Olet jänishousu

Anonyymi

Sen vain halusin kertoa. Onhan sekin söpöä, kun sitä on sopivasti.

40

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se tavallaan säälittävä kun ei ole kova.

    • Anonyymi

      Sinulla ei taida nykytilateessa olla mitään menetettävää?

      • Anonyymi

        Ei ole, mutta en ajattele kuten tuo aloittaja. Ymmärrän sua.


      • Anonyymi

        Onhan mulla menetettävää, oma henki!


      • Anonyymi

        Tumput tumputi mies meikkaa ja on koko ämmä.


    • Anonyymi

      jos itse on ,niin turha moittia muita jänishousuksi

    • Anonyymi

      hi hi hi boing boing boing 🐰

    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat jänishousulla? Ei kai ihmisen täydy suinpäin rynnistää mihinkään, josta ei tiedä mitään? Sellaiseenko tämä aloitus viittasi?

    • Anonyymi

      Koitan tässä pinnistellä, mutta ei. Ei vain löydy kiinnostusta.

      • Anonyymi

        Omit kuitenkin tuon aloituksen? Miten tyhmänä pidä meitä s24 lukijoita yleensä?


    • Anonyymi

      Kyllä, jänishousu olet nainen. No, olen minäkin tavallaan.

      • Anonyymi

        jos haluaisit nähdä,niin varmaan lähestyisit jotenkin....ei tarvii olla jänishousu,jos ei ole yhtään kiinnostusta


      • Anonyymi

        Minä olen enemmän, tiedän sen mies. Miksi sitten omit tällaisen aloituksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen enemmän, tiedän sen mies. Miksi sitten omit tällaisen aloituksen?

        No siksi, että tykkään olla nyt leikkisä. Töissä saan olla vakavana, mutta eihän sitä naamaria jaksa viikonloppuna pitää, ymmärräthän sen nainen hyvä? m>n


    • Anonyymi

      Löytyy sellaiset housut jossa pepussa
      töpöhäntä .

      • Anonyymi

        Jos mulla on töpö niin sulla mies on nöpö.


    • Anonyymi

      Myönnetään. Mutta ole sinä se metsästäjä sitten...diili?

    • Anonyymi

      En ole jänishousu. Naurattaa tällaiset väitteet. Tai toisaalta väitteet kiinnostuksen puutteesta. Järkyttävää

    • Anonyymi

      Sinä olet lapatossu niih!

      • Anonyymi

        Hmm.. Säälitti, kun erästä haukuttiin tällä nimellä, no tykkäsin mä itse hänestä, mutta tossukka hän oli, mieheksi aika nössö, miehessä on oltava jotain miehistä kuitenkin, vaikka naisten yli ei kävellä. Ei kuitenkaan hänelle nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.. Säälitti, kun erästä haukuttiin tällä nimellä, no tykkäsin mä itse hänestä, mutta tossukka hän oli, mieheksi aika nössö, miehessä on oltava jotain miehistä kuitenkin, vaikka naisten yli ei kävellä. Ei kuitenkaan hänelle nyt.

        Onko miehen mitta ainoastaan siinä, miten naisia kaataa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miehen mitta ainoastaan siinä, miten naisia kaataa?

        Katsos kun jotkut kokee tarvitsevansa vain sen yhden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun jotkut kokee tarvitsevansa vain sen yhden.

        Sivistynyt ihminen pitäisi ymmärtää oman asemansa peiliin katsomalla.


    • Anonyymi

      Olen, myönnetään ja tieks mitä? Alkaa kyllästyttämään olla jänishousu, ei jaksa kun ajan voi käyttää järkevästikin. Koittakaa muut jänispökät saada aikaan jotain, mä lähden nyt taas täältä, loikin muualle. Ei vaan jaksa turhautua enempiä. Hyppää pois…

      T

      • Anonyymi

        Mene mies jo sinne minne kuulutkin


    • Anonyymi

      Kyllähän se on niin..jos oikeesti haluat tavata niin laitat rohkeesti viestiä niin sitten tavataan. Epävarmuus sinusta jarruttaa.

    • Anonyymi

      Riippuu varmaan asiasta, että missä suhteessa kukin on jänishousu. Jossain asiassa tyhmyyteen saakka peloton, mutta toisessa toisin. Ei ole niin mustavalkoista elämä.

    • Anonyymi

      En myönnä että - Olen jänishousu!?

      • Anonyymi

        Pidä pintasi! Periksi ei anneta👍


    • Anonyymi

      Kiva nainen on onnellinen kun hänen rakkaansa on jänishousu naisten kanssa. Koska kivalle naiselle on tärkeää ettei miehellä ole muita koskaan.

      • Anonyymi

        Tää on totta :D


    • Anonyymi

      Ei, kyllä mulla on boa.

    • Anonyymi

      Pipossa tupsu 😎

    • Anonyymi

      No ihan ankarassa mitassa tiätty. Sentäs metsästän uroskaniineja. Pakastan niiden lihat ja valmistan niistä hyvii lihasafkoi.
      Niiden turkeista saan parhaat peffanalustat autoon ja talvella ruokasalin tuoleille istuntoalusiksi.

      Nykyisillä kiikarein varustetuilla huippuluodikoilla osun vielä ainakin 150 metrin matkalta cityjänikseen. Tunnistan niiden vaim'ihmiset ja jätän ne sukuas jatkamaan.

    • Anonyymi

      Eilen oli jäniskalsaripäivä.

      • Anonyymi

        Mulla ei ollut kun kävin siellä missä sanoin odottavani joka ilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ollut kun kävin siellä missä sanoin odottavani joka ilta.

        Pensailla on niitten hinnat..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ehkä se on vain merkki siitä, että ei ole kiinnostunut. Oletko tätä vaihtoehtoa miettinyt ?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe