Sinulla on ollut ikävä

Anonyymi

Minulla on ollut ikävä :)

32

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nii i, eiks olekin melkoinen ikävän määrä?

      • Anonyymi

        Vuosisadan lav stoori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosisadan lav stoori

        Ellei jopa vuosituhannen?


    • Anonyymi

      Ikävä on ikävää :/

    • Anonyymi

      Kyllähän vuosiin mahtuu ikävää.

    • Anonyymi

      Kaunista 🕊🫂💋

    • Anonyymi

      Aina sitä luulla voi.

    • Anonyymi

      Niin... mitäs teemme asialle :)

      • Anonyymi

        Ei näköjään mitään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näköjään mitään :)

        Ei tässä voi muuta kuin toivoa, että joskus vielä näkisin hänet.
        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä voi muuta kuin toivoa, että joskus vielä näkisin hänet.
        ap

        Kyllä sinä viellä varmaan näet hänet, ei kannatta menettää toivoa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä minä tiesin että minulla on ikävä. Mutten tiennyt että sinulla on.

      • Anonyymi

        En minäkään tiennyt/tiedä. Toive vain.


    • Anonyymi

      Mistä asti? Meikäläinen on vetänyt käteen enää silloi tälloin, ja yks naiskyttä vielä tunki huumetestintikun meikäläisen poskeen ja vahtia mulujotti kuin mikäkin nukke, no ymmärrettävää käytöstä naiselta.
      Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
      KYTÄT!!!!!!!!!!!!
      😊
      https://m.youtube.com/watch?v=IOE6MBOV1YY

      • Anonyymi

        Oliko se mies positiivista?


    • Anonyymi

      Sitähän odotat TAAS, että joku ottaa koppia ja voit vahingossa alkaa pommittaa häntä..niinkuin kävi v 2015..

    • Anonyymi

      Huomaako sen toisen naamasta, jos ei olla vähään aikaan nähty, että henkilöllä on ollut ikävä? Kunhan mietin.

      • Anonyymi

        Se on mahdollista huomata, jopa silloin kun toinen ei sitä haluaisi näyttää. Se kuitenkin vaatii että osaa lukea pieniäkin ilmeitä toisen kasvoilta.
        Itse odotan erään henkilön seuraavaa näkemistä innolla, toisaalta peläten ettei mitään näy hänen kasvoiltaan.


    • Anonyymi

      Ja sinä ähäskutti kuvittelit että t ämä on jotain ohimenevää haihattelua, eipä ollut ei ;)

      • Anonyymi

        En oikeastaan kuvitellut noin. Tiesin, että ikävä jää. Sitä en kuitenkaan voinut edes kuvitella, etten näkisi häntä 10-vuoteen.

        ap


    • Anonyymi

      Kaipuu on kaunista, mutta voi niin tuskaista välillä.

      • Anonyymi

        Omalla kohdalla tuskaisuus on hiipunut kauniiksi muistoksi ja toiveeksi jos joskus.

        ap


    • Anonyymi

      Kyllä on kova ikävä ollut, erästä naista. Onko aloitus miehelle? Vai naiselle?

      • Anonyymi

        Aloitus koskee miestä ja on naiselta.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus koskee miestä ja on naiselta.

        ap

        Onko se taas j tai m mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus koskee miestä ja on naiselta.

        ap

        Aloittaja voisitko kertoa millä kirjaimella ikävöimäsi miehen etu nimi alkaa ja mihin kirjaimeen se päättyy? Ei, tietysti ole pakko jos et halua sitä kertoa. Mutta kun on tälläinen anonyymi palsta, niin ei täältä kautta ketään oikein voi tavoittaa. Ehkä, on helpompi voittaa lotossa täysi osuma.Mene ja tiedä. Mutta sinulle aloittaja Hyvää viikonloppua kuka oletkin!


      • Anonyymi

        Kauan olet ikävöinyt? Minullakin kova ikävä erästä miestä. Siitäkin huolimatta ettei aikaa ole mitenkään suunnattomasti kulunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se taas j tai m mies?

        Mikä tyyppi sinä oikein olet kun arvuuttelee tuntemattomista ihmisistä ja parista palstoilla iät ja ajat esiintyneestä kirjaimesta, joista mahdollisia osumia on noin miljoona että kuka joku anonyymi on? Minusta tuo vaikuttaa häiriintyneeltä tavalta elää. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauan olet ikävöinyt? Minullakin kova ikävä erästä miestä. Siitäkin huolimatta ettei aikaa ole mitenkään suunnattomasti kulunut.

        Toivottavasti sinä kuka oletkin saat miehen. Kun ikäväkin on kova! Taidat olla Rakastunut siihen mieheen? Vai,mistä kova ikävä voi muuten johtua. En,kyllä keksi muita syitä. Olen ikävöinyt sanotaan liian kauan. Mutta toivotan sinulle onnea Rakkauden tiellä,kuka oletkin. Itse olen kyllä mies, mutta en ole luultavasti kaipaamasi. Mutta Hyvää lauantai iltaa sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja voisitko kertoa millä kirjaimella ikävöimäsi miehen etu nimi alkaa ja mihin kirjaimeen se päättyy? Ei, tietysti ole pakko jos et halua sitä kertoa. Mutta kun on tälläinen anonyymi palsta, niin ei täältä kautta ketään oikein voi tavoittaa. Ehkä, on helpompi voittaa lotossa täysi osuma.Mene ja tiedä. Mutta sinulle aloittaja Hyvää viikonloppua kuka oletkin!

        Tietysti, pahoittelut, etten aloitukseen tajunnut laittaa. M ja a viimeinen. Hyvää viikonloppua sinne myös :)


    • Anonyymi

      Meillä on ikävä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      424
      4714
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2349
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1750
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      326
      1467
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      81
      1141
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1105
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1025
    Aihe