Työntävät tytön peppua minua vasten Osa 2

Anonyymi

En oikein uskaltanut ajatellakaan, miten ison kalun tyttö pystyisi sisäänsä ottamaan ja mielessäni pyörähti mitä olin internetissä nähnyt ja ajattelin miltä näyttäisi, jos siellä näkemäni miesten varustukset tekisivät tytölle sen. Ajatus oli niin kiihoittava, ja koko tilanne, että sain räjähtävän orgasmin ja pelkäsin, että vanha äärimmilleen pingoittunut kumi ei kestäisi lastia. Taivaallinen orgasmi!

Tyttö tajusi mitä oli tapahtunut ja koetti edelleen painaa minua, mutta hieman epävarmemmin. Kaluni oli superorgasmin jäljiltä nyt niin hellä ja supersensitiivinen että jouduin hillitsemään tyttöä. Paras tenäkin alkoi heretä ja olisin halunnut vain painautua tyttöä vasten ja yritin taas vielä käteni hänen rinnoilleen ja jäädä lusikassa makaamaan tytön viereen. Edelleenkään tyttö ei aukaissut käsiään ja aloin vähitellen hivuttautua pois ettei kortsu irtoaisi tytön sisään.

Tyttö tajusi tilanteen ja liukui pois ja peittoihinsa kuin merenneito vetten syvyyksiin.

Aa, vieläkin vavahtelin tuossa jäätävästä orkusta. Ja tunsin että aika pian alkoi uudelleen kalu suurentua. Olin ottanut kortsun pois ja käärinyt sen nenäliinoihin. Ehjältä se tuntui.

Taas edessä mytellettiin ja tirskuttiin. Peittoa raotettiin. Minua katsoi sieltä tytön kauniit silmät. Tai siellä pimeässä juuri mitään nähnyt mutta kauniitahan ne olivat kaikki. Tyttö katsoi minua ja laski katsettaan rintakehälleen rintoihinsa.
Jostain tiesin, että tämä on eri tyttö kuin se äskinen. Tyttö etsi käteni ja vei sen rinnalleen.

Aah! Mielettömän ihana rinta. Todella kiinteä ja pullea. Pidin kämmentä niin että kämmen oli osittain rinnan alla ja sormet sen reunoilla. Tunsin rinnan muodon, miten alareuna siitä kasvoi suoraan eteenpäin kiinteänä ja kimmoisana. Rinta oli ihmeen suuri.

Tyttö painoi kämmeneni voimakkaasti rintaani vasten ja hieroi sitä siihen. Vaihtoi toiseenkin rintaan ja painoi siihenkin. Puristelin rintaa varoen miettien samalla olinko nyt "tehnyt" jotain. Minähän päätin, että itse en osallistuisi tähän millään tavalla.

Yritin näyttää kädellä että tyttö voisi kääntyä ympäri, että pääsisin panemaan häntä. Tyttö vain tuijotti minua rävähtämättömillä suurilla silmillään ja antoi minun hieroa rintojaan, johon olin ottanut molemmat kädet.

Tyttö hävisi peiton alle ja alkoi liikkua alaspäin. Hän hivutti peittoa ja työnsi minua selälleen. Housuni olivat edelleen reisissäni ja tytöllä ei ollut suurikaan vaiva löytää kulliani. Varsinkaan nyt kun se seisoi taas tanassa kuin Baabelin torni.
Ei helkutti, ottaako suihin, ehdin ajatella ja samalla tyttö oli jo ottanut kalun suuhunsa ja painoi sitä pron lailla vasten nieluaan ja samalla ravisti päätään. Kohotin päätäni ja näin että mulkku oli tytössä melkein kokonaan. Tyttö alkoi kohota ja laskea ja imi ja kielellä kosketteli kalua. Selvästi näkyi kun tytön pää liikkui vaaleana näkyvää seinää vasten ja yritin kohottaa peittoa, että siluetin liikkumista ei näkisi.

Hyväilin tytön peppua. Tyttö ei reagoinut siihen millään tavalla, hoiti vain työtänsä kuin tekisi koulutehtvää. Tämä peppu oli aivan toisenlainen, pieni lantio, pieni peppu. Tyttö oli nude. Taas jännä epäsuhta noiden rintojen välillä.

Yritin siirtää tytön reittä itseeni päin, josko pääsisin hänen alleen samalla kun hän otti minulta suihin. Tyttö ei kuitenkaan siihen lähtenyt. Käteni olivat hankalassa asennossa enkä pystynyt häntä oikein käsilläkään tyydyttämään. Hänen kookkaita rintojaan pystyin koskettamaan jos kohottaduin.

Annoin tytön olla. Tunsin että kohta tulisi. Keskityin vain siihen. Tartuin tytön pieneen päähän ja painoin taas kalun tytön nieluun. Kun kerta tunnuit osaavan. Painoin, hellitin, painoin. Ei vittu, nyt tulee. Annoin tulla kaikki tytön suuhun.
Kun seuraavana päivänä valoisassa yritin selvitää ketä tytöt olivat, ei se ollut ihan helppoa. Kauniita tyttöjä oli siinä porukassa paljon. Ja melkein kaikki hymyilivät ja virnuilivatkin minulle. Luulen kuitenkin tietävänä ketä tytöt olivat.

3

2958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä tarina ja kuumasti kirjoitettu. Jäin arvelemaan kuka olit ja missä olitte että noin lähellä nuoria tyttöjä nukkuisi aikuinen mies?

    • Anonyymi

      Ja noin sitä taas luettiin isojen poikien lehtiä hehehehee 🤣 😂

    • Kiinnostava ja kiihoittava

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe