot ja surut sekä irtaimen materiaalin. Rahat, perinnöt ja perämetät eivät ole irtaimistoa. Ja kyllä saisit pukea minut hepeneisiin ja viedä taivaaseen💋❤. Olisimme tasavertaisia ja uskon että puhelimeni ei sinua ei enää kiinnostaisi. Se on totuus meistä, jos vain olisit Hän💞

      • Anonyymi

        Lisään tähän vielä että rakastan tuutulaulujasi ja niitä minun on ikävä, kun ovat lakaneet tulemasta🎶🎶😔💔


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe