Tiedän ettei sua enää kiinnosta

Anonyymi

Roikun tässä vielä hetken ja sitten päästän irti kokonaan. Ei tämä helppoa ole kun ei ole muuta päähän mahtunut kuin sä sen jälkeen kun olit hetken melkein totta mulle. Aika tyhjää jää tilalle. Pää kolisee tyhjyyttään.

53

1586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle

      • Anonyymi

        Ap sammui jo, joten sinun pitää odottaa iltaan saakka.. vähintään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap sammui jo, joten sinun pitää odottaa iltaan saakka.. vähintään.

        Joo. mutta ap oli melkein selvinpäin kun meni sänkyyn. Pari lasia join viiniä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. mutta ap oli melkein selvinpäin kun meni sänkyyn. Pari lasia join viiniä vaan.

        Tulihan se tunnustus sieltä.. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se tunnustus sieltä.. :)

        Hyvä tyty, anna trollin vedättää vielä muutama tovi ja ota huikkaa samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se tunnustus sieltä.. :)

        Ei pari lasia sammuta ketään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pari lasia sammuta ketään :)

        Silti pienten naisten kannattaa olla varovainen sen viinin kanssa.. köh köh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti pienten naisten kannattaa olla varovainen sen viinin kanssa.. köh köh

        Pieni nainen joi kaksi lonkeroa.


    • Anonyymi

      No ei mitään mitä aika ei parantaisi, ja olihan matkan varrella monenmoista nähtävää.

      • Anonyymi

        Minkä takia kuvittelet että joku täällä itkee tuolla tavoin sinun perääsi? Herää pahvi. Sivusta


      • Anonyymi

        Ei varmaan sulle tuo aloitus. Tiedät sen itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia kuvittelet että joku täällä itkee tuolla tavoin sinun perääsi? Herää pahvi. Sivusta

        Herää itse tai näe omia uniasi jotkut viestittelee toisilleen kun ei muuten voi eikä pysty. Rakkautta suurta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää itse tai näe omia uniasi jotkut viestittelee toisilleen kun ei muuten voi eikä pysty. Rakkautta suurta.

        Niin,sitähän se kaikki on Rakkautta, Rakkautta vain. Joskus ei ole muuta reittiä kuin tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,sitähän se kaikki on Rakkautta, Rakkautta vain. Joskus ei ole muuta reittiä kuin tämä.

        Tänne kirjoittelu ei ole reitti enemmänkin umpikuja.


    • Anonyymi

      Tuijottelin, koska en vain saa päähäni mille mies näytät. Normaalisti yksi näkeminen riittää hahmottamaan, mutta sinusta ei saa mitään tietoa.

      • Anonyymi

        Mikset saa? Tässähän minä olet. Ota kädestäni kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset saa? Tässähän minä olet. Ota kädestäni kiinni.

        Hyvä kysymys kun en vain tiedä. Eihän se auta mitään vaikka olisitkin siinä. En voi ottaa sinua kädestä kiinni etäältä.


    • Anonyymi

      Miten ollaan melkein totta?

      • Anonyymi

        Siten että toinenkin näyttää olevan ihastunut toiseen. Eikä kaikki ole yksipuolista kuvitelmaa.


    • Anonyymi

      Kauanko tuo tunne on vallinnut? - yksi samoin tunteva N

      • Anonyymi

        Etkö sä nahkapää ymmärrä, et se mies on visusto naimisissa vaimonsa kaa, sinä et mahduväliin, joten pidä se oma miehesi mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sä nahkapää ymmärrä, et se mies on visusto naimisissa vaimonsa kaa, sinä et mahduväliin, joten pidä se oma miehesi mies!

        Hänellä ei taida olla miestä. Siksi tekee typeriä aloituksia. Häpäisee koko naissukukunnan.


    • Anonyymi

      Tiedän että pääsi kolisee tyhjyyttään mutta ehkä sen muun tyhjyyden voisit täyttää vaikka menemällä TÖIHIN.

      • Anonyymi

        Kannattaisiko sinun tehdä noille harhoille jotain? Siis ihan tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko sinun tehdä noille harhoille jotain? Siis ihan tosissaan.

        Hänellä on kyllä varsin eksoottinen prosessi menossa selvästi🤭 Naurattaa ja hävettää puolestaan.


      • Anonyymi

        Kyllä minä töissä käyn ja enköhän tienaa sua paremmin, kun ei tarvitse vttuilla nettipalstoilla turhaa elämäänsä.


    • Anonyymi

      Melkein olin totta sun perseelle, siis ykköstä nollaan, 1-0. Mitään muuta et ole ansainnut, ansaitse, etkä koskaan myöskään tule ansaitsemaan.

      • Anonyymi

        Olen nainen tiedoksi pikkuväjäkille.


    • Anonyymi

      Älä päästä irti oikeesti! Kyllä se aurinko paistaa taas kuolen pakkaseen muuten.

      • Anonyymi

        En tietenkään. En halua sua palelluttaa yhtään. Tuu tänne nyt ja lämmitetään toisiamme. Ja puhutaan kaikesta vihdoin. Haluan kertoa mitä oot saanut mut tuntemaan. Ei ole pakko puhua, jos et halua, voidaan olla hiljaakin. Ailahtelen jonkin verran, mutta vain siksi että tämä tilanne on niin sekava. Oikeasti en ketään muuta halua enkä tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään. En halua sua palelluttaa yhtään. Tuu tänne nyt ja lämmitetään toisiamme. Ja puhutaan kaikesta vihdoin. Haluan kertoa mitä oot saanut mut tuntemaan. Ei ole pakko puhua, jos et halua, voidaan olla hiljaakin. Ailahtelen jonkin verran, mutta vain siksi että tämä tilanne on niin sekava. Oikeasti en ketään muuta halua enkä tarvitse.

        Kiitos luottamuksesta, kyllä se vielä iloksi muuttuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos luottamuksesta, kyllä se vielä iloksi muuttuu!

        Niin luulen itsekin. Järki päässä edes vähän ja sydän lämpimänä, se on mun varmin tie onneen ja häneen.


    • Anonyymi

      Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.

    • Anonyymi

      Mitä on olla melkein totta?
      Pallo sulla.

      • Anonyymi

        Melkein totta tarkoitti sitä, että oikeasti tuntui että hänkin tykkää. Ja nyt kun mietin kivan päivän jälkeen tätä, niin tykkäshän se. Meillä oli aivan ihanat hetket kahdenkesken joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein totta tarkoitti sitä, että oikeasti tuntui että hänkin tykkää. Ja nyt kun mietin kivan päivän jälkeen tätä, niin tykkäshän se. Meillä oli aivan ihanat hetket kahdenkesken joskus.

        Uuu oikeinko intiimit?


    • Anonyymi

      On se surullista, että jollekkin voi käydä noin.
      Jäit roikkumaan ihmiseen, joka ei sinua huolinut suhteeseen...
      Edes ystäväksi sinusta ei ollut, pidit huolen siitäkin aivan itse.
      Mitä vielä halusit saada?

      • Anonyymi

        En ole vielä kysynyt huoliiko hän minut suhteeseen :) Kysyn vielä niin osaan sulle jotain vastata. Kiitos kun puhuit järkeä ja sait minut ymmärtämään, että hän ehkä sittenkin rakastaa mua. Kiitos oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vielä kysynyt huoliiko hän minut suhteeseen :) Kysyn vielä niin osaan sulle jotain vastata. Kiitos kun puhuit järkeä ja sait minut ymmärtämään, että hän ehkä sittenkin rakastaa mua. Kiitos oikeasti.

        Kysyvä ei tieltä eksy.


    • Anonyymi

      No totta puhut ei kyllä kiinnosta.

      • Anonyymi

        Sinä olet palstan kaivatuin henkilö, mutta vain omasta mielestäsi. Joka viestiketjussa inisemässä vaikka tuollaisia luusereita ei kukaan kaipaa. Kyllä, satun tietämään kuka olet. Olen aika taitava hakkeri itse.


    • Anonyymi

      Älä luovuta kyllä kiinnostaa. Kirjoitatko naiselle vai miehelle? Aloitus ei sitä kertonut.

      • Anonyymi

        Miehen on kun lukee 'kolisee' mutta tää sama trolli joka :) naamaa laittaa siis asialla. Älkää menkö näihin vedätyksiin tuhoattee omat suhteenne


      • Anonyymi

        Nainen olen ja kyllä sen tuolla jo sanoin :)
        Tuolla välistä kommentoijalla taitaa kolista omat tynnyrit tuossa.
        En minä luovuta. Yritin sitä jo tuolla aiemmin selittää, että ailahtelin koska tilanne on niin epätoivoinen. En minä mitään luovuta. Kun ihminen oikeasti luovuttaa, ei se kirjoita sitä enää tänne. Anteeksi pyydän yöllisiä peikkojani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen on kun lukee 'kolisee' mutta tää sama trolli joka :) naamaa laittaa siis asialla. Älkää menkö näihin vedätyksiin tuhoattee omat suhteenne

        Koitapa sinä huolehtia jo omat asiasi. En ole sinun miestäsi viemässä, en tiedä kuka olet eikä teidän va jakkien miehet edes kiinnosta. En ole kiinnostunut yhdenkään palstaämmän suhteista enkä ole niitä tuhomassa. Hanki jotain hoitoa harhoihisi ennen kuin menetät kokonaan järkesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitapa sinä huolehtia jo omat asiasi. En ole sinun miestäsi viemässä, en tiedä kuka olet eikä teidän va jakkien miehet edes kiinnosta. En ole kiinnostunut yhdenkään palstaämmän suhteista enkä ole niitä tuhomassa. Hanki jotain hoitoa harhoihisi ennen kuin menetät kokonaan järkesi.

        Tajuatko että moni luulee näiden olevan omalleen, ja moni menee näihin turhaan mukaan. Lopeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatko että moni luulee näiden olevan omalleen, ja moni menee näihin turhaan mukaan. Lopeta.

        Se on heidän ongelmansa. En voi jokaisen harhaisen pillin mukaan tanssia. En todellakaan lopeta. Olisin jo saattanut lopettaa hänen kaipailun täällä mutta nyt luin sinut ja muutin mieleni. En todellakaan lopeta. Ihan sama mitä te harhaiset kuvittelette. Ei liity yhteenkään palstaämmään minun kaipailut. Paina se tyhmään päähäsi nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatko että moni luulee näiden olevan omalleen, ja moni menee näihin turhaan mukaan. Lopeta.

        Kaipaan sitä paitsi miestä. Mitä ne ämmät tätä omii ukoilleen. Eikö seksi enää onnistu kuin kuvittelemalla, että joku muu kaipaa sitä oksetus ukkoasi myös.


    • Anonyymi

      Ap.n kaltaisille naisimmeisille.
      Me wanhat konnat emme mene ihan mihin vaan hiirenlitskuun. Olen lähetellyt kirjeitä ja kortteja - aina ilman vastausta vaikka niissä on yhteystiedot.
      Teitin pitää tulla edes vähän vastaan.

      Kattokaas kun yksityisyyden loukkaamisesta mies saa aina merkinnän r-rekisteriin. Neidon ryöstämisjutut kuuluvat jo ehkä Spede-arkistoon.

      • Anonyymi

        Minä en syyttäisi ihastunutta ihmistä yksityisyyden loukkaamisesta. Se ei ole tervettä mielestäni. Sillä syyttelijällä on asiat todella pahasti vinksallaan. Siinä vaiheessa kun toinen on selkeästi kasvotusten sanonut toiselle EI, se on uskottava. Siis selkeästi ja siten, että tietää kuka on kohde ja kuka on sanoja. Siihen asti se on normaalia kanssakäymistä mitä ihmiset on harrastaneet kautta aikojen.


    • Anonyymi

      Milloin olimme melkein totta...? Vuosia takaperin ehkä...?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onhan sulla viisi lasta. Eikö ne riitä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe